رقص استاد جانت اوشی به نام 2020 طلا سپر دانشکده برنده جایزه

هنگامی که جانت اوشی برای اولین بار وارد دانشگاه UCLA دانشکده هنر و معماری در سال 2008 او بلافاصله کبوتر به مسئ

توسط NEWSSALAM در 24 تیر 1399

هنگامی که جانت اوشی برای اولین بار وارد دانشگاه UCLA دانشکده هنر و معماری در سال 2008 او بلافاصله کبوتر به مسئولیت های او به عنوان یک معلم پژوهشگر و همکار در جهان هنر و فرهنگ/رقص گروه. قبل از اینکه طولانی او محبوب شد نه تنها در زمینه تخصص ― مطالعات رقص ― بلکه در دو غیر منتظره رشته در خارج از او قرار ملاقات اولیه: مواد غذایی مطالعات و دفاع از خود.

اوشی را تطبیق پذیری یکی از دلایل بسیاری که چرا او همکار لیونل Popkin, تصمیم به معرفی او برای این سال را به طلا سپر هیات علمی جایزه. اسپانسر شده از طرف طلا سپر Alumnae که در سال 1936 تاسیس شد و تا 12 به ارائه خدمات به دانشگاه و جامعه خود را سالانه جوایز جایزه $30,000 به استثنایی اواسط حرفه ای استاد کامل با برجسته رکورد کارشناسی آموزش و تحقیقات و دانشگاه خدمات. اوشی انتخاب شد به عنوان 2020 گیرنده توسط طلا سپر هیات علمی جایزه کمیته.

"در تمام جنبه های آموزش و پژوهش و خدمات او به مراتب بیش از انتظارات و در واقع گسترش تعاریف بسیار از کسانی که نقش" Popkin نوشت: در نامزدی نامه. "به عنوان یک رقص محقق توجه خود را به غذا مطالعات و دفاع از شواهد یک رویکرد جامع به آنچه در آن به معنی برای بدن به وجود داشته باشد در محیط زیست و اکوسیستم."

اوشی به طور مداوم بدست آورده بسیار عالی علائم از دانش آموزان در کلاس که شامل تاریخچه/تئوری مدرن, رقص, دفترچه, نوشته, choreography/عملکرد, غذا, سیاست و Fiat Lux سمینارها در دفاع از خود.

یکی در مقطع کارشناسی رقص عمده نوشت: "به عنوان یک متخصص در Bharatanatyam [عمده شکل کلاسیک هند رقص,], آن, به خصوص هیجان انگیز برای دیدن استاد اوشی آموزش یک موضوع او بسیار پرشور در مورد نه تنها به این دلیل که او قادر به انتقال دانش خود از آن اما از آنجا که او نیز قادر به نشان دادن آن از نظر جسمی و به ما آموزش رقص فرم."

زیست محیطی مهندسی عمران دانشجویی در اوشی کلاس در مورد مواد غذایی سیاست گفت: "اگر اوشی می توانید یک دانشجو برای جلوگیری از خوردن بستنی و پیتزا, من فکر می کنم او می تواند هر چیزی در این جهان است. کلاس او نه تنها الهام بخش من برای رفتن وگان اما موضوعات ما پوشش داده شده در کلاس تحت فشار قرار دادند من به دنبال تحقیقات خود من و حتی منجر به از من گرفتن نقش رهبری در پردیس سازمانهای متمرکز بر مواد غذایی و پایداری است."

اوشی گفت که او "مات و مبهوت" برای دریافت جایزه.

"لیونل Popkin بود و رندانه است که او نامزد من برای جایزه, اما من تا به حال هیچ ایده که در آن برای چیزی بسیار معتبر," او گفت:. "من دریافت اطلاع از جایزه در 15 دقیقه فاصله بین آموزش دو کلاس از طریق زوم ― تا زمان بود به خصوص لذت بخش است. آن را دلگرم کننده برای یادگیری است که دانش آموزان در مقطع کارشناسی نوشت: توصیه هایی در مورد آموزش و تعدادی از WACD همکاران نوشت: ارزیابی از تحقیقات من. متعادل توجه و تلاش بین تحقیقات خدمات و آموزش می تواند گاهی اوقات احساس می کنم مثل یک شکاف در توجه; دریافت این جایزه فوق العاده اذعان کرده است که این سه اجزای مسیر دانشگاهی می تواند متقابلا حمایت شده است."

چگونه اوشی ― که مطرح شد در Yorktown Heights تا حد زیادی یقه آبی در حومه شهر نیویورک در بر داشت راه خود را به UCLA میدان شد. به عنوان یک نوجوان اوشی متنفر باله و رقص ایرلندی کلاس های مادرش او را فرستاده است. آن نیست تا زمانی که مدرسه زمانی که او با حضور یک دختر پیشآهنگی اردوگاه و مهمان مربی در آمد و به تدریس موسیقی جاز رقص که او سقوط در عشق با رقص. او شروع به گرفتن جاز و رقص باله کلاس که تنها کنسرت رقص اشکال ارائه شده در شهر کوچک خود را.

اوشی در ادامه به عمده در رقص و انسان شناسی در دانشگاه Wesleyan در کنتیکت که در آن او یک عشق برای جنوب هند رقص و موسیقی است. از آنجا او را به دست آورده کارشناسی ارشد خود را در رشته زبان های جنوب آسیا و ادبیات فارسی در UC برکلی و دکترای خود را در رقص تاریخچه و تئوری از UC ریورساید. به عنوان یک دانشجوی دوره کارشناسی ارشد او در نهایت قادر به سرمایه گذاری در دوران کودکی با شیفتگی افسانه ای هنرمند رزمی بروس لی توسط آموزش وینگ چون کونگ فو. این تنها زمانی بود که او شروع به کار در UCLA که او از این فرصت برای آموزش در لی خود هنر جیت کان دو یک هنر رزمی ترکیبی مستقر در وینگ چون کونگ فو, انگلیسی بوکس و شمشیربازی.

اوشی دو کتاب نوشته است: "در خانه در جهان: Bharata Natyam در مرحله جهانی" (2007) و "خطر شکست بازی: چه رقص نشان می دهد در مورد آموزش هنرهای رزمی" (2019). دومی را دریافت کرده است توجه خود را برای تمرکز بر رقابت و چگونه می توان آن را با سنگ تیز کردن و تمرکز خوب تولید خواهد شد و تولید لذت, اما تنها زمانی که متعادل با اخلاق از تجربه است که تضمین می کند که احترام و رضایت و همکاری مهم تر از نتیجه است.

رقص استاد در حال حاضر در یک سوم کتاب "بدن در خط: خطر فیزیکی و عدالت اجتماعی" که تمرکز خود را بر روی یک موقع موضوع: نقش فیزیکی بدن و احساسات در عدالت اجتماعی تلاش.

"اکثر افرادی که من می دانم در حال unsurprised توسط علاقه من در هنرهای رزمی با توجه به این که من همیشه برای ماجراجویی" گفت: اوشی که زندگی در لس آنجلس با شریک زندگی خود را, تیم Shireman و دختر خود اللینگتن. "من شده است که با اشکال مختلف از خطر بازی مانند بیابان و آموزش سنگ نوردی برای مدتی و آموزش دیده اند در هنرهای رزمی از مدرسه فارغ التحصیل. قبل از همه گیر من لذت می برد سفر به خارج-از-این-راه مکان های که در آن سفر خود را به چالش کشیده بود.

"من تعجب بیشتر در جهت دیگر: هنگامی که کسی را می بیند من, هنرهای رزمی, عکس ها در یک محیط حرفه ای و ما در فرد ملاقات و آنها بدانند که من هستم همه مبارزه و شدت."

UCLA پخش Studio

جانت اوشی می گوید وجود دارد درس در بازی های رقابتی است که می تواند در دیگر عرصه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن