مخالفت به هیئت تحریریه: ما فعالان. ما روزنامه نگاران است.

این مقاله مخالفت به هیئت تحریریه مقاله "اخلاق روزنامه نگاری برای یک عصر جدید است." خواندن مقاله اینجا. دیروز

توسط NEWSSALAM در 23 خرداد 1399

این مقاله مخالفت به هیئت تحریریه مقاله "اخلاق روزنامه نگاری برای یک عصر جدید است." خواندن مقاله اینجا.

دیروز هیئت تحریریه پیشنهاد رها کردن ماموریت روزانه "به خدمت استنفورد جامعه مربوطه بی طرفانه روزنامه نگاری است." آن را باز درب به خودسانسوری پیشنهاد که کالج نشریات در سراسر کشور در نظر جعل دستورالعمل جدید بر اساس پارتیزان نظرات فعال گروه ها حتی اگر به عنوان هیئت تحریریه اعضای استدلال کرده اند آن تاثیراتی منفی در "متمم اول قانون اساسی" و "استاندارد طرفی." در واقع روزانه در حال حاضر به تصویب رسید این عمل امتناع در برخی موارد به نشر ارزش خبری دارند شناسایی عکس از فعالان معترض علنا در محوطه دانشگاه.

در انجام این کار, آن می پیوندد دانش آموزان سراسر کشور که در حال انتخاب به ترک طرفی در احترام به فعالان مانند سردبیران روزانه نورث وسترن که تسلیم به معترضان این ادعا که "هیچ چیز مهم تر از تضمین این که همکار ما دانش آموزان احساس امنیت;" سرمقاله صندلی از دانشگاه هاروارد زرشکی که محکوم خود روزنامه برای "گزارش با حساسیت" و سردبیر از وسلی آرگوس که استدلال کرد که "در آینده نزدیک به عینیت می تواند به اندازه کافی."

این روند نگران کننده است که در بسیاری از موارد مجبور فعالان دانشجویی. آنها خواستار آن است که خود را به کالج و روزنامه ها رها طرفی این ادعا که "با در نظر گرفتن یک موضع خنثی روزنامه نگاران و رسانه ها هستند که راضی" که آنها را "اعتماد" کالج خود روزنامه "تا زمانی که ما تمایل به شرکت روزنامه نگاری در یک مقدار بیشتر ... عدالت اجتماعی گرا راه" یا این که "وقتی یک روزنامه می گوید که آنها در حال تلاش برای هدف, این بدان معناست که آنها رعایت استانداردها است که مجموعه ای در برابر افرادی که مظلوم." اگر آنها نمی, این فعالان در حال حاضر به صحبت با آنها را خواستار است که آنها را منحل و یا defunding آنها از طریق دولت های دانشجویی.

در این محیط کالج انتشارات در معرض خطر هستند از دو طرف: فعالان دانشجویی بر این باورند که روزنامه ها باید نشان دهنده دیدگاه های خود را به عنوان حقایق و برای کسانی که در دانشگاه-بودجه مدیران که مشخصات دانشجو گزارش ها و تحقیقات به عنوان یک مسئولیت به منافع خود. اما روزانه مواجه است نه تهدید. به جای تهدید است از درون.

تقریبا نیم قرن پیش روزانه اعلام کرد خود را مستقل از دانشگاه به منظور دفاع از روزنامه عینیت و محافظت از متمم اول قانون اساسی حقوق خود نویسندگان است. در حال حاضر وارثان که میراث هستند پیشنهاد رها از هر دو تحت پوشش درآمد "اعتماد" از "جامعه است." و در عین حال نشان می دهد از طریق هاروارد زرشکی و روزانه غربی نمونه هایی که وجود دارد این است که مشروعیت در فعالان' خواستار نشریات دانشجویی به گزارش کل داستان به دنبال نظر از همه طرف از یک موضوع و انتشار عکس های آن را مخالف اثر فرسایش که اعتماد; در حالی که همه در تضعیف هدف از تظاهرات عمومی: دیده می شود و شنیده شود.

بدتر هیئت تحریریه انتخاب کرده است به انجام این کار در یکی از مهمترین لحظات محوری برای مطبوعات آزاد در کشور ما تاریخچه; یک لحظه زمانی که متمم اول قانون اساسی یکی از ارکان دموکراسی ما حمله توسط رئیس جمهور ایالات متحده و هنگامی که روزنامه نگاران هستند که مورد ضرب و شتم در خیابان ها و به طور غیر قانونی زندانی برای حفظ خود دستور به گزارش اخبار صادقانه بی طرفانه و به طور کامل.

هیئت تحریریه پیشنهاد کرده است رها که دستور تظاهر که انجام این کار کلید "تحویل[ing] رایگان و بی طرفانه اطلاعات" کلید "پاسخگو به قدرت خود" یا به نحوی است که آنچه در آن به معنی یک روزنامه نگار خوب تغییر کرده است. به عنوان تنها مخالف عضو این مسئله من همکار من اعضای هیئت مدیره روزانه کارکنان و هر دو زمان سردبیر و سردبیر منتخب به تأیید تعهد به متمم اول قانون اساسی به عنوان ستون فقرات ما روزنامه و استاندارد از طرفی به عنوان منبع خوانندگان ما اعتماد.

تماس با Willoughby J. Winograd در willjw 'در' stanford.edu.

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به eic 'در' stanforddaily.com و op-ed ارسالی به نظرات 'در' stanforddaily.com.

به دنبال روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن