دیوید گفن دانشکده پزشکی در UCLA نام 2020 Switzer دریافت کننده جایزه

سلامت + رفتار عصب شناسی کون بزرگ Sehgal برنده این جایزه که افتخارات تعالی در تحقيقات علوم پايه پن پزشکی

توسط NEWSSALAM در 6 خرداد 1399
سلامت + رفتار

عصب شناسی کون بزرگ Sehgal برنده این جایزه که افتخارات تعالی در تحقيقات علوم پايه

کون بزرگ Sehgal که پیشگام اکتشافات از مکانیسم های تنظیم ریتم شبانه روزی و خواب را عمیق تر دانشمندان درک رفتاری چرخه سوخت و ساز بدن و پیری سالم شده است به نام 2020 دریافت کننده Switzer اهدا جایزه توسط دیوید گفن دانشکده پزشکی در دانشگاه UCLA.

"من عمیقا افتخار انتخاب شود و به میان برجسته گروه از دانشمندان که دریافت این نفوذ جایزه قبل از من گفت:" Sehgal که جان آقای chelsea marrs استاد علوم اعصاب در دانشکده پزشکی پرلمن در دانشگاه پنسیلوانیا و مدیر گاهشناسی و خواب موسسه در پن پزشکی است.

تاسیس در سال 2015 Switzer جایزه افتخارات دانشمندان که علوم پایه اکتشافات پتانسیل برای الهام بخشیدن به تحول پیشرفت در پزشکی است.

Sehgal آزمایشگاه شرکت توسعه یک مدل مگس میوه برای خواب است که به تصویب رسید و در سراسر جهان به آدرس دیرینه سوال در مورد خواب و مقررات و عملکرد است. کار خود را به بررسی فرآیندهای مولکولی که مشورت یک ریتم شبانه روزی بر رفتار و فیزیولوژی و همچنین چگونه و چرا بدن تولید می کند نیاز به خواب.

"دکتر Sehgal جسورانه و روشنگری پژوهش تبدیل کرده و درک ما را از ریتم شبانه روزی و پیشگام در زمینه مکانیسم های مولکولی خواب," دکتر گفت: Kelsey مارتین دین از گفن دانشکده پزشکی. "کار خود را به زیبایی نشان می دهد قصد Switzer جایزه — به مناسبت اهمیت اساسی علم پیشرفت به ماموریت ما به عنوان یک دانشگاهی مرکز پزشکی."

به طور گسترده ای به رسمیت شناخته شده برای او نوآورانه اکتشافات Sehgal, که همچنین یک Howard Hughes Medical محقق انتخاب شده است معتبر جوامع مانند آکادمی آمریکایی هنر و علوم آکادمی ملی پزشکی و آکادمی ملی علوم. کار او به دست آورد جوایز بسیاری از جمله برجسته علمی جایزه دستاورد از خواب پژوهش جامعه و Javits جایزه از موسسه ملی بهداشت. یک عضو هیئت تحریریه برای مجلات متعدد او یک ویرایشگر برای مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم ایالات متحده آمریکا و eLife.

Sehgal است که سخاوتمندانه با زمان خود را در خارج از آزمایشگاه نیز هست. او و مربیان و دانش آموزان در تمام سطوح از دبیرستان تا فوق دکترا و اغلب ارائه کمک رسانی سخنرانی ها به منظور افزایش درک عمومی از علم است.

بومی هند Sehgal به دست آورده مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه دهلی و کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه جواهر لعل نهرو. او به دست آورده دکترای خود را از دانشگاه کرنل و دنبال پژوهش فوق دکترا در آزمایشگاه از chronologist مایکل جوان در سال 2017 دریافت کننده جایزه نوبل, به عنوان یک Howard Hughes Medical Institute کاردانی در دانشگاه راکفلر.

تاریخ و فرمت Switzer جایزه سخنرانی و مراسم اهدای جایزه در حال انتظار با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

این Switzer جایزه می آید با یک $25,000 حق یا مزد اموزگار. آن را به نام به افتخار نورمن و ایرما Switzer که وقف عمده هدیه به دیوید گفن دانشکده پزشکی در UCLA در سال 2014 به حمایت از اولویت های مدرسه رهبری است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن