دفاع از IF: دانشگاه UCLA لورا گومز در حکم دادگاه عالی و چه می آید بعدی

لورا گومز, یک استاد دانشگاه UCLA دانشکده حقوق و دانشکده مدیر مدرسه بحرانی مسابقه مطالعات برنامه یک متخصص برجست

توسط NEWSSALAM در 9 مرداد 1399

لورا گومز, یک استاد دانشگاه UCLA دانشکده حقوق و دانشکده مدیر مدرسه بحرانی مسابقه مطالعات برنامه یک متخصص برجسته در مسابقه قانون و جامعه است. ما از او خواست برای کمک به روشن ماه گذشته حکم دادگاه عالی در اکشن معوق برای ورود دوران کودکی برنامه و توضیح آنچه که در آینده ممکن است نگه دارید برای این برنامه بهره مند.

گومز که او نیز می آموزد در بخش جامعه شناسی و Chicana/o و آمریکای مرکزی مطالعات نویسنده "آشکار نیازمندند: ساخت مکزیک نژاد آمریکا" در حال حاضر در نسخه دوم آن. او آینده کتاب به دلیل در ماه اوت با عنوان "اختراع Latinos: یک داستان جدید از آمریکا نژاد پرستی" و با تمرکز بر چگونه Latinos' پویا هویت نژادی اثرات همه چیز ما فکر می کنم ما در مورد مسابقه در امریکا است.

این چیزی است که او تا به حال به ما بگویید.

چه خبر خوب در دیوان عالی کشور تصمیم به حمایت IF?

تصمیم یک پیروزی کامل برای DACA گیرندگان از جمله بیش از 120,000 در کالیفرنیا به تنهایی و همه کسانی که به حمایت از آنها.

پس از آن بود که دیوان عالی کشور تایید اکثریت IF که در آن یافت می شود که برگ برنده دولت دلایل rescinding IF بودند و نه از نظر قانونی کافی است. به طور خاص دولت فراهم نیست به اندازه کافی جستجو توجیهی برای از بین بردن یک برنامه است که در طول آن هشت سال در وجود اجازه داده است برخی از افراد مستند نشده برای بیرون آمدن از سایه به حضور در دانشگاه, آغاز استخدام و شروع به خانواده بدون ترس ناگهانی اخراج.

آیا این حکم هنوز ترک فعلی IF دریافت کنندگان آسیب پذیر? آیا دادگاه به دولت یک طرح برای چگونه به طور بالقوه موفقیت در پایان این برنامه در آینده ؟

بله در راه است. قاضی جان رابرتز نوشت که نظر اکثریت نیست سلب امکان است که رئیس جمهور تهمت می تواند در ارائه بهتر و منطقی برای rescinding برنامه — یکی که می تواند پاسخگویی به دیوان عالی کشور را در آستانه. در بخشی از این امکان که منجر عدالت Sonia Sotomayor به نویسنده جداگانه نظر دفاع که مورد بازگشت به فدرال قضات برای تصمیم گیری به این سوال که آیا تهمت تصمیم بود unconstitutionally با انگیزه های نژادی و عناد در برابر Latinos.

آن شده است یک ماه پس از حکم. چه به احتمال زیاد در آینده اتفاق می افتد ؟

که یک سوال سیاسی — یا حداقل یک سوال حکومت رئیس جمهور برآورد سیاسی حساب دیفرانسیل و انتگرال. او انتظار می رود دادگاه عالی برای رفتن از راه خود را و او اعلام کرد که او امیدوار است کنگره خواهد تصویب قانون ایجاد IF و شاید او یک آسانسور قبل از انتخابات. آنچه که او انجام خواهد داد در حال حاضر حدس و گمان است.

چه در این مورد به ما بگویید در مورد دستور اجرایی از رئیس جمهور به رئيس جمهور ؟

در مخالفت با عدالت کلارنس توماس استدلال کرد که چون رئیس جمهور اوباما ایجاد IF در سال 2012 از طریق فرمان اجرایی تهمت به هر حال حق را به از بین بردن آن را از طریق همان ابزار است. اما پنج قضات مخالفت و تاکید کرد که یک بار در برنامه وجود دارد وجود دارد یک بار بالاتر برای پایان دادن به آن است. در آن صورت قوه مجریه دارای یک تعهد قانونی برای ارزیابی چگونه آن را ممکن است آسیب کسانی که با تکیه بر سود حاصل از آن. بنابراین این استاندارد را هدایت رئیس جمهور آینده و در یک معنا محدود توانایی خود را برای خنثیسازی پیشینیان خود' را انتخاب کند.

چه خواهد بود نهایی "پیروزی" برای علت از کسانی که در ایالات متحده وارد به کودکان زیر سن قانونی? قانون مانند قانون DREAM بهتر از هر فرمان اجرایی صحيح است ؟

دقیقا. یک فرمان اجرایی ندارد به زور از قانون است که کنگره قانون است بنابراین بهترین راه برای محافظت از کسانی که مهاجران را به اینجا آورده به عنوان کودکان برای کنگره به تصویب و رئیس جمهور به ثبت نام رویای عمل می کنند.

تحقیقات توسط UCLA اساتید مانند کسانی که با دموکراسی صندوق + UCLA Nationscape نشان داده حمایت گسترده در سراسر کشور برای ایجاد یک مسیر به شهروندی برای خیال — از جمله 79 درصد از دموکرات ها 64 درصد از مستقل و 56 درصد از جمهوری خواهان. هنگامی که دادگاه تصمیم گیری کند مثل این است که احساسات عمومی به طور معمول یک عامل ؟

من شک وجود دارد یک به یک مکاتبات بین دیوان عالی کشور نتایج و افکار عمومی اما من فکر می کنم بدون شک وجود دارد که به عنوان جامعه تغییرات قانون تغییرات بیش از حد. پس از همه, دیوان عالی کشور مردم بیش از حد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب