تقاضا برای Pensacola COVID-19 تست skyrockets به عنوان فلوریدا موارد همچنان به صعود

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 30, 2020در صبح روز دوشنبه خط از ر

توسط NEWSSALAM در 10 تیر 1399

در صبح روز دوشنبه خط از رانندگان انتظار COVID-19 تست در معراج مقدس قلب بیمارستان کشیده کردن بیمارستان پردیس پایین بایو بلوار و بر روی خیابان نهم.

مشابه خط شکل گرفته در اطراف وزارت بهداشت, تست سایت در گرگوری خیابان در مرکز شهر Pensacola.

به عنوان COVID-19 نرخ در فلوریدا منفجر شد و در هفته های اخیر, بنابراین بیش از حد تقاضای عمومی برای تست.

مقامات بهداشت از عروج قلب مقدس و جامعه کلینیک سلامت جامعه غربی فلوریدا گفت: هر دو همراه با رشد تقاضا برای آزمون آنها نیز شاهد افزایش در تعداد از خانواده ها و افراد جوان هر دو به دنبال آزمایش و تست مثبت است.

بیشتر: رژیم صهیونیستی است. DeSantis در پنساکولا: COVID-19 رشد رانده شده توسط جمعیت جوان

بیشتر: Escambia, Santa Rosa شهرستانهای ترکیب برای 56 جدید COVID-19 نفر از دوشنبه

"ما انجام شد شاید تک رقمی تست برای در حالی که کمی اما در حال حاضر ما نیز به این رقم دو برابر و شاید حتی بالاتر تا آنجا که تعدادی از تست های ما در حال انجام به صورت روزانه گفت:" دکتر میشل Grier-سالن مدیر اطفال و بالینی منجر شود از این حادثه تیم مدیریت در سلامت جامعه غربی فلوریدا.

در یک ایمیل به معراج قلب مقدس سخنگوی مایک برک گفت: "در هفته گذشته (دوشنبه-جمعه) بودند پنج بیشترین حجم روز پس از ما شروع COVID-19 تست در مارس 16. ما درایو از طریق مرکز دیدم اکثر بیماران آزمایش در Escambia و سانتا رزا شهرستانهای استان است. روز جمعه ما آزمایش 518 نفر در پنج ساعت تست در مورد دو بیمار در هر دقیقه است."

به طور کلی صعود گروه پزشکی قلب مقدس تیم را آزمایش کرده است بیش از 13000 نفر در پنساکولا پس مارس 16.

پنج شنبه طی یک کنفرانس مطبوعاتی با رژیم صهیونیستی. ران DeSantis در Pensacola, معراج مقدس قلب بیمارستان رئیس جمهور سحر رودلف محلی گفت: سلامت ارائه شد بررسی راه هایی برای گسترش و تست در دسترس است.

افزایش تقاضا در می آید به عنوان فلوریدا تعداد COVID-19 مورد صعود کرده است و از حدود 61,000 به حدود 150000 نفر در ماه گذشته است.

بیشتر: فلوریدا, هایش با حاوی COVID-19 به عنوان موارد جدید افزایش می یابد

در طول کنفرانس مطبوعاتی DeSantis گفت: به نظر می رسد یک عامل عمده در افزایش بوده است مردم به خصوص افراد جوان نادیده گرفتن اجتماعی فاصله پروتکل های.

"در واقع من فکر می کنم از صحبت کردن به مردمی این است که اساسا اجتماعی," او گفت:. "شما باید اشخاص فارغ التحصیلی شما در حال بیرون رفتن و انجام کارهای مختلف و در برخی از محیط های که در حال رفتن به منجر به انتقال ویروس است."

Grier-سالن تکرار نگرانی های دوشنبه است.

"(ما دیده ایم افزایش مثبت) با نوزادان, کودکان و نوجوانان که در حال جمع آوری در مهد کودک و مراکز بازی های تیم های ورزشی و انجام دیگر فعالیت های گروه," سالن-Grier گفت. "ما دیده ایم برخی شده است که بخشی از فارغ التحصیلی که صورت گرفت."

او گفت: اگر وجود دارد هر گونه مثبت و به دور از جدید سنبله در موارد علاقه در تست و افزایش فشار اجتماعی برای پوشش ممکن است نشانه ای مردم شروع به درمان این بیماری همه گیر جدی تر.

من فکر می کنم مردم رو راحت و به آنها خسته شدم اجتماعی فاصله و quarantining و جداسازی و انجام تمام آن چیزهایی که" Grier-سالن گفت. "من آن را دریافت کند اما این ویروس هنوز هم در خارج وجود دارد, و وجود دارد بیشتر در جامعه گسترش از همیشه. مردم در حال رفتن به, امیدوارم, توجه نزدیک و خوشنودی است که من فکر می کنم هر کس تا به حال برای کمی در حالی که در حال رفتن به دور."

فلوریدا وزارت بهداشت در Escambia County انجام شده است از طریق درایو تست در 1300 Gregory W. Streetfrom 9 صبح تا 1 بعد از ظهر در این سه شنبه, چهار شنبه و پنج شنبه. هیچ ملاقات یا preregistration مورد نیاز است.

همه افراد به دنبال یک آزمون از طریق عروج قلب مقدس باید تماس خود را غربالگری مرکز تماس قبل از اینکه آزمایش در (850) 746-2684. بیمارستان را تست هر کسی که ملاقات مراکز ایالات متحده برای کنترل و پیشگیری بیماری معیارهای علائم و اولین پاسخ دهندگان. هر کسی که با این معیار است که با توجه به اطلاعات به صورت دولتی اداره می شود مرکز آزمون در دانشگاه وست فلوریدا پردیس.

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن