دربی را winningest راننده به رقابت در Modifieds از ضرب وشتم 50 lapper

چاک Corder ویژه به اخبار مجلهمنتشر شده 6:29 PM EDT Jun 18, 2020Augie کوره نام پر کتاب رکورد پنج پرچم جاده سریع

توسط NEWSSALAM در 30 خرداد 1399

Augie کوره نام پر کتاب رکورد پنج پرچم جاده سریع السیر.

این هیدن علا., راننده صاحب یکی از طبقه میراث نه تنها در مشهور نیم مایل آسفالت بیضی اما در همه کوتاه-مسیر مسابقه.

علاوه بر داشتن زمان آلن ترنر Pro اواخر مدل های سابقه (16.259 ثانیه) در پنج پرچم کوره برنده دوم-بهترین نه بلیزارد سری مسابقات سوپر مدل در اواخر Pensacola, بالا, بانک, و او بیشتر شد-تزئین راننده با گلوله برف زدن در دربی تاریخ در ماه دسامبر گذشته زمانی که او خود را اسیر هشتم, دربی هفته عنوان شده است.

کوره برنده روز یکشنبه معتبر دربی مسابقه دو بار (2007-08) سه برفدانه 100s برای PLMs (2009, 2011, 2016) و برافراشتند پرچم شطرنجی در آخرین سه متوالی Modifieds دربی نژادها.

او را پشت در باز چرخ اصلاح شده این امشب در پنج پرچم رانندگی تگزاس, راننده جان Heil در Modifieds از ضرب وشتم اولین سفر به پنساکولا در این فصل است.

"این عالی است. آن را سرگرم کننده برای کار با او گفت:" Heil که حاکم Outlaws دربی قهرمان و برنده این ویژگی ممکن است 15. "او می شود وجود دارد و به من می گوید آنچه که او احساس می کند و من آن را تنظیم کنید. این امر منجر به رفتن سریع تر ، آن را آسان به ماشین سریع زمانی که راننده می داند آنچه که او احساس می کند."

این ورزشکاران و خالص سهام خواهد شد پیوستن به باز کردن چرخ مدها. این ورزشکاران خواهد بود مسابقات خود را سالانه 35-رقص دیدنی و جذاب با $1,000 برای grabs به برنده. دروازه باز در 5 بعد از ظهر امروز با پذیرش اینکه 12 دلار برای بزرگسالان, سالمندان, نظامی, و دانش آموزان و رایگان برای کودکان سنین 11-و-تحت.

در حالی که کوره ساخته شده است نام خود را برنده نژادها 43 ساله در ادامه به ترک اثر انگشت او بیش از همه به این ورزش کوتاه مسیر مسابقه خود را از طریق شرکت بزرگ آمریکایی اتومبیل های مسابقه ("GARC"). GARC ایجاد شاسی برای رانندگان در سراسر کشور است.

چرا برای حل و فصل یک شغل شما را دوست دارم زمانی که شما می تواند داشته باشد ؟ جلو پنجره به نظر می رسد نزدیک به داشتن تعادل بین مسابقه و کار, اما, این یک حقه ثابت به دلیل کسب و کار پررونق است.

Heil غیر منتظره بود و یکی از کسانی که مشتریان از 16 سال پیش و پس از او خریداری یک استفاده GARC مدل اواخر از یک دوست.

"من نمی دانم Augie از هر کسی, اما من به نام (GARC) تا به چند سوال بپرسید," هایل به یاد می آورد. "آنها تا به حال هیچ مشکل و کمک به من. که به معنای زیادی به دلیل آنها نمی دانستند که من از کسی. آنها درمان همه یکسان است."

و معمولا کوره و GARC تیم از جمله پدر فرانکی کوره در رفتن مایل اضافی. هایل به یاد Augie کوره در نظر گرفتن شوک کردن ماشین خود را برای کمک به Heil رقابت در یک مسابقه سال پیش.

Augie کوره به طور منظم در رقابت Modifieds از ضرب وشتم مسابقه در پنج پرچم در سال های اخیر است. او برنده اوت سال 2018 از ویژگی های و به پایان رسید دونده تا دو بار در ماه آوریل سال گذشته و در ماه مه سال 2018 است.

او خواهید بود به دنبال برای اضافه کردن به خود را مورد جایزه و یکی دیگر از این پیروزی امشب در مشهور نیم مایل آسفالت بیضی شکل است.

می خواهید بروید ؟

چه: Modifieds از ضرب وشتم و ورزشکاران و دیدنی

که در آن: پنج پرچم جاده سریع السیر

که: Modifieds ورزشکاران خالص سهام

زمانی که: چاله آسانسور 2 بعد از ظهر دروازه باز در 5 مقدماتی در 7. مسابقات آغاز خواهد شد در 8 p. m.

پذیرش: 12 دلار برای بزرگسالان است. جوانان 11-تحت: رایگان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب