دیب مدیر اجرایی Lissa Dees استعفا از هیئت مدیره به بیش از پارکینگ شهرستان

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 11:12 AM EDT Jul 28, 2020Lissa Dees اعلام کرد او استعفا به عنوان

توسط NEWSSALAM در 7 مرداد 1399

Lissa Dees اعلام کرد او استعفا به عنوان مدیر اجرایی مرکز شهر بهبود هیئت مدیره.

Dees گفت که او پذیرفته شده و موقعیت با شهر Pensacola به مدیریت پارکینگ بعد از شورای شهر رای به بیش از مدیریت پارکینگ از هیئت مدیره در اوایل این تابستان. او باقی خواهد ماند و در نقش فعلی تا اکتبر. 1.

"من واقعا دوست دارم آنچه که من انجام دهد و من عاشق این شهر و این خانه من است و من افتخار بزرگی و افتخار در حال قادر به خدمت در دیب و برای خدمت به این هیئت مدیره" Dees گفت. "من احساس می داده همه چیز ما از طریق رفته در طی چند سال گذشته که دانش و تخصص خواهد بود بهتر استفاده رفتن به شهر در آن ظرفیت و نظارت بر پارکینگ کلی نگر برای شهر است."

مرکز شهر بهبود هیئت مدیره خود مشمول مالیات منطقه را پوشش می دهد که 44 بلوک تجاری هسته Pensacola. هیئت مدیره مسئول است برای ترویج موفقیت اقتصادی و بهبود محیط زیست مرکز شهر.

شهرستان طول می کشد بیش از: Pensacola را بیش از پارکینگ عمومی در مرکز شهر از دیب در ماه اکتبر

پارکینگ کارشناس وزن: گرفتن پارکینگ مناسب در سه مرحله با دونالد Shoup

هیئت مدیره تا به حال کنترل پارکینگ از سال 2008. در فوریه هیئت مدیره ساخته شده بود آگاه آن می تواند از نظر قانونی تنها اجرای پارکینگ در آن 44-بلوک صلاحیت و آن را متوقف اجرای پارکینگ در خارج از این مرز می باشد.

شهردار Grover رابینسون درخواست شورای شهر خاتمه آن interlocal توافق با دیب برای اجرای پارکینگ برای جلوگیری از داشتن دو سیستم پارکینگ.

شهرستان سخنگوی Kaycee لاگارد تایید Dees قرار ملاقات در روز سه شنبه.

"لیزا Dees اعلام کرد استعفای او امروز از دیب, و او خواهد شد در حال حرکت به شهر برای مدیریت پارکینگ. این اتفاق خواهد افتاد به عنوان بخشی از برنامه کلی انتقال از پارکینگ مدیریت و کارکنان از دیب به شهر است که به جای برنامه ریزی شده در Oct. 1" گفت: Largarde در بیانیه ای گفت.

Dees' عنوان شغلی توضیحات و شرح شغل است که هنوز مشخص بودن منابع انسانی لاگارد گفت.

مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن