کریستبل: Heavy rain انتظار می رود در پنساکولا شنبه-دوشنبه; فعالیت آب توصیه نمی شود

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهانتشار: 10:23 AM EDT Jun 5, 2020آن باقی مانده است دیده می شود اگر افسردگی گرمسی

توسط NEWSSALAM در 16 خرداد 1399

آن باقی مانده است دیده می شود اگر افسردگی گرمسیری کریستبل خواهد restrengthen به یک طوفان گرمسیری و یا حتی یک طوفان اما در هر صورت Pensacola تنظیم شده است برای دیدن برخی از بارش باران های سنگین در پشت نیمی از آخر هفته.

از 8:30 صبح جمعه کریستبل است که در یک مسیر به حرکت شمالی جمعه از دولت مکزیک از Yucatán و به شمال خلیج فارس بیش از آخر هفته. این سیستم به احتمال زیاد ریزش زمین در جنوب شرقی و جنوب مرکزی لوئیزیانا توسط یکشنبه, با توجه به خدمات ملی آب و هوا از تلفن همراه هواشناس Jason Beaman اما Pensacola باید احساس اثرات باقی مانده از این سیستم حتی زودتر از آن.

"برای Pensacola منطقه که به معنی باران است به احتمال زیاد به حرکت در اواخر شنبه شب" گفت: Beaman. "دور از باران ادامه باید از طریق حداقل تا دوشنبه صبح. آن را برای رفتن به تر و مرطوب تر نیست."

در حال حاضر سه تا چهار اینچ است و پیش بینی تجمعی میزان بارندگی در پنساکولا منطقه است.

Beaman اضافه شده که rip زمان خطر است که هنوز هم انتظار می رود به بالا تمام آخر هفته طولانی است که هر گونه فعالیت آب در Pensacola Beach آخر این هفته توصیه نمی شود.

"اواخر شب شنبه به یکشنبه ما می تواند به گشت و گذار در ارتفاعات وجود دارد و در سواحل بین 8 تا 11 سر پا," او گفت:. "هیچ کس نیاز به آب فکر کردن در مورد تلاش برای سرمایه گذاری در آن, آن را بسیار خطرناک است."

او افزود که وجود دارد می تواند جزئی ساحلی جاری شدن سیل در نقاط آسیب پذیر در ساحل به عنوان امواج استراحت در ساحل.

به عنوان برای جمعه Pensacola باید انتظار یک "نمونه فصل تابستان الگوی" Beaman گفت.

"خواهیم دید برخی از دوش پراکنده رعد و برق ایجاد می شود. ما برخی از طوفان در حال توسعه دریایی صبح امروز و ما باید برخی از توسعه داخلی به عنوان ما را از طریق روز" گفت: Beaman. "نوع معمولی خود را تابستانی الگوی امروز که در آن ما می تواند برخی از دوش پراکنده و طوفان. اما باران ارتباط مستقیم با کریستبل خواهد بود که در اواخر شنبه شب."

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن