فاصله در مقابل جابه جایی: چرا من یک مدافع

عزیز استنفورد: من پیش نویس این فقط پس از اتمام CSS مشخصات برای 2020-21 سال تحصیلی. آن را مارس 29 سال 2020 که م

توسط NEWSSALAM در 18 اردیبهشت 1399

عزیز استنفورد:

من پیش نویس این فقط پس از اتمام CSS مشخصات برای 2020-21 سال تحصیلی. آن را مارس 29 سال 2020 که من تنها اضافه کردن به تاکید من چقدر مشورت و تعلل کردند به کمک های مالی اسناد و مدارک — اولویت آخرین مهلت تشکیل پرونده شد مارس 30. به طور معمول من نمی خواهد تا زمانی اما من با داشتن مشکل با چیزی.

چند هفته پیش من دریافت چشم پوشی هزینه برای CSS مشخصات از دانشگاه استنفورد دفتر کمک های مالی. این بود که پس از مدت کوتاهی اعلام کرد که آنها پدر و مادر من noncustodial با توجه به قابل توجه مالی و عاطفی سوء استفاده. من هم یک ایمیل کردم و گفت که اگر من می خواستم برای جلوگیری از قرار دادن اطلاعات در مورد دارایی های پدر و مادر و.... پس من احتمالا نمی خواهد که دسترسی به آن, من باید خودم اعلام یتیم در آغاز از مشخصات. هر بار که من سعی کردم به قبل از امروز من فقط نمی تواند. من به تصویب رسید از چین در ماه دسامبر سال 2002 پس از من یتیم بود یک بار. اما این امر می تواند یک اعلامیه از این واقعیت است که من یتیم طرد رها شده و یا قرار دادن خود را مترادف فعل از انتخاب.

در سپتامبر گذشته ارتباط من با من سوء استفاده پدر و مادر به پایان رسید و من برای اعمال و دریافت اعلامیه noncustodial سرپرستی از طریق کمک های مالی ، پس از آن من شده است با تکیه بر استنفورد; این تنها خانه من است. در حالی که من مقدار زیادی از دوستان است که برخی از آنها برای من ماندم با بیش از زمستان شکستن من فکر استنفورد خواهد بود یک منبع پایدار مسکن در طول سال تحصیلی اما من اشتباه بود. زمانی که COVID-19 همه گیر شروع من پر کردن درخواست برای اقامت در محوطه دانشگاه. این پشتیبانی توسط من اطلاعات کمک های مالی توسط من ساکن همراهان و توسط برخی از مدارک پزشکی درخواست کرد که من اجازه داده شود به باقی می ماند در دانشگاه استنفورد به منظور حضور در شخص قرار ملاقات. بعلاوه من دریافت لمسی گرافیک و دیگر امکانات رفاهی از طریق دفتر در دسترس آموزش و پرورش (OAE). به عنوان من زنده پردیس, این امر می تواند غیر ممکن است برای من برای دریافت بسیاری از این تسهیلات به موقع. در هر صورت من درخواست برای اقامت در محوطه دانشگاه رد شد و زمانی که من صحبت کرد و به محل اقامت من دین من داده شد به هیچ وجه به درخواست برای وضعیت من باید دوباره مورد بررسی قرار گرفت.

من نوشتن از یک آپارتمان در فیلادلفیا. زندگی در اینجا به معرفی برخی از چالش است. وسایل من در دانشگاه و بر خلاف بسیاری از, من لازم نیست که یک خانه برای آنها ارسال می شود. من لازم نیست یک راه برای دریافت برخی تسهیلات به موقع. منطقه زمانی تفاوت ساخته شده است برنامه ریزی دشوار است. استرس داشتن مسئولیت های اضافی از جمله پرداخت اجاره است کمک به وضعیت پزشکی است. من تشخیص می دهم که این دفتر کمک های مالی در حال انجام است زیادی. آن را ارائه دستمزد برای کمک به پوشش سفر و اجاره و مواد غذایی است. آن را دوباره بررسی کمک های مالی ارائه می دهد برای کمک به را تشکیل می دهند برای این کار پیش بینی نشده سه ماهه. همه چیز ناپایدار است در حال حاضر و در حالی که من درک است که دانشگاه استنفورد به عنوان یک کل و دفتر کمک های مالی به طور خاص قادر به وفق دهند تا به سرعت به این شرایط جدید یکی از چیزهایی است که هیچ مقدار از حمایت مالی همیشه می توانید را تشکیل می دهند برای این است که عدم وجود یک خانه. جایی برای ماندن نیست و تقریبا همان است که در یک خانه.

وجود دارد یک فرض در بسیاری از قطعات ارتباطات از دانشگاه که هر دانش آموز است ماندن "در خانه" و یا با خانواده ما. من می دانم که چنین نیست زیرا من نیست و من مطمئن هستم که وجود دارد دیگر دانش آموزان در موقعیت های مشابه. یک ایمیل دریافت کردم در آوریل 24 گفت: "ما امیدواریم که این ایمیل می یابد شما و خانواده خود را به خوبی." من با خانواده ام و در حالی که من امیدوارم که آنها در حال انجام و این تنها در خدمت به عنوان یک یادآوری از این واقعیت است که آنها دیگر در زندگی من است. وجود دارد به احتمال بسیار زیاد دیگر دانش آموزان که همان دریافت ایمیل که بی خانمان هستند و/یا زندگی با خانواده خود را. ایمیل مانند این هر چند احتمالا نوشته شده با نیت خوب گاهی اوقات می تواند بدتر از یک فرد سلامت روانی با یادآوری آنها از چه چیزی یا چه کسی است که دیگر در زندگی خود را.

همان ایمیل من قبلا اشاره آغاز شد و با "عزیز OAE آموز است." آن فرستاده شده توسط کسی که بدیهی است که وابسته به OAE و توده را پیام. در ترکیب با زبان من نقل زودتر این تبریک های ساخته شده این پیام به نظر می رسد مانند یک که شامل برخی از اطلاعات مفید اما که تا به حال پستال شامل در درجه اول به عنوان یک حسن نیت ارائه میدهد که زیادی ندارد فکر را در آن قرار دهید. بسیاری از مشتریان است که اجازه می دهد تا برای ارسال ایمیل انبوه را از ویژگی های اجازه می دهد برای یک لیست از نام به تغذیه می شود و از طریق ارتباط با ایمیل آدرس پیام های فرستاده شده به. به این ترتیب ایمیل به نظر می رسد کمی بیشتر شخصی است. به این ترتیب دریافت کنندگان نیست فقط احساس می کنم مثل پدیده اما مانند مردم است. به این ترتیب تنوع نام های شناخته شده است حتی اگر تنوع شرایط نیست.

من می خواهم در دانشگاه استنفورد به تلاش برای به رسمیت شناختن تنوع شرایط دانش آموزان در زندگی و به عمیق تر در نظر بگیرید دادخواست به ماندن در پردیس در آینده محله مورد به مورد و بر اساس. تلاش برای فراگیر شود و به رسمیت شناختن موقعیت های متنوع می تواند طیف وسیعی از چیزهایی که به عنوان ساده به عنوان مراقب باشید از زبان مورد استفاده در ایمیل به در ادامه با پیام های تصویری در پناهگاه در محل مواقع به ساخت دانش آموزان احساس خوش آمدید با شناخت آنها را با نام. بخش دوم کمی مشکل تر از موقعیت های مثل این یکی با COVID-19 تمایل به تبدیل شدن به عمومی اورژانس نسبتا به سرعت. دادخواست باید در نظر گرفته شود و بر تصمیم به سرعت در حال. من فکر می کنم که وجود دارد نیاز به یک تجدید نظر. اگر یک دانش آموز درخواست تجدید نظر توسط چند نفر از جمله اقامت همراهان پزشکی حرفه ای و/یا اطلاعات کمک های مالی و.... من احساس می کنم که این باید به طور خودکار تایید شده است. اگر یک درخواست نیست مستندات پشتیبانی می شود اما به نظر می رسد قوی و معتبر آن باید در نظر گرفته شود. هدف از این دانشگاه باید برای حمایت از دانش آموزان معیشت. دانش آموزان نمی توانند واقعا باید معیشت اگر آنها مسکن پایدار در طول سال تحصیلی.

من به یاد یک کلاس نهم فیزیک سخنرانی است که در آن معلم من توضیح داد که تفاوت بین فاصله و جابجایی. فاصله مقدار فضای یک شی سفر کرده است در حالی که جابه جایی مقدار فضای یک شی سفر کرده است از آن نقطه مبدا. برای اهداف این op-ed, اجازه دهید فکر می کنم در مورد راه دور به عنوان یک فیزیکی و اندازه گیری, و جابجایی به عنوان فراگیر عاطفی را تغییر دهید. من وارد بسیاری از مایل و حتی پس از آمدن به دانشگاه اما من هرگز انتظار می رود به تجربه بسیار جابجایی. من رشد کرده ام بسیار و در حالی که برخی از آن داوطلبانه بسیاری از آن مجبور شد. من یک مدافع برای افراد نابینا برای دانش آموزان و برای هر کسی که نیاز به, چرا که هیچ کس نباید آواره تقریبا تا آنجا که من شده اند. هیچ کس نباید در معرض سوء استفاده و هیچ کس نباید احساس صدای خود را مهم نیست.

من نمی خواهم ترحم و تنها نوع از توجه من می خواهم این نوع که خواهد سوخت تغییر مثبت برای همه دانش آموزان که منفی نهفته COVID-19. من خیلی دوست دارم برای دولت به کمك این واقعیت است که دانش آموزان در حال آمدن از خود و بازگشت به متنوع زندگی موقعیت هایی که نمی توان منظمی طبقه بندی به "در دانشگاه" "در خانه" و "پرداخت اجاره." من خیلی دوست دارم برای دولت باقی می ماند روشنفکر به تنوع شرایط و هویت دانش آموزان و عمیق تر در نظر بگیرید چگونه به اطمینان حاصل شود که دانش آموزان شنیده ها و نمایندگی در تصمیم گیری.

در بهره از آوردن توجه بیشتر به دانش آموزان در موقعیت های متفاوت زندگی من خیلی دوست دارم برای دانش آموزان به صدای آنها شنیده می شود با تماس با من به طوری که من می تواند همه نگرانی به مدیریت دانشگاه. ایمیل من این است که ارتباطات 'در' assu.stanford.edu.

بهترین

کریکت X. Bidleman '21

مدیر ارتباطات | ارتباط دانش آموزان دانشگاه استنفورد (ASSU)

تماس کریکت X. Bidleman در ارتباطات 'در' assu.stanford.edu.

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به [email protected] و op-ed ارسالی به [email protected]

به دنبال روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب