دیوید استار اردن سالن تغییر نام مایکل جردن سالن

در طول استنفورد 125+ سال, وجود, شاید یکی از مشکل ساز ترین چهره های دیوید استار اردن هفتمین رئیس جمهور از دانشگ

توسط NEWSSALAM در 2 خرداد 1399

در طول استنفورد 125+ سال, وجود, شاید یکی از مشکل ساز ترین چهره های دیوید استار اردن هفتمین رئیس جمهور از دانشگاه ایندیانا و اول رئیس جمهور از دانشگاه استنفورد در سال 1891. از همه ساختمان ها در کالیفرنیا بعد از او به نام یکی برجسته ترین است استنفورد "در اردن سالن" که در آن بخش از روانشناسی است که در حال حاضر قرار دارد.

او نیست مشکل فقط به خاطر او هرگز چشمه-پریدند پنجه یا لذت بردم ویلبر صبحانه روز جمعه اما از آنجا که از نزدیک وی مشارکت با eugenist جنبش که ترویج عمیقا مشکل نمایش ها از جمله نژادپرستی و پشتیبانی برای عقیم سازی اجباری از کار افتاده است.

در آوریل 20, استنفورد مدیران شروع به نقد و بررسی درخواست های ارائه شده توسط گروه روانشناسی و همچنین به عنوان توسط دانشجو به رهبری گروه برای تغییر نام. یکشنبه گذشته از آن به بیرون درز شد توسط منابع ناشناس که جدید و نام مناسب منعکس خواهد شد استنفورد را برجسته روانشناسی بخش: مایکل جردن.

بخش ساختمان را از بودن به عنوان شناخته شده دیوید استار اردن سالن به مایکل جردن سالن. به گفته این منبع یک عضو کمیسیون طراحی شده به بررسی تغییر نام الهام گرفته شده بود به تغییر نام این سالن تجلیل NBA ستاره پس از تماشای Netflix بکشد برای شبکه تلویزیونی "آخرین رقص" که به شرح زیر شیکاگو بولز و Micheal Jordan هیجان 1997-98 NBA فصل است.

پذیرش به این اخبار شده است مخلوط می شوند. جان Donah '22 ساله دانشجوی سال دوم تحصیل در رشته مهندسی برق گفت: این دانشگاه با در نظر گرفتن حق گام در جای دیوید استار اردن میراث در دانشگاه: "این فوق العاده است برای دیدن, دانشگاه, شروع به توجه به میراث مایکل جردن."

برخی از دانش آموزان در حال اشتباه توسط مدیران " تصمیم گیری است. با نگاه متعجب و متحیر روانشناسی, شرکت, مدت, دانشجو, Lin یونگ پرسید: "چگونه است که مایکل جردن مرتبط با روانشناسی?" تا حدودی احساسات مشابه برگزار شد توسط هم اتاقی Lexi Sikeman '23 و لسلی Hollman '23 که زندگی در کدرو تا این بهار.

"حداقل او را بهتر انتخاب کنید از یک eugenist" آنها گفت.

دیگر نام های بالقوه شامل "بزرگ گردن" اد هال, Anthony Fauci سالن و Arrillaga سالن. منابع گزارش داده اند به ما که متمایز یک دلیل که چرا مایکل جردن انتخاب شده است زیرا با تزریق نام خود را در تاریخ از دانشگاه استنفورد مدیران مدرسه خواهد در نتیجه هیچ دلیلی برای تخریب جریان "اردن هال" نوشته شده آجر. انجام می دهند تا در نتیجه پس انداز است که می تواند سرمایه گذاری نسبت به یک سوم از یک درخت نخل.

روزانه رسیده است از رئیس جمهور مارک Tessier-لوین و کشيش Persis Drell برای نظر. طبعا نه در پاسخ به هر دو Tessier-لوین و Drell ها feverishly مبارزه برای صندلی در مقطع کارشناسی سنا.

یادداشت سردبیر: این مقاله صرفا طنز و ساختگی است. تمام اسناد در این مقاله هستند نه واقعی و این داستان باید خوانده شود در زمینه سرگرمی های خالص تنها.

تماس با Tenzin C. Kartsang در tenzink 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن