DeSantis رد ایالت اجباری پوشش سیاست

زک اندرسون ساراسوتا هرالد تریبونمنتشر شده 1:49 PM EDT Jun 23, 2020با فلوریدا شکوه 3,000 جدید کروناویروس موارد

توسط NEWSSALAM در 3 تیر 1399

با فلوریدا شکوه 3,000 جدید کروناویروس موارد برای پنجمین بار در شش روز رژیم صهیونیستی. ران DeSantis دوباره روز را صرف تلاش برای اطمینان بخشیدن به فلوریدا که سنبله کمتر از یک نگرانی از خام اعداد ممکن است نشان می دهد.

نشستن در کنار دو پزشک در اورلاندو بیمارستان سهشنبه فرماندار اذعان کرد که وجود دارد به نظر می رسد به یک "بحران و تنش در انتقال" اما تصریح کرد که بسیاری از تازه های عفونی در افرادی که کمتر در معرض خطر تبدیل شدن به شدت بیمار است.

و DeSantis ادامه داد: برای رد این ایده از ایالت اجباری پوشش سیاست گفت: "من فکر می کنم شما گرفتن بیشتر مگس را با عسل از سرکه."

تعدادی از فلوریدا شهرها و استان ها اجرا شده اند اجباری ماسک مورد نیاز در برخی از تنظیمات عمومی و انتظار می رود بیشتر به دنبال, اما DeSantis گفت: به شدت از شیوع متفاوت بوده و بین جوامع و یک ایالت ماسک منظور مناسب نیست.

"شما شاهد شیوع بیماری در مناطق مترو شما نه لزوما دیدن آنها را به همان شیوه در دیگر بخش های دولت," او گفت:.

فلوریدا جراح عمومی قرار داده و از بهداشت عمومی مشاوره شنبه توصیه مردم ماسک "در هر محیط اجتماعی که در آن فاصله ممکن نیست."

DeSantis – بود که با پوشیدن یک ماسک سه شنبه بود اما فاصله از دیگر شرکت کنندگان در کنفرانس مطبوعاتی – گفت که او امیدوار است مردم را به طور داوطلبانه پوشیدن ماسک در زمان مناسب.

"هنگامی که شما نمی توانید به لحاظ اجتماعی فاصله و نگه دارید که شش پا با پوشیدن ماسک صورت می تواند کمک به کاهش است که انتقال," او گفت:.

در حالی که فرماندار است نه هل دادن مقررات جدید برای کنترل ویروس او طرح به شدت اجرای قوانین موجود. او گفت: وزارت امور خارجه از کسب و کار و حرفه ای تنظیم خواهد شد که به دنبال کسب و کار است که نقض وقیحانه دولت بازگشایی دستورالعمل به عنوان مثال از یک نوار است که "فقط مانند ضرب وشتم, رقص, پارتی, U. S. A., و آن را به تیر بسته بندی شده."

مقامات دولتی اخیرا به حالت تعلیق مشروب مجوز از اورلاندو نوار در نزدیکی دانشگاه مرکزی فلوریدا پس از 13 کارمندان و 28 مشتریان قرارداد coronavirus.

در رد نیاز برای تهاجمی تر اقدامات لازم برای کنترل این ویروس DeSantis برجسته این واقعیت است که متوسط سن کسانی که آلوده شدن کاهش یافته است به طور قابل توجهی. روز سه شنبه او سوال دو اورلاندو سلامت پزشکان در مورد انواع بیماران آنها دیدن.

دکتر Sunil دسای گفت: تنها سه نفر از بیمارستان COVID-19 بیماران در هواکش بزرگ از کاهش تعداد بیماران در هواکش در ماه آوریل است.

"پس از یک افت قابل ملاحظه در حدت است که البته مورد استقبال همه" دسای گفت.

فلوریدا اضافه شده 3,289 جدید کروناویروس موارد شنبه. تعداد COVID-19 مرگ و میر افزایش 65 به 3,238 و تعدادی از بستری شدن در بیمارستان افزایش یافت 206 به 13,325. دولت صدر 3,000 جدید کروناویروس موارد در یک روز برای اولین بار در تاریخ 18 ژوئن و بیش از 4000 مورد در روز شنبه. این ایالت در مجموع پس از وقوع آغاز شد و در حال حاضر 103,506 موارد است.

روز دوشنبه فلوریدا پیوست آمریکا دیگر در نیویورک - New York, New Jersey, California, Texas, و ایلینوی -- با بیش از 100,000 coronavirus موارد است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن