دیب دنبال به اینکه بازرسی های فرایند در پنساکولا جلوگیری از توسعه مرکز شهر

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 30, 2020مرکز شهر بهبود هیئت مدیره

توسط NEWSSALAM در 9 مرداد 1399

مرکز شهر بهبود هیئت مدیره امیدوار است برای پیدا کردن که آیا شهر Pensacola اجازه و بازرسی سیاست بازداری توسعه در مرکز شهر.

کوین لیمن یک دیب عضو هیئت مدیره گفت که او تا به حال پروژه های ساخت و ساز در مرکز شهر و متوجه شده بود "watercooler بحث" در میان پیمانکاران و معماران و توسعه دهندگان در مورد چالش های پاکسازی نوار قرمز برای پروژه های داخل شهر از پنساکولا. به همین دلیل او پیشنهاد کرد یک نظرسنجی برای پیدا کردن آنچه سازندگان تجربه است مانند کار در پنساکولا و مرور آن اجازه و فرآیندهای بازرسی.

"یکی از اهداف هسته از مرکز شهر بهبود هیئت مدیره است که به منظور تسهیل تجارت و رشد و کسب و کار در منطقه مرکز شهر و اگر افرادی که در انجام کسب و کار در مرکز شهر در حال پیدا کردن آن دشوار است برای گرفتن همه چیز ساخته شده است و سپس آن نوع از سقوط در زیر ما اجراء به رفع آن" لیمن گفت.

ناشناس بررسی خواهد شد به سازندگان هفته آینده است و به معنای برای کسانی که تجربه کار در شهر Pensacola و هر کسی که ممکن است را انتخاب کنید نه به پروژه های داخل شهر. آن را می پرسد سوالات عمومی در مورد جدول زمانی پروژه و هزینه ها در حالی که مشغول به کار در این شهرستان است.

بررسی پاسخ می تواند شامل هر پروژه ای است که ممکن است نیاز به مجوز و بازرسی همه چیز از یک کسب و کار جدید و یا صفحه اصلی بهبود در ساختارهای موجود. لیمن گفت: این می تواند بزرگترین توسعه دهندگان و پروژه های مرکز شهر به یک فرد پیمانکار ساختمان خانه و صاحب آن است.

"آنچه که ما نمی خواهم شد شاید چند تجربه بد در میان تعداد انگشت شماری از پیمانکاران به نوع لکه دار کردن شهرت شهر اگر آنها انجام می دهند در غیر این صورت کار خوب ما که اجازه بدهید یک نمونه بیایید سعی کنید به عنوان عادلانه به عنوان ما می توانیم در مورد و پیدا کردن آنچه در رفتن در آن صنعت" لیمن گفت.

بیشتر توسعه اخبار

درخواست رد: Santa Rosa منطقه بندی هیئت مدیره تکذیب توسعه دهنده درخواست برای 590-صفحه اصلی زیربخش در ایست میلتون

مسیر جدید: PEDC, FloridaWest درخواست طرح توسعه برای Pensacola پارک فناوری سایت

بیشتر خانه: 500 جدید خانه های مقرون به صرفه در 5 سال ؟ در اینجا چگونه Pensacola قصد دارد به انجام آن

بررسی خواهد شد و به احتمال زیاد باز برای سه هفته و پس از آن به پایان رسید دیب طرح به ارائه نتايج به پنساکولا شورای شهر. ان تپه سابق مقام و عضو هیئت مدیره و عضو شورای شهر درخواست کرده بود ارائه.

"صرف نظر از آنچه که در نتیجه این است که ما متعهد به ارائه به شورای شهر با ارائه در این" لیمن گفت. "همه ما در حال انجام است و جمع آوری اطلاعات و سپس هر گونه اقدام که گرفته می شود باید توسط شورای شهر است."

Kaycee لاگارد سخنگوی شهر Pensacola, در بیانیه ای گفت که این شهر در حال حاضر تحت یک شهروند رضایت سنجی که شامل سوال در مورد خدمات بازرسی و تمام شهرستان بخش.

"بازخورد از شهروندان فوق العاده مهم است به شهر Pensacola و ما ارزش هر فرصتی برای جمع آوری ورودی عمومی برای کمک به ما در شناسایی مناطق برای بهبود" لاگارد گفت. "ما مشتاقانه منتظر دریافت نتایج حاصل از این نظرسنجی به ببینید که چگونه ما می توانیم بهبود و کار برای ارائه بالاترین سطح خدمات به ساکنان ما.

پس از بررسی ارسال شده است در هفته آینده, هر ساز که دریافت آن می توانید با ما تماس بگیرید دیب در (850) 434-5371 برای کپی کنید.

مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن