دکتر, نام رئیس جمهور منتخب از آکادمی اطفال آمریکا

دکتر Moira melissa prophet یک در سراسر کشور شناخته شده و متخصص در ترومای دوران کودکی و انعطاف پذیری و استاد طب

توسط NEWSSALAM در 5 تیر 1399

دکتر Moira melissa prophet یک در سراسر کشور شناخته شده و متخصص در ترومای دوران کودکی و انعطاف پذیری و استاد طب اطفال در دانشگاه UCLA ماتل بیمارستان کودکان شده است رای رئیس جمهور منتخب از American Academy of Pediatrics.

Melissa prophet که همچنین رئیس کل اطفال و رئیس بخش از رشد و نمو اطفال در, دیوید گفن دانشکده پزشکی در UCLA آغاز خواهد شد او سه سال است در ژانویه 2021.

"دکتر melissa prophet اختصاصی اطفال و یک مدافع ملی برای سلامت کودکان به خصوص برای کسانی که آسیب پذیر هستند," دکتر گفت: Sherin Devaskar پزشک-رئیس UCLA ماتل بیمارستان کودکان و دارنده ماتل اجرایی وقف صندلی در اطفال. "تعهد خود را به پرداختن به مراقبت های بهداشتی و نابرابری و بی عدالتی در میان کودکانی که تجربه نگهداری و فقر و نژاد پرستی و دیگر تروما به نفع کودکان در اینجا و در سراسر جهان است."

یک متخصص اطفال است که همچنین در درمان بیماران در لس آنجلس تقویت سیستم مراقبت های Szilagy پیوست UCLA در سال 2014.

"کار من در UCLA و در سراسر زندگی حرفه ای من است متمرکز بر توسعه خدمات بهداشتی و درمانی برنامه ها و فعالیت مدنی برای بهبود و نتایج آسیب پذیر کودکان" melissa prophet گفت. "به عنوان رئیس جمهور AAP من تمرکز خواهد شد در حمایت از کار حیاتی خانواده در مرکز پزشکی کودکان صفحه اصلی ترویج تروما و انعطاف پذیری مطلع مراقبت که شامل تمرکز بر سلامت روانی کودکان است."

آخرین مطالب