DeSantis آرام در COVID-19 طرح دعوی در دادگاه برای حمایت از کسب و کار ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی

کریستین خادم سرویس خبری فلوریدامنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 22, 2020بیست و یک فرمانداران جمهوریخوا

توسط NEWSSALAM در 1 مرداد 1399

بیست و یک فرمانداران جمهوریخواه با ارسال نامه ای این هفته به رهبران کنگره این استدلال که کسب و کار مراقبت های بهداشتی کارگران و مدارس نیاز به طرح دعوی در دادگاه به دلیل حمایت از COVID-19 همه گیر اما فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis نشانه ای نیست ،

کنگره است که با توجه به یکی دیگر از COVID-19 بسته امداد و بسیاری از جمهوری خواهان ادعا می کنند که مسئولیت حمایت باید بخشی از هر گونه قوانین است که در نهایت به تصویب رسید و به رئیس جمهور فرستاده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

"برای سرعت بخشیدن به بازگشایی اقتصاد ما به سرعت و با خیال راحت به عنوان امکان پذیر است و ما باید اجازه می دهد تا شهروندان برای بازگشت به معیشت و زندگی را برای خانواده خود و بدون تهدید بیهوده و بیمعنی و پرونده های حقوقی" نامه به مجلس Nancy Pelosi, خانه, رهبر اقلیت کوین مک کارتی رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل و رهبر اقلیت سنا چارلز شومر گفت. "به سیاستگذاران آن است که وظیفه ما به ارائه وضوح قوام و ثبات برای شهروندان ما و کسب و کار خود و یکنواختی که قانون فدرال فراهم می کند بسیار مهم است به امریکا صنایع است که کار در سراسر خطوط دولت است."

COVID-19 + قانون: بهداشت و درمان کسب و کار گروه GOP پشتیبان گیری در فشار برای طرح دعوی در دادگاه محدودیت

معلمان سو فلوریدا: به عنوان COVID-19 caseload مانت DeSantis شکایت توسط معلمان مدرسه بیش از بازگشایی طرح

DeSantis' دفتر نمی بلافاصله در پاسخ به این سرویس خبری از فلوریدا درخواست برای نظر یا توضیح دهد که چرا او نمی ثبت نام بر روی سند بود که تبلیغ توسط فرمانداران جمهوریخواه در ارتباط است.

DeSantis یکی از پنج فرمانداران جمهوریخواه که از امضا نکند به درخواست همراه با فرمانداران گرجستان, ماساچوست, داکوتای جنوبی و ورمونت.

فلوریدا بیمارستان ها و خانه های سالمندان نیز درخواست حفاظت از پرونده های حقوقی

این اولین بار نیست که DeSantis که وکیل شده است مادر در موضوع حمایت از طرح دعوی در دادگاه.

DeSantis دریافت نامه در ماه آوریل از انجمن به نمایندگی از بیمارستان ها و خانه های سالمندان درخواست او را به صدور یک فرمان اجرایی حفاظت از اعضای خود را از مسئولیت در میان همه گیر. فلوریدا مراقبت های بهداشتی ارتباط دولت بزرگترین پرستاری-صفحه اصلی انجمن با ارسال نامه ای به DeSantis در مارس 3 درخواست او برای ارائه خدمات پرستاری خانه های مدنی و کیفری حمایت از جمله محافظت از لباس های ناشی از نیروی انسانی یا منابع دولتی ،

فلوریدا مراقبت های بهداشتی ارتباط سخنگوی کریستن نپ در روز سه شنبه کاهش یافته است به نظر این هفته نامه است.

"ما قصد داریم به نگه داشتن ما تمرکز بر حصول اطمینان از امکانات ما باید منابع آنها نیاز به نگه داشتن ساکنان خود را امن و محافظت شده در حال حاضر" نپ گفت: در یک ایمیل فرستاده بیانیه به اخبار سرویس.

حفاظت از دعاوی دارد ؟ ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی به دنبال حمایت های حقوقی از پرونده های حقوقی ناشی از ارائه مراقبت در طول همه گیر

پرونده های حقوقی ثبت: یکی از فلوریدا بهترین و شناخته شده ترین شرکت های حقوقی preps به پرونده های حقوقی علیه دو خانه سالمندان

فلوریدا انجمن بیمارستان با ارسال نامه ای مشابه به DeSantis در آوریل 22, درخواست که او به طور موقت ارائه حمایتهای قانونی به بیمارستان. انجمن پیشنهاد کرد که حمایت از مدنی و کیفری مناسب گذشته از طریق Oct. 1. تلاش برای تماس با بیمارستان ارتباط سهشنبه نمی شد و بلافاصله موفق است.

اولین گروه به درخواست DeSantis برای حمایت در میان همه گیر شد و پزشکان. فلوریدا انجمن پزشکی و فلوریدا Osteopathic انجمن پزشکی پیوست و با عدالت فلوریدا اصلاحات موسسه یک سازمان است که با تمرکز بر طرح دعوی در دادگاه محدودیت و خواسته DeSantis در ماه مارس به صدور یک فرمان اجرایی محدود کردن مسئولیت و ارائه حق حاکمیت برای حمایت از پزشکان که مطابق با سفارشات اضطراری که تعطیل اختیاری خدمات مراقبت های بهداشتی. در این نامه همچنین خواسته DeSantis به گسترش دولت "سامری خوب عمل" به درخواست پزشکان شاغل در این بیماری همه گیر.

DeSantis موضوع نیست هر یک از درخواست دستور اجرایی و اجتناب از پاسخ دادن به رسانه ها و سوالات در مورد درخواست.

شبه جرم اصلاحات تاریخی جرقه جنجال

تلاش برای محدود کردن پرونده های حقوقی — موضوع معمولا شناخته شده به عنوان شبه جرم اصلاحات — اغلب خار شدید سیاسی جنگ در تالاهاسی با شاکیان وکلای تربیع خاموش در برابر کسب و کار و بهداشت و درمان-مراقبت قرار گرفتند. مخالفان از جمله محدودیت به طور کلی ادعا که آنها مجازات افرادی که مجروح به دلیل اقدامات کسب و کار و یا ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی.

با وجود DeSantis' عدم اقدام در مورد این مسئله در طول همه گیر فلوریدا عدالت اصلاحات رئیس انستیتو ویلیام بزرگ گفت: با حمایت های حقوقی هنوز هم لازم است.

در بخش بزرگ گفت: یک زمانی مردم باید به پرونده های حقوقی علیه کسب و کار و یا ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی باید کوتاه از زمان چهار سال به یک سال است. بزرگی همچنین گفت: مدارک استاندارد و مجرمیت استانداردهای همچنین نیاز به افزایش برای ارائه حمایت های کسب و کار نیاز دارید.

در حالی که DeSantis را تایید نمی کند درخواست های زیادی گفت که او همچنان خوشبین است که فرماندار پشتیبانی از طرح دعوی در دادگاه حمایت.

"اولین فرصت مقننه آدرس هر موضوع برخورد با COVID-19 مانند بودجه ما را برای مسئولیت مناسب (حمایت)" بزرگ گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن