DeSantis تماس جورج فلوید مرگ 'وحشتناک' در حالی که با استناد به 'مدارا' به صورت شورش

آنا کبللس سرویس خبری فلوریدامنتشر شده 6:07 PM EDT Jun 1, 2020برای اولین بار پس از یک رشته از تظاهرات فوران در

توسط NEWSSALAM در 13 خرداد 1399

برای اولین بار پس از یک رشته از تظاهرات فوران در فلوریدا علیه خشونت پلیس Gov. ران DeSantis اواخر بعد از ظهر دوشنبه گفت دولت "تحمل صفر برای خشونت و شورش و غارت است."

"جورج فلوید را به قتل هولناک و مینه سوتا عاملان باید به عدالت به ارمغان آورد اما این نمی تواند به عنوان بهانه ای برای خشونت در فلوریدا جوامع" فرماندار گفت: در تهیه بیانیه با اشاره به مینیاپولیس, مردی که مرگ را لمس کردن تظاهرات در سراسر کشور است.

فلوریدا نمی شنوند از DeSantis در خشونت و هرج و مرج آخر هفته مشخص شده توسط تظاهرات در نقاط مختلف دولت است.

DeSantis آرام بود که هزاران نفر از معترضان آب گرفتگی در خیابان های شهر خروشد بیش از مرگ فلوید یک مرد سیاه پوست کشته شده در بازداشت پلیس تحت یک افسر زانو.

Pensacola فعالان

به عنوان جورج فلوید تظاهرات خشم در سراسر کشور Pensacola سوگواری آن خود کاهش یافته است

جورج فلوید تظاهرات هواداران آوردن آب و مواد غذایی به گرافیتی پل فعالان روز دوشنبه

Pensacola شهردار Grover رابینسون ستایش صلح آمیز جورج فلوید تظاهرات در نقاشی های دیواری پل

در میامی تیم ملی, ماشین آسیب دیده بودند و پلیس با شلیک گاز اشک آور در یک جمعیت از معترضان. در تالاهاسی راننده یک وانت کشت و زرع را از طریق یک خیابان بسته بندی شده با تظاهرکنندگان فقط بلوک از دولت ساختمان کاپیتول.

در جکسنویل کلانتر مایک ویلیامز گفت: معترضان "حمله چندین افسر پلیس" از جمله یکی که در بیمارستان بستری شد پس از "کاهش در گردن است." در فورت Lauderdale, یک افسر پلیس به حالت تعلیق در آمد و پس از او در فیلم به شدت هل دادن زانو به زمین.

این بود تا بعد از ظهر دوشنبه که DeSantis' دفتر با صدور بیانیه خود را در مورد تحول.

"ما اختصاص منابع قابل توجه از جمله بسیج 700 فلوریدا سربازان گارد ملی که ویژه آموزش دیده برای حمایت از اجرای قانون" DeSantis گفت.

فرماندار گفت: او نیز با فلوریدا گشت بزرگراه به هماهنگی بیش از 1300 قسم خورده troopers برای حمایت از اجرای قانون محلی تلاش.

"ما ادامه خواهد داد به انجام همه چیز لازم برای نگه داشتن ساکنان امن" او گفت:.

در این بیانیه آمد چند ساعت پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن خواست رهبران دولت به "تسلط" و دستگیری نظم معترضان در طی یک کنفرانس تلفنی با توجه به ضبط ساخته شده توسط واشنگتن پست.

در حالی که DeSantis سخنگوی هلن آگور Ferre تایید DeSantis در زمان تماس با او کاهش یافته است به نظر تماس مطالب.

اما تهمت روشن بود در پیام خود به فرمانداران. او گفت: آنها را به استفاده از زور علیه تظاهرکنندگان و افراد بازداشت شده در تظاهرات باید خدمت بین پنج تا 10 سال زندان با توجه به ضبط.

"ما باید بسیار سخت تر" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. "اگر شما نمی تسلط شما به هدر رفتن وقت خود را. آنها در حال رفتن به اجرای بیش از شما و شما در حال رفتن به مانند یک دسته از پرشهای."

در کنفرانس تلفنی تهمت نیز خواست متحده برای استقرار گارد ملی "در اعداد بزرگ است." DeSantis فعال نگهبان در روز شنبه با توجه به Ferre.

"در حال حاضر 150 guardsmen در میرامار; 150 در اردوگاه Blanding و 100 وارد تمپا. این به خصوص آموزش دیده واحد حمایت از اجرای قانون در بسیاری جهات به عنوان مثال ترافیک و کنترل جمعیت همه به حفظ صلح و امنیت عمومی" Ferre توییتی بعد از ظهر یکشنبه.

فرماندار عمومی برنامه روز یکشنبه پیشنهاد DeSantis صحبت با پلیس ایالتی در مورد نحوه پاسخ دهند.

برای مثال DeSantis ملاقات صبح روز یکشنبه با فلوریدا بخش از اجرای قانون کمیسر ریک Swearingen در کنگره با توجه به برنامه. جزئیات آنچه مورد بحث بود باید اعلام نشده است.

دفتر والی و FDLE بلافاصله پاسخ به سوالات دوشنبه از سرویس خبری فلوریدا.

با این وجود DeSantis' سکوت در طول تعطیلات آخر هفته جلب توجه.

سوزان MacManus یک دیرین سیاسی-استاد علوم در دانشگاه فلوریدای جنوبی گفت که به لحاظ تاریخی در زمان بحران "از مردم می خواهم برای دیدن رهبران در جامعه, دولت و ملت آمده و سهولت نگرانی های خود را و اطمینان مردم است."

"دیگر به شما صبر کنید برای ایجاد یک بیانیه و بیشتر مردم شروع به سوال که چرا" او اضافه شده است.

دموکرات ها انتقاد DeSantis برای او چگونه وضعیت به کار گرفته.

کشاورزی کمیسر نیکی سرخ شده تنها دموکرات منتخب ایالت گفت: DeSantis' سکوت بود "پر سر و صدا."

"مگر اینکه من آن را از دست رفته — رژیم صهیونیستی. ران DeSantis گفت: هیچ چیزی در مورد تظاهرات علیه خشونت پلیس اتفاق می افتد در سراسر کشور و دولت در این آخر هفته. او فعال فلوریدا گارد ملی طوری است که قطعا آگاه و در عین حال هیچ بیانیه" کنگره آنا Eskamani D-اورلاندو توییتی یکشنبه شب.

دیگر رهبران جمهوری خواه فلوریدا در ضمن اظهار نظر در تظاهرات غارت و فلوید مرگ است.

"قتل جورج فلوید بود شنیع & نامطلوب. آمریکایی ها باید این حق را به صدای خود را شنیده & اعتراض مسالمت آمیز است. اما خشونت در برابر اجرای قانون & جوامع ما پاسخ نیست. ما باید گرد هم می آیند به عنوان یک دولت و یک ملت نه اشک یکدیگر را بیشتر از هم جدا" وزیر بهداشت ، ریک اسکات, فلوریدا سابق دو دوره فرماندار توییتی در روز شنبه.

به گزارش ایسنا ، مارکو روبیو R-Fla., روز دوشنبه در توییتی که او نگران بود در مورد ضد دولت "افراط گرایان که در حال حاضر خواستار حمله به پلیس."

"متاسفانه به جای تمرکز بر روی مسائل هسته ای مطرح شده توسط او (فلوید) در مرگ غم انگیز تمرکز بر خشونت & بی قانونی در تظاهرات" روبیو توییتی. "است که باید پایان یابد."

دولت Rep. آنتونی ساباتینی R-Howey-in-the-تپه های عناوین ساخته شده برای یک سایت است که شامل یک استتار AR-15 و هشدار به معترضان در شهرستان دریاچه که بخشی از آن او نشان دهنده در خانه.

"توجه بالقوه 'از معترضان که در نزدیکی Lake County, FL. این یک آر-15 --- این خواهد بود بسیار شایع چشم بر ورود غیر قانونی در هر شهرستان دریاچه کسب و کار --- FYI!" ساباتینی توییتی در روز یکشنبه.

تشکر. مدل لباس یقه دار D-Miramar, شکایت دوشنبه در برابر ساباتینی با مجلس خوزه الیوا, R-میامی دریاچه استدلال توییت نقض قوانین از خانه برای برگزاری نمایشگاه "رفتار است که بر خلاف نظم و انضباط است."

"به خصوص در زمان بحران مردم به ما نگاه مقامات منتخب برای رهبری و هدایت است. توسط intimating که معترضان خواهد بود ملاقات با یک AR-15, Rep. ساباتینی است که آشکارا خواستار خشونت" چوگان در بیانیه ای گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن