کومرو نوار باز در پنساکولا ساحل مارینا به عنوان بخشی از چند مرحله ای رستوران و بار, پروژه

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 25, 2020"نگه داشتن آن ساده" است شعار ج

توسط NEWSSALAM در 5 تیر 1399

"نگه داشتن آن ساده" است شعار جدید اسکله بار که باز جمعه در پنساکولا ساحل مارینا.

اما سه فاز چند لایه رستوران و بار در پروژه های برنامه ریزی شده در 655 Pensacola Beach Blvd. است و نه یکی از پیچیده از نظر رشد و نمو و اموال را به صاحبان جدید امید به طور کامل تکمیل شده توسط 2021.

به نام بعد از بالا, برزیلی, چوب آن decking جداول و میله های ساخته شده از کومرو بار مشرف کمی سابین بای. تزئینی دریچه ویندوز و کومرو مبلمان تابش ظریف قایق بادبانی موضوع گرمسیری قاطر درختان نخل به کسب و کار جدید یک کلید غرب احساس می کنید.

این دقیقا همان نوع از جو آشنا رو Pensacola کارآفرینان نیک Wheatley و اسکات Zepp هدف قرار گرفتند با فاز یکی از پروژه جدید خود.

"ما تا به حال دوستان و خانواده ما مرتب کردن بر اساس از نرم افتتاحیه شب گذشته و ما همچنان شنوایی 'این مثل این است که چیزی از جنوب فلوریدا گفت:" کومرو نوار مالک نیک Wheatley که متعلق به و عمل پل بار در خلیج فارس نسیم برای بیش از یک دهه است. "ما رو که بررسی بسیار کمی شب گذشته که آن را به یک کلید غرب پرنیان."

کومرو بار که صندلی حدود 80 باز است از ساعت 11 صبح تا کارکنان مناسب می داند به نزدیک هفت روز هفته. قبل از اینکه طولانی, کومرو را در خدمت افزایش کرایه نوار از یک منو طراحی و توسعه توسط مشهور Pensacola آشپز Tricia هورتون.

"مواد غذایی راحتی طبقه پایین. همبرگر tacos, پیتزا" گفت: Zepp از بنیانگذاران جهانی از آبجو.

چه چیز دیگری جدید است در ساحل ؟

آب خوک کباب رستوران باز در Pensacola Beach هدف را فلوریدا بهترین کباب

بونسای بالا پایان سوشی ژاپنی رستوران باز می شود در هیلتون Pensacola Beach hotel

بعدی در دستور کار برای Zepp و Wheatley به پایان رساندن طبقه سوم از ساختمان سه طبقه بود که اخیرا یک Innerlight فروشگاه گشت و گذار. طبقه سوم دارای یک موجود آشپزخانه ساخت آن را آسان تر برای تکمیل فاز از در حال حاضر در لخت دوم داستان.

تا پایان تابستان طبقه سوم باید باز به عنوان ساحلی قهوه خانه و جزیره, فرهنگ, فضای رویداد. آن را شامل یک آسمان نوار خواهد شد و جایی برای رفتن برای tapas و نور دیگر گزینه های مواد غذایی. آن را نیز به خانه پذیرایی بال از کسب و کار جدید.

"این خواهید بود در باز 7 صبح اما ما همچنین می خواهید یک مشروب مجوز" Wheatley گفت: از طبقه سوم قهوه خانه و آسمان نوار. "شما قادر خواهید بود برای به دست آوردن یک Bloody Mary در 7 صبح اگر شما می خواهید."

ساخت و ساز در طبقه دوم رستوران آغاز خواهد شد این زمستان با توجه به صاحبان. آن را بیش از احتمال زیاد نام سوم Coast اما رستوران مفهوم خود را هنوز هم یک بوم خالی است.

"ما واقعا در حال گوش دادن به مشتریان در مورد آنچه آنها می خواهند از طبقه دوم" Zepp گفت. "ما در حال رفتن به سعی و پر کردن جای خالی."

هیچ غریبه ای به ساحل میله Zepp همچنین دارای اب زیر کاه ماورا نوار از طریق de Luna درایو. این Pensacola متولد کارآفرین گفت: او همه گوش در هر زمان یک کسب و کار پیشنهاد در Pensacola Beach خود را ارائه.

"شما مکان هایی مانند Shaka نوار و شاد و خرم دلفین است که در حال حاضر نوع هموار راه را در این سمت جزیره" Zepp گفت. "و ما فقط به دنبال برای اتصال نقطه و ساخت برخی از همکاری بین این اماکن است."

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.

آخرین مطالب