دندانپزشکی پروفسور منصوب به نقش رهبری در دانشگاه علمی سنا

دکتر شین سفید یک استاد پزشکی ت در UCLA دانشکده دندانپزشکی را به عنوان صندلی از دانشگاه UCLA بخش از دانشگاه کال

توسط NEWSSALAM در 6 مرداد 1399

دکتر شین سفید یک استاد پزشکی ت در UCLA دانشکده دندانپزشکی را به عنوان صندلی از دانشگاه UCLA بخش از دانشگاه کالیفرنیا علمی سنا موثر سپتامبر. 1 برای 2020-2021 سنا در سال است. در این نقش او را در رهبری سازمانی چارچوبی است که از طریق آن UCLA دانشکده شرکت در systemwide حکومت.

سفید دریافت آموزش های تخصصی در هر دو گروه آموزشی پروتزهای دندانی و پزشکی ت و همچنین مدرک دکترا در craniofacial زیست شناسی. تحقیقات او در دندانپزشکی مواد بیولوژیکی در درجه اول بر روی مینای دندان خود را. خلاق خود را از فعالیت های گسترده span علوم پایه نتایج بالینی و آموزش روش است. سفید پس زمینه حرفه ای شامل چند سال در خصوصی تمرین دندانپزشکی و در بخشی از زمان آموزش در زبان مادری خود دوبلین, ایرلند قبل از او سه بار Bruin.

قبل از نقش رهبری شامل رئیس دانشکده دندانپزشکی بخش از پزشکی ت و بسیاری از دانشگاه UCLA-گسترده و UC systemwide موقعیت از جمله صندلی های این دانشگاه در کمیته علمی رفاه صندلی دانشگاه در کمیته برنامه ریزی و cudget صندلی از دانشگاه نیروی کار در سرمایه گذاری و بازنشستگی صندلی از دانشگاه کالیفرنیا بازنشستگی سیستم مشورتی هیئت مدیره و عضویت در چندین رئیس جمهور نیروهای وظیفه. اخیرا او به ریاست UC نیروی کار در عدم تبعیض در مراقبت های بهداشتی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب