آیا بازگشایی Pensacola Beach منجر به افزایش در خارج از شهر بازدید کنندگان ؟ هتل ها می گویند هیچ

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:43 AM EDT مه 6 2020با وجود نگرانی که دوباره باز کردن سواحل امر منجر

توسط NEWSSALAM در 17 اردیبهشت 1399

با وجود نگرانی که دوباره باز کردن سواحل امر منجر به هجوم مسافران از خارج از دولت در طول coronavirus همه گیر اپراتورهای هتل در پنساکولا ساحل می گویند آنها دیده نمی شود افزایش بازدید کنندگان از ساحل دوباره باز جمعه است.

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis' آخرین فرمان اجرایی ممنوعیت اجاره کوتاه مدت در فلوریدا به طور نامحدود. اما هتل ها تلقی شده است ضروری و پنج Pensacola Beach نه هتل ها باقی مانده اند باز پس گیر مارس آغاز شد. چهار نفر باقی مانده در حال میله میله برای شروع یک نرم re-opening در چند هفته آینده.

"وجود دارد یک اندازه گیری هوشمند بازیابی کند و یا بازگشایی که با در نظر گرفتن محل" گفت: Rusty شعبه مدیر اجرایی مقصد سازمان بازاریابی که در بازارهای ساحل به مناطق دیگر. "ما مدیران هتل ها در اینجا همه مردم ما ندارد و افرادی که زندگی می کنند در آتلانتا و Nashville. این مردمی که مادام العمر هستند و ساکنان آنها در مورد مراقبت از جامعه است و آنها می خواهند جامعه را به امن آنها می خواهند خانواده های آنان و کارکنان به امن است."

نیروی کار اخراج: Innisfail هتل پیاده برگشت اخراج بینی - اگر ساحل باقی می ماند باز

شعبه گفت: هتل ها' نرخ اشغال این آخر هفته گذشته شد در تنها 26 درصد از کل آنها در دسترس است. او گفت: بسیاری از بازدید کنندگان به ساحل شد و به احتمال زیاد محلی; غرفه تلفن ثبت شده در مورد 16,000 خودرو در روز شنبه.

برای این زمان از سال در شرایط عادی آن را نمونه ای برای 19000 ماشین را به درایو را از طریق عوارض و طول شلوغ مانند تعطیلات آخر هفته برای فرشتگان آبی نمایش هوایی یا روز یادبود بیش از 21,000 ماشین ها محسوب می شود.

تد Ent, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت Innisfail هتل که در عمل پنج هتل در ساحل که هنوز باز است گفت: هتل ها, آیا دیدن یک افزایش اندک در رزرو این آخر هفته گذشته. آخر هفته گذشته این شرکت در هتل بودند در حدود 38 درصد اشغال در حالی که این آخر هفته گذشته — اولین آخر هفته ساحل دوباره باز شد از ماه مارس — آنها در 56 درصد اشغال. به طور معمول برای این زمان از سال و با توجه به آب و شرایط آنها می شود در 90 درصد اشغال.

"مقدار زیادی از اتاق شب محلی" گوش و حلق و بینی گفت. "ما در حال گرفتن برخی از افراد از خارج از منطقه, اما نه یک تن."

برخی از Pensacola Beach hotels, پیش بینی $8.3 میلیون از دست دادن بیش از دو ماه آینده با ترس از coronavirus کاهش گردشگری

بیماری همه گیر کوروناویروس رود به آمار 39 درصد از کارگران فلوریدا در جیب خود مطالعه می یابد

Pensacola ساکنان منطقه بازگشت به ساحل پس از رد بیش از یک ماه

بسیاری از رزرو نیز از مراقبت های بهداشتی کارگران و اولین پاسخ دهندگان که در حال استفاده از Innisfail ابتکار به ارائه خدمات رایگان هتل باقی می ماند برای کسانی که در خط مقدم که خود نیاز به جداسازی از خانواده در طول بیماری همه گیر.

هر دو گوش و حلق و شعبه گفت: آنها نیست بازاریابی به مردم خارج از منطقه و نمی خواهید به خروش در می ماند در هر زمان به زودی به عنوان کشور آثار بازگشایی اقتصاد است.

"ما برخی از اطلاعات از قبل در حالی که در سواحل بسته شد و به دنبال آن بازار است که تا حد زیادی locked down" شعبه گفت. "مردمی که در آن شهر بودند پناه در محل وجود دارد هیچ آینده رزرو رفتن در هیچ سفر. این ایده که مردم فقط فرار نقاط داغ به اینجا می آیند, من باور نمی کنم که دقیق است و داده ها پیشنهاد نمی کند که."

آهسته و محتاط دوباره باز

Maryl و تایلر Rosser هستند که تازه ازدواج کرده از کارمل ایندیانا بودند که آرامش بخش, رابطه جنسی در یک استخر در هیلتون در Pensacola Beach روز سه شنبه.

این زن و شوهر تا به حال در اصل برنامه ریزی شده برای سفر به کبو سن لوکاس مکزیک برای ماه عسل خود را, اما تصمیم گرفت در Pensacola Beach پس از شنیدن ساحل باز بود و بین المللی خود برنامه سفر نقش برآب شد.

"ما در حال حاضر گرفته و ما می خواستیم به بهترین استفاده را از آن" تایلر Rosser گفت.

"به نظر نمی رسد بیش از حد شلوغ کردن در اینجا و بسیاری از افراد اجتماعی هستند فاصله" گفت: Maryl Rosser.

با ساحل تنها به تازگی افتتاح و بسیاری از رستوران ها عامل در محدود ظرفیت صندلی در فضای باز و بایگانی اطلاعات وجود ندارد بسیاری از امکانات دیگر از ساحل هنوز هم به جذب خانواده ها مانند Rossers به مراجعه به شعبه گفت. اما او به دنبال به جلو به دیدن یک نرم بازگشایی تدریجی از امکانات رفاهی و گردشگری به رزومه کاری به صورت عادی هنگامی که این بیماری همه گیر به پایان رسیده است.

"ما نمی خواهیم تن از گردشگران در اینجا حق دور" او گفت:. "این امر می تواند سخت برای رسیدگی به هجوم عظیمی از مردم ما نمی خواهد بود قادر به ارائه آنها در هتل ها در راه است که ما می خواهم به مانند رستوران ها یا امکانات," او گفت:.

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب