DeSantis تساوی اوج انتقاد به عنوان فلوریدا COVID-19 موارد و مرگ و میر افزایش می یابد

جان کندی ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه ادارهمنتشر شده 4:53 PM EDT Jul 24, 2020تالاهاسی فلوریدا

توسط NEWSSALAM در 4 مرداد 1399

تالاهاسی فلوریدا در صدر 400,000 موارد coronavirus جمعه اضافه کرد 12,444 موارد جدید و دیگری 135 مرگ و میر ناشی از این بیماری به عنوان فرماندار تگزاس ران DeSantis جلب انتقاد شدید بیش از دولت در پاسخ به این بیماری همه گیر.

دولت اضافه کرده است 52,265 موارد فقط از روز یکشنبه 15 درصد افزایش. همچنین 671 فلوریدا درگذشت این هفته 13% افزایش در حالت کلی تلفات با توجه به دولت در بخش بهداشت و درمان ،

از جمعه فلوریدا بود 402,313 موارد و 5,653 مرگ و میر مربوط به COVID-19.

DeSantis بود که در کاخ سفید جمعه, پیوستن به رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن خود را برای امضای چهار دستور اجرایی با هدف کاهش داروهای تجویزی قیمت در نظر گرفته شده یک انتخابات مهم در سال موضوع برای رای دهندگان.

تحت DeSantis فلوریدا است که در میان چند کشور است که باید گام به واردات داروهای تجویزی از کانادا بالقوه هزینه-برش برای مصرف کنندگان و برنامه های دولت است.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: این امر در نتیجه "عظیم مواد مخدر صرفه جویی در فلوریدا" اگر چه این حرکت هنوز هم باید انجام شده توسط دولت فدرال بوروکراسی و ممکن است در دادگاه به چالش. او همچنین در ستایش DeSantis برای بودن "در خط مقدم" از واردات تلاش کنند.

یک اوکلاهما دانشگاه ایالتی بریتنی نظرسنجی پنجشنبه منتشر شد نشان داد که هر دو DeSantis و تهمت از دست داده اند و اعتماد به نفس از فلوریدا رای دهندگان خود را برای رهبری و اداره coronavirus. هر دو باید کار منفی مصوبات — 52 درصد از رد DeSantis عملکرد در حالی که 58 درصد نمی خواهم این کار ناروا انجام داده است — و به همین ترتیب رتبه های پایین کار خود را در این بیماری همه گیر.

مغلوب ساختن پیشی جستن مسیرهای دموکرات جو بایدن 13 درصد در فلوریدا ملت بزرگترین toss-up, دولت, در, رقابت برای کاخ سفید با توجه به کلمبیا کلمبیا را بررسی کرده است که 3.2% حاشیه-از-خطا.

فلوریدا تنها ایالتی منتخب دموکرات کشاورزی کمیسر نیکی سرخ شده اضافه شده به اصطکاک رو DeSantis میزبانی یک تماس با کارکنان مراقبت های بهداشتی که محکوم به دولت ویروس پاسخ به ناکافی است.

"آنچه من می بینم در من هر روز تمرین است که مردم می ترسند," دکتر گفت: مونا Mangat یک پزشک متخصص آلرژی در سنت پترزبورگ. "آنها فقط می ترسم که آنها در حال رفتن به دریافت coronavirus و که آنها ممکن است مرگ...آنها می ترسند چون آنها معنا است که هیچ کس واقعا مسئول است."

پرستاران و کادر پزشکی در این تماس همچنین گفت که بیمارستانها همچنان به تلاش برای ارائه مناسب تجهیزات حفاظت شخصی با برخی از شکایت که ایمنی گوشه ها در حال کاهش به کشش لوازم به خصوص ماسک.

در حالی که DeSantis برگزار شد اخبار جلسات این هفته به عقب براند در مقابل نگرانی هایی که در بیمارستان ها در حال تبدیل شدن به سر می برند و حتی به عنوان در دسترس تخت و مراقبت ويژه فضا تدابیر نیروی انسانی یک مشکل در بسیاری از بیمارستان ها گفتند.

DeSantis به تبلیغ داشتن فرستاده 1,400 دولت-قرارداد پرستاران و دیگر پرسنل پزشکی برای کمک به بیمارستان ها در برخورد با, overworked, کارکنان, اما منتقدان گفت که هنوز کافی نیست.

"این روش در طول زمان شده است و هرج و مرج. و نادرست از این ویروس از بالا قطعا trickled به پایین" گفت: Kristina هرناندز یک آزمایشگاه پزشکی تکنولوژی از شهرستان Pinellas.

هرناندز گفت که او را در بیمارستان دیده است و نه پرستاران ICU ارسال استعفای خود را بیش از گذشته هفته است.

"آنها می ترسم; آنها مراقبت گرفته شده و دوباره قرار می دهد که بیماران در معرض خطر," او گفت:. "این چاشنی پرستاران و ما در حال از دست دادن است که همه تجربه می کنند."

سرخ شده است و بارها و بارها به نام برای DeSantis به تصویب یک ایالت ماسک قیمومیت و همچنین تحت فشار قرار دادند در بهار برای او به موضوع اقامت در خانه سفارش قبل از او در اواخر ماه مارس است. در هفته های اخیر حتی به عنوان موارد رسید و در دولت های جمهوری خواه و فرماندار زحمت کشیده است به برجسته کردن نقاط داده است که نشان می دهد موفقیت در مبارزه با این ویروس.

در اوایل این هفته در یکی از تنها سه روز در دو هفته گذشته که فلوریدا روزانه مورد شمارش آغشته به کمی پایین تر از 10000 جدید, موارد DeSantis اعلام کرد: "ما در حال تبدیل به این چیزی که در یک جهت خوب."

سرخ شده گفت: این نمایش ها از فرماندار صدمه دیده است و دولت در تلاش برای مبارزه با این بیماری را گسترش.

"زمانی که فرماندار گفته است که ما در حال گرفتن از طریق این و نگران نباشید...این باعث می شود مردم خود امنیت پتو پایین و فکر می کنم آن را بی خطر به بیرون رفتن و انجام تمام این چیزها و نه آن را به طور جدی چرا که او گفت: همه چیز خوب است" سرخ گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن