منظقه خدمات وعده های غذایی خانواده: Pensacola رستوران پیدا کردن لنت نقره ای از خاموش شدن ناگهانی

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 2:07 PM EDT 28 مه سال 2020عامل 50 درصد ظرفیت مانند Pensacola رستوران

توسط NEWSSALAM در 10 خرداد 1399

عامل 50 درصد ظرفیت مانند Pensacola رستوران در حال حاضر مجاز به انجام است که به دور از ایده آل برای سرآشپزها و کارآفرینان که خیلی سخت به رویاهای خود را به حقیقت می پیوندند.

اما با توجه به دولت از رستوران های محلی در پایان ماه مارس ظرفیت افزایش است و در عین حال یکی دیگر از شاخص امید به مواد غذایی صحنه بود که شکوفا قبل از همه گیر.

"هشت ماه پیش عدم قطعیت بود که طرز فکر" گفت: جورج Lazi که صاحب جورج اغذیه فروشی و مشروب فروشی + نوار شمالی خیابان نهم با همسرش, لوبا. "هشت سال پیش ما به معنای واقعی کلمه تا به حال به ما نزدیک درب. من فکر می کنم این فرصت را به جای بیشتر مهمانان خبر خوبی است اما ما باید مراقب باشید."

جورج اغذیه فروشی و مشروب فروشی تبدیل به یک سمت پنجره بر روی اموال خود را به یک درایو موقت از طریق پنجره در اواخر ماه مارس زمانی که COVID-19 اولین مجبور اتاق ناهارخوری به روشن کردن. این رستوران یکی از بسیاری از به مبارزه علیه تلخ شرایطی با یک خلاق تلافی.

در حالی که نه هر کس تبدیل شده است ساختمان خود را به یک درایو از طریق بسیاری از هر رستوران در شهرستان را انطباق با اتاق ناهار خوری خاموش شدن ناگهانی در بعضی از فرم یا مد. بزرگ buzzword به سرعت تبدیل شد "curbside" به عنوان کسب و کار درهم برای پیاده سازی یک ارز غذا از روش های است که تا حد زیادی به حداقل برسد فرد-به-فرد تماس بگیرید.

یک پوشش نقره ای است که برای برخی از رستوران ها منظقه ثابت کرده است بسیار موثر و آسان به جای این که آن را تبدیل به دائم وانت گزینه است.

Pensacola کارخانه های لبنی پیدا کردن راه هایی برای باز کردن بسیاری از سرخوردگی در عدم وضوح از دولت

مجسمه در اطراف Pensacola با پوشیدن ماسک صورت در طول COVID-19 عصر | عکس

"ما واقعا فکر می کنم ما راه اندازی آن به دلیل پارکینگ ما اما در حال حاضر که ما مجبور به انجام آن ما کشف کرده ایم منظقه را واقعا یک مسئله گفت:" ریک غرب franchisee افسون BBQ & Grill در پنساکولا. "ما تعیین شده برخی از پارکینگ برای آن در حال حاضر. این که آیا آن را به دلیل COVID و یا آن را فقط مادر با دو بچه در صندلی ماشین و این درد به در آمده و با شتاب غذا آن را فقط یک تنظیم آسان کنیم. ما قصد داریم به نگه داشتن آن رفتن."

بلیک عجله مالک و سر آشپز اتحادیه عمومی خانه شد و تهاجمی در اولیه خود را رسانه های اجتماعی فشار در اواسط ماه مارس در حال کار سخت برای جبران اجتناب ناپذیر از دست دادن درآمد با گرفتن کلمه در UPH را تنظیم و فوق العاده روزانه از طریق چندین پست در هر روز است. او گفت که کمک درایو خود را منظقه کسب و کار در یک راه اصلی و رستوران خود را نمی خواهد انجام دور با این گزینه.

"هنگامی که ما آن را به یک علم آن عالی بود. ما فقط کوبیدن و از آن به تدریج رو شلوغ در طول ماه" عجله گفت.

این منظقه و وانت گزینه نیز به ارمغان آورد بهترین در جامعه است. مک گوایر ایرلندی میخانه شد نه تنها در دریافت برخی از سنگین وانت راهنمایی بیش از چند ماه گذشته به عنوان مشتریان ساخته شده یک تلاش آگاهانه به نکته بزرگ در carryout سفارشات دانستن درآمد از رستوران منتظر کارکنان بود مطلقا نابود خاموش کردن.

'ما همه در این با هم': مک گوایر را, خرچنگ, دست و پا کردن نکته کارکنان به ماندن در خانه

"مردم اوج خواهم از 1 ، 000 $$500" گفت: امی مارتین, رستوران و مالک هر دو مک گوایر مکان های خرچنگ در ساحل و Flounders. "من فقط احساس می کنم مثل هر کس می خواهد به انجام بخشی خود را برای احساس مانند آنها کمک کرده ایم و در برخی از راه. من فکر می کنم از آن دست که شما می بینید که. یک نفر از طریق پست به ما یک بررسی در آن بود برای $5 و آن مرد گفت: "من استفاده می شود به اینجا می آیند در همه زمان ها و در حال حاضر من نمی توانم.'"

از تنها غذا ارز خود را, رستوران ها نیز ممکن است تصادفا بر روی یک منوی جدید ثابت نکردم در طول بیماری همه گیر.

وعده های غذایی خانواده و-و-bakes ثابت می شود کارآمد رفتن به گزینه های برای رستوران ها که متوجه شدم بیشتر و بیشتر خانواده ها خواهد بود خوردن داخل خانه با هم و ترجیح می دهند گرفتن همه راحت سفارش.

"آن را مانند شما در حال رفتن به فروشگاه و گرفتن چیزی یخ زده, شما در حال گرفتن چیزی است که ساخته شده بود که روز و سرد و آماده برای رفتن به طوری که آن را مانند شما در حال گرفتن آن در رستوران" گفت: عجله با اتحادیه عمومی ، "شما در حال گرفتن رستوران و کیفیت غذا در خانه است. به نظر می رسد بزرگ به نظر می رسد مانند چیزی که آسان برای مردم را به انتخاب کنید تا در خانه حتی زمانی که همه چیز به حالت عادی بازگشت. به طوری که شما چیزی است که هرگز در اینجا به پایان."

انجلینا است Ristorante Italiano در شرق Intendencia خیابان مرکز شهر همیشه برنامه ریزی شده به رول با شتاب-و-رفتن به منوی اما همه گیر تسریع کارها برای Southtowne را سنگ بنای رستوران.

از نیویورک به Pensacola: داستان پشت انجلینا است: مدتها در انتظار انجلینا رستوران اعلام تاریخ افتتاح

در حال حاضر در انجلینا منو به طور دائم در حال اسپاگتی و شامی کباب, لازانیا و مرغ پارمسان خانواده-از-چهار وعده های غذایی در دسترس هر زمان که رستوران باز است به عنوان یک وعده غذایی خانواده گرفتن و رفتن.

اکثر eateries محلی می گویند که آنها تبدیل کرده ایم گوشه ای از ماه مارس و آوریل در حال حاضر که در سایت ظرفیت مجاز افزایش یافته است اما این بدان معنا نیست که این کسب و کارهای کوچک در روشن هستند فقط رتبهدهی نشده است.

جورج و لوبا Lazi در جورج اغذیه فروشی و مشروب فروشی هیجان زده برای یک گام دیگر در جهت سمت راست, اما آنها می دانند که آن را به هر کس — رستوران کارکنان و مشتریان به طور یکسان — مطمئن شوید این صنعت نمی ولگرد دور از آن جهت مثبت است.

"ما نمی خواهید برای رفتن به عقب هیچ یک از ما می خواهم برای رفتن به عقب" لوبا Lazi گفت. "هر کس به انجام بخشی خود را. به دنبال تمام قوانین و دستورالعمل ها را ندارد استفاده از (فرمان اجرایی جدید). من احساس می کنم اگر هر کس به سهم خود ما در حال رفتن به رفتن به عقب. ما فقط رفتن به جلو."

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.

سه Pensacola رستوران ها که باز شد فقط قبل از همه گیر و دو بیشتر به زودی افتتاح

عمه کتی به انجمن خوش آمدید صبحانه: باز در اواخر فوریه. واقع در 3005 E. سروانتس سنت عمه کتی سنتی صبحانه نقطه با برخی از نیواورلئان کاخون الهام ظروف و مقدار زیادی از مواد غذایی راحتی.

3-D می خورد و چای Hub: یکی از پنساکولا محبوب ترین کامیون مواد غذایی رو به آجر و ملات بازی زمانی که آن را باز کرد در 6890 Pensacola بلوار. در اواخر فوریه.

فرشته آبی کوره: مرغ teriyaki شام همبرگر و سیب زمینی سرخ کرده و میگو سرخ شده گزینه ها در منو در بلو انجل جلو پنجره که باز شد در سمت غرب این شهر در 1350 S. فرشته آبی Parkway, Suite A در پایان ماه فوریه.

آب خوک کباب: آینده در ماه ژوئن امسال به سابق ژله محل در 5 از طریق de Luna درایو خواهد بود کباب رستوران ساخته شده در اطراف یک 4,300-پوند سیگاری. آب خوک تخصص را در پخت و پز, دنده گوشت خوک کشیده و سینه.

Fin & چنگال: جایگزینی سابق Outback Steakhouse در 601 E. گرگوری سنت در ماه ژوئن خواهد بود Fin & چنگال مورد علاقه دیرین نارنجی ساحل, آلاباما, رستوران غذاهای دریایی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن