عزیز بتسی: نمی تعمیرات اساسی عنوان IX در طول یک جهانی همه گیر

*این مقاله شامل ارجاع به خشونت جنسی و سوء استفاده که ممکن است ناراحت کننده برای خوانندگان. در میان تنظیم به کل

توسط NEWSSALAM در 17 اردیبهشت 1399

*این مقاله شامل ارجاع به خشونت جنسی و سوء استفاده که ممکن است ناراحت کننده برای خوانندگان.

در میان تنظیم به کلاس های آنلاین کمک به بیمار و اعضای خانواده و مرور از عدم اطمینان جهانی همه گیر دانش آموزان در حال حاضر دست به گریبان با یک بار — تعمیرات اساسی از حقوق بازماندگان خشونت های جنسی. وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos آماده است برای نهایی کردن قوانین و مقررات به شدت تضعیف دانشجويان حقوق تحت عنوان IX قانون فدرال که تضمین دسترسی به آموزش و پرورش رایگان از رابطه جنسی مبتنی بر تبعیض است.

عنوان نهم حاکم چگونه مدارس در حال انتظار برای پاسخ دادن به خشونت جنسی در جوامع خود. در سال 2011 دولت اوباما صادر عزیز همکار نامه ای که مجموعه استانداردهای روشن برای مدارس تعهدات به بررسی گزارش از خشونت جنسی وارد خود را در برابر اعضای جامعه. متاسفانه این مقررات لغو شد با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در سال 2017. بتسی DeVos سپس پیشنهاد مقررات جدید با چندین مشکل مقررات از جمله موارد زیر:

محدود کردن حوزه مدارس' مسئولیت. مقررات پیشنهادی تنها نیاز است که مدارس پاسخگویی به حوادث رخ داده در درون خود "برنامه یا فعالیت است." این بدان معنی است که مدیران را قادر به چشم پوشی کردن-پردیس خشونت جنسی و آزار و اذیت از جمله در کنفرانس ها, میله, غیر-پردیس مسکن شخصی و برقراری ارتباط آنلاین است.

مستقیم cross-examination. تحت قوانین سابق مدارس استفاده کرده اند "غیر مستقیم" cross-examination — در طول یک جلسه هر دو طرف ممکن است ارسال سوالات برای هر یک از دیگر در نوشتن به خواسته می شود توسط یک طرف سوم ، اما DeVos' تغییرات نیاز است که مدارس با استفاده از "direct" cross-examination با احزاب نمایندگان نما سوالات خود را. این سیستم را به ایجاد بی ارزش خصمانه — و به طور بالقوه re-حادثه — محیط زیست.

باریک تعریف از آزار و اذیت جنسی. آزار و اذیت جنسی بود که قبلا تعریف شده به عنوان "ناخواسته انجام یک طبیعت جنسی." پیشنهاد هدایت باریک این تعریف نیاز است که انجام شود "شدید و فراگیر و عینی توهین آمیز" قبل از آن می تواند در نظر گرفته شود آزار و اذیت جنسی. این تعریف بیش از حد محدود کننده: در محدوده زمانی معین ناخواسته فعل و انفعالات است که به صورت جداگانه در نظر گرفته نمی شوند "شدید" و یا "عینی توهین آمیز" نمی خواهد واجد شرایط به عنوان آزار و اذیت جنسی حتی اگر آنها تکرار شود. به عنوان یک نتیجه بسیاری از موارد از آنلاین آزار و اذیت جنسی به عنوان مثال ممکن است عملی تحت عنوان جدید IX قوانین.

تمام گفته این پیشنهاد مقررات را کاهش بازماندگان دسترسی به عدالت و دلسرد گزارش خشونت جنسی. وزارت آموزش و پرورش رسمی عمومی نظر فرایند دریافت 124,196 نظرات از افراد و سازمان ها در سراسر کشور (از جمله یک نظر امضا شده توسط 1,159 اعضای استنفورد جامعه). با وجود هزاران نفر از دانش آموزان و بازماندگان و طرفداران صحبت کردن در برابر این تغییرات وزارت آموزش و پرورش در حرکت رو به جلو با مقررات جدید که منتشر می تواند در روزهای آینده.

DeVos' پیشنهاد تجدید نظر خواهد بود ناخواسته هر زمان اما اقدام این قانون تغییرات در طول زمان COVID-19 اضطراری است که به ویژه نگران کننده است. مدارس در حال حاضر در تلاش برای انطباق با یک آنلاین تنظیم در حالی که در ادامه به بررسی گزارش از خشونت و آزار و اذیت. استنفورد به عنوان مثال هنوز برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد چگونه تحقیقات جلسات و قطعنامه های خود ادامه خواهد داد آنلاین در طول بیماری همه گیر. نیاز به مدارس مطابق با مقررات جدید نیز در حالی که بدانند چگونه به انجام این پروسه آنلاین را بیشتر فشار مدارس' در حال حاضر منابع محدود و باعث سردرگمی برای دانش آموزان است.

در حال حاضر و در خارج از دانشگاه رفتار ممکن است از سقوط به مدارس حوزه های قضایی تحت مقررات جدید. این است که بسیار نگران کننده داده می شود که اکثریت قریب به اتفاق از تعامل بین دانش آموزان در حال حاضر رخ می دهد آنلاین و/یا خارج از مزرعه.

دانش آموزان در سراسر کشور در حال حاضر زیر قابل توجهی استرس است. بسیاری رانده شده اند از مسکن و مجبور به حرکت به نامشخص و یا نا امن اقامت. ما در حال تطبیق تحصیلی جدید مالی و خانوادگی شرایط. وزارت آموزش و پرورش باید تمرکز بر چگونه برای حمایت از دانش آموزان نه بیشتر به خطر اندازد ایمنی ما.

دانش آموزان نه تنها در شناخت خطر تغییر عنوان IX در طول یک بیماری همه گیر. هجده دولت به طور کلی وکیل امضا نامه درخواست وزارت آموزش و پرورش به تعلیق آن rulemaking روند در حالی که مدارس پاسخ به COVID بحران: "این بار قرار داده شده در مدارس خواهد بود قابل دفاع و در نهایت معکوس به دانش آموز ایمنی است." چهل و شش نفر از اعضای کنگره آمریکا نیز منتشر شد نامه ای مشابه. با وجود این درخواست وزارت آموزش و پرورش گزارش شده است که هنوز برنامه ریزی انتشار قوانین و مقررات در این هفته — شاید در اوایل این جمعه.

به صدای ما شنیده دانش آموزان می توانند در خود می دانم IX آنلاین رالی در برابر مقررات جدید با استفاده از هشتگ #DearBetsy (دیجیتال toolkit اینجا). شما همچنین می توانید تماس خود را در کنگره نمایندگان و از آنها بخواهید به صحبت کردن در برابر انتشار عنوان جدید IX حکومت در طول این بیماری همه گیر.

به عنوان دانش آموزان و اعضای استنفورد جامعه ما نیاز به آن را حذف به بتسی DeVos و وزارت آموزش و پرورش: جهانی همه گیر است و زمان برای پیاده کردن عنوان IX. مقررات پیشنهادی صدمه دیده خواهد شد دانش آموزان و نباید نهاد در هر زمان اجازه دهید به تنهایی در طول COVID-19 اضطراری است.

Krithika Iyer '21

Maia Brockbank '21

جولیا پاریس '21

ASSU Co-مدیران خشونت جنسی پیشگیری

تماس با Krithika Iyer در ksiyer 'در' stanford.edu, Maia Brockbank در mbrock 'در' stanford.edu و پاریس در jgparis 'در' stanford.edu.

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به [email protected] و op-ed ارسالی به [email protected]

به دنبال روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن