DeMar DeRozan بازی را صدا می کند

[ad_1] آگوست گذشته، زمانی که دمار دروزان سن آنتونیو را ترک کرد، شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه او حاض

توسط NEWSSALAM در 15 دی 1400
[ad_1]

آگوست گذشته، زمانی که دمار دروزان سن آنتونیو را ترک کرد، شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه او حاضر است حقوق خود را کاهش دهد تا به خانه برود و برای لس آنجلس لیکرز بازی کند یا به هم تیمی سابق تورنتو رپتورز، کایل لوری از میامی هیث بپیوندد. در عوض، شیکاگو بولز تادئوس یانگ، الفاروق امینو و سه درافت (شامل یک بازیکن دور اول) را به اسپرز در ازای دریافت 85 میلیون دلاری دروزان 32 ساله که برای سه سال قرارداد امضا کرد. قرارداد به عنوان بخشی از معامله

معامله انجام شد انتقاد فوری در برخی راندها و نظرسنجی بین پیشاهنگان و رهبران لیگ که توسط تیم بونتمپس از ESPN انجام شد، آن را به عنوان یکی از بدترین حرکات خارج از فصل معرفی کرد. من بازیکن دیگری را در دور اول واگذار می کنم تا بیش از حد پرداخت کنم [DeRozan] این بدترین حرکت بیش از حد برای ادامه دادن بود، "یکی از مدیران اجرایی به Bontemps گفت. پیشاهنگ گفت: من از آمادگی بدنی زمین خوشم می آید. اما بهتر است که برنده شوید، زیرا اگر این کار را نکنید، تیم گران قیمت و بدی هستید که نمی‌توانید بازی کنید.

تقریباً در وسط فصل، بولز واقعاً پیروز می شود. از آنجایی که همتایان تازه وارد DeRozan Lonzo Ball و Alex Caruso به تیم بازگشته قوی پیوستند، رکورد 25-10 آنها بهترین در کنفرانس شرق و چهارمین بهترین در NBA است. در همین حال، دروزان نه تنها با آن جا می شود، بلکه بهترین فصل دوران حرفه ای خود را نیز مونتاژ می کند.

این اغراق نیست. دروزان در هر شب 35.3 دقیقه، 26.9 امتیاز در هر بازی به دست آورد، در حالی که میانگین 5.0 ریباند و 4.5 پاس گل داشت. او 49.4 درصد از میدان، 36.2 درصد از سه و 85.8 درصد از خط را شلیک کرد. و برای اولین بار از سومین سال حضورش در NBA، تیم دروزان با او در بازی اختلاف نتیجه بهتری نسبت به نیمکت - با اختلاف فاحش - دارد.

بر اساس عملکرد او در نتایج بوکس و دیفرانسیل های محرومیت، دروزان به ازای هر 100 مالکیت، 3.3 امتیاز در مقایسه با امتیاز بولز تا کنون در این فصل دارد، طبق آمار RAPTOR کلی FiveThirtyEight. این تنها بهترین ارزیابی در دوران حرفه ای 13 ساله او است. نیازی به گفتن نیست که برای یک بازیکن بسیار غیرمعمول است که بهترین فصل خود را تا این حد در دوران حرفه ای خود ارائه دهد. در پایگاه داده ما از 3527 بازیکنی که پس از ادغام 1976-1977 در NBA ظاهر شدند، تنها پنج نفر اوج فصل RAPTOR خود را بعد از DeRosan در دوران حرفه ای خود داشتند - لیستی که شامل Lowry است که بالاترین رتبه RAPTOR او نیز در این فصل است.

دروزان در دوران حرفه ای خود دیرتر از بقیه به اوج رسید

بازیکنان NBA که رتبه بندی اوج فصل RAPTOR زودتر از سیزدهمین سال زندگی حرفه ای آنها، 1976-1977 به دست آمد.

بازیکن فصل اوج سن رپتور سال №
درک فیشر 2013-14 39 2.3 18
کایل لوری 2021-22 35 3.5 16
مایک کانلی 2020-21 33 7.8 14
تادئوس یانگ 2020-21 32 4.6 14
زک راندولف 2014-15 33 2.9 14
دمار درروزان 2021-22 32 3.3 13
نیکولا باتوم 2020-21 32 2.5 13
دیوید وست 2015-16 35 2.9 13
رشید والاس 2007-08 33 4.6 13
ولاد دیواک 2001-02 33 4.0 13

حداقل 1000 دقیقه بازی برای رتبه بندی. سن، سن بازیکن در 1 فوریه فصل مربوطه است.

آمار 2021-22 تا 3 ژانویه.

اگرچه این ممکن است بهترین فصل او باشد، اما دروزان مدتی است که پیشرفت کرده است. و این بهبود - مانند بسیاری از چیزها در مورد DeRozan - در میان رده شروع شد.

دروسان در بیشتر دوران حرفه ای خود به عنوان یک گلزن بی اثر مورد تمسخر قرار می گرفت. و سالهاست که این انتقاد درست بوده است. دروزان در 10 فصل اول حضورش در NBA، با نرخ شوت‌زنی واقعی، فقط دو برابر میانگین لیگ، به پایان رسید. حتی زمانی که DeRosan در All Star با رپتورز رقابت می کرد، بیشتر از نظر کمیت کار کرد تا کیفیت. او چیزی شبیه به یک پوستر برای متفکران متفکر در لیگ و اطراف آن شد که به طور مداوم به ناکارآمدی نمایه متوسط ​​تأثیرگذاری او اشاره می کردند.

چند سال پیش اما دروزان تغییری ایجاد کرد و به همین دلیل بازیکن موثرتری شد. دروزان به جای تعویض جفت های بلند با سه تا، همانطور که بسیاری از گلزنان دیگر در گذشته انجام داده اند، به سادگی جفت های بلند را با ... جفت های کمی کوتاه تر تعویض کرد.

در اولین کمپین All Star خود (2013-2014)، شوت های فراوان DeRosan بین 16 تا 23 فوت از سبد امتحان شد - کمترین تأثیرگذاری روی زمین. ضربات این ناحیه با سرعت بسیار بالاتری نسبت به ضربات خارج از خط 3 نقطه تبدیل نمی شوند، اما همچنان 1 امتیاز کمتر هزینه دارند. مربیان معمولاً این روزها و دلایل خوبی از این ضربات منصرف می کنند.

دروزان نیز مانند بسیاری قبل از خود، رژیم غذایی خود را با این تزریقات کاهش داد. این روزها، آنها حدود یک چهارم تلاش های او برای گلزنی از زمین را نشان می دهند - و این در واقع بالاترین رقم برای او در چند فصل اخیر است. به جای این جفت های عمیق، DeRozan در هر دو جستجو و کوبیدن ضربات در برد کوتاه برد میانی متخصص شده است. زمانی که عکس های بین 10 تا 16 فوتی از لبه گرفته می شد، حدود 18 درصد از کل آن را تشکیل می داد، اکنون 30 درصد را تشکیل می دهند. این روزها، اینجا رایج ترین مکان او برای تیراندازی است.

جای تعجب نیست که او این ضربات را با سرعتی بالاتر از جفت های عمیق تر تبدیل می کند. و در این فصل، او صدف های کوتاه را با درصدی بالاتر از همیشه تغییر می دهد - ویدیوی باورنکردنی 54.8 درصد.

طبق گزارش Second Spectrum، DeRozan در این فصل 12.5 درصد از انتظارات برای جامپرهای طبقه متوسط ​​فراتر رفته است. این به راحتی بهترین علامت او از دوران ردیابی بازیکنان است که به طور مفید در اولین کمپین آل استار او شروع شد. همچنین در بین 23 بازیکنی که امسال حداقل 100 شوت از این دست زده اند، هفتمین امتیاز برتر است. (جای تعجب نیست که DeRozan بیش از هر کسی در بازی گرفت.) به عبارت دیگر، میان رده های DeRozan این روزها تلاش های تحلیلی دوستانه ای برای ضربه زدن دارند.

مهارت DeRozan در این زمینه مزایای بیشتری به همراه دارد: او به طور معمول باعث می شود که حریفان پمپ جعلی بدش را گاز بگیرند، که باعث می شود چندین بار به خط پرتاب آزاد سفر کند. گلن کانسور، تحلیلگر رنگ واشنگتن ویزاردز در آخر هفته می نویسد: "آیا به نظر نمی رسد که هر بار که دروزان توپ را در اختیار دارد و بلند می شود تا ضربه بزند، خطا می شود؟"

اگرچه درست نیست هر کس زمان، این با فرکانس کاملا باور نکردنی اتفاق می افتد. به گزارش اسپکتروم دوم، دروزان در این فصل 35 خطا روی پرش های میان وزن انجام داده است. این بیشتر از مجموع دو بازیکن بعدی (کوین دورانت و جوئل امبید) است.

تفاوت بین DeRozan و پرکارترین فرد بعدی با خطاهای طبقه متوسط ​​در عصر ردیابی بازیکنان حتی چشمگیرتر است. از فصل 14-2013، او در 530 ریباند میان رده دچار خطا شد. هیچ کس دیگری در لیگ در این مدت حتی روی 300 نفر از آنها خطا نکرد. (لو ویلیامز و راسل وستبروک هر کدام 299 تخلف از این دست مرتکب شدند.)

دروزان یک گلزن عالی با خطاها (83.4 درصد از دوران حرفه ای خود) است، بنابراین حرکت به ورزشگاه خیریه تقریباً 8 بار در هر بازی، اثربخشی او را فراتر از آن چیزی که پروفایل ضربه او نشان می دهد افزایش می دهد. امتیاز واقعی او در تیراندازی 2.8 درصد بهتر از میانگین لیگ در این فصل است، و به این ترتیب، طبق گزارش Basketball-Reference.com، او 40 امتیاز به کل شیکاگو بیش از میانگینی که یک بازیکن در لیگ با حجم کاری خود به دست می آورد، اضافه کرد. در اینجا آمده است که چگونه بازیکنی با میزان استفاده 31.3 درصد و کمی کمتر از میانگین درصد مؤثر گل در زمین، همچنان می‌تواند یک حمله از شش تیم برتر را مهار کند.

دروزان همچنین بازیساز بهتری نسبت به مدتی است که شهرتش نشان می دهد. دیروزان با شروع آخرین فصل حضورش در تورنتو، کار بزرگی انجام داد و از توانایی خود برای رسیدن به صندلی هایش برای جستجوی فرصت های بهتر برای هم تیمی هایش استفاده کرد. او که پیش از این با 4.0 پاس گل در هر بازی در 2013-14 و 2015-2016 به اوج خود رسیده بود، در پنج فصل متوالی میانگین 4.5 یا بهتر را کسب کرده است، اگرچه معمولاً وزنه سبک تری را برای دقایق حمل می کند.

او همچنین در این سال، به خصوص اخیرا، چندین اجراهای کلاچ مضحک ترتیب داده است. در آخر هفته، دروزان به اولین بازیکن تاریخ NBA تبدیل شد که گل زده است برنده شدن در بازی های گرگ و میش در روزهای متوالی باورنکردنی است که سه‌گانه‌های برد دروزان در برابر ایندیانا پیسرز و ویزاردز نیز در دو سال مختلف از زمانی که او آنها را در 31 دسامبر 2021 و 1 ژانویه 2022 به ثمر رساند، اتفاق افتاد.

این زوج برنده شدند (همراه با پیروزی روز دوشنبه بر اورلاندو مجیک) تا بولز در شرق بالا سوار شود، دو بازی جلوتر از بروکلین نتز و میلواکی باکس. پیش‌بینی مبتنی بر RAPTOR ما به شیکاگو 97 درصد شانس پیشرفت به فصل پس از فصل را می‌دهد، در حالی که در مدل پیش‌فصل فقط 37 درصد است. رکورد پیش بینی شده بولز از 38-44 به 51-31 بهبود یافته است. این پرش با 13 برد، که از هر تیمی به جز گلدن استیت وریرز (19) و کلیولند کاوالیرز (17) بزرگتر است.

آنها مورد علاقه برای عنوان قهرمانی نیستند و حتی ممکن است در حلقه داخلی مدعی نباشند. اما حداقل آنها در حال حاضر مانند یک تیم پلی آف مطمئن به نظر می رسند. و این نکته اصلی جذب دروزان (به همراه بال و کاروسو) در وهله اول بود. تا کنون خیلی خوب.

جدیدترین ما را بررسی کنید پیش بینی های NBA.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن