دکتر: بازگشایی مدارس بیش از حد به زودی می تواند باعث 'سوپر, پخش كردن, حوادث' از coronavirus

CD Davidson-Hiers تالاهاسی دموکراتمنتشر شده 4:46 PM EDT 21 مه سال 2020بازگشایی مدارس فلوریدا بیش از حد به زودی

توسط NEWSSALAM در 2 خرداد 1399

بازگشایی مدارس فلوریدا بیش از حد به زودی می تواند ایجاد "سوپر پخش كردن, حوادث" از coronavirus.

که به گفته دکتر سوزان جزئی از یک خانواده پزشکی دکتر صحبت پنجشنبه به فلوریدا انجمن آموزش و پرورش مبنی بر بازگشایی محله ما مدارس است.

جزئی نیز یک شخص از آکادمی پزشکان خانواده آمریکا و استادیار در دانشگاه بین المللی فلوریدا در میامی. این FEA است که دولت بزرگترین معلمان اتحادیه.

وظیفه نیروی ملاقات برای اولین بار پنج شنبه — البته آنلاین — برای آن 25 عضو به معرفی خود و صحبت در مورد خود بزرگترین نگرانی است.

جزئی یک عضو از نیروی کار گفت: پنل اگر هر فرد آلوده با COVID-19 گسترش آن به دو یا سه نفر دیگر پس از آن کودکان در مدرسه در پاییز به راحتی می تواند تبدیل به "سرایت عوامل است."

"اگر بازگشایی مدارس قبل از موعد مقرر مدارس می خواهید برای تبدیل شدن به (محل) سوپر, پخش كردن, وقایع, که به معنی ما به زودی خواندن در مورد خوشه از عفونت و مرگ و میر است که هر کودک باعث شده است که" او گفت:.

او اذعان کرد که موضوع بازگشایی مدارس — اغلب انتگرال به یک جامعه عملکرد — است یکی از پیچیده است.

اما او گفت: بچه ها در کودکستان به دبیرستان بودن در کلاس درس و رفتن به سالن بازی در ورزشگاه و آواز در گروه کر اتاق یک "وضعیت ایده آل برای این ویروس به گسترش خارج از کنترل است."

دیگر اعضای این کارگروه عبارتند از دولت تشکر. Kamia قهوه ای, D-اورلاندو; Florida A&M University student Jairus ویلیامز که همچنین رئیس جمهور از دانش آموز FEA; دولت NAACP جمهور آدورا اوبی Nweze و معلمان و اعضای هیئت مدیره مدرسه از سراسر کشور.

نگرانی های متنوع در میان کسانی که صحبت کرد. Quinetta Ryal یک مدرسه راهنمایی معلم علوم در ذغال سنگ شهرستان گفت: او بیشتر نگران در مورد ایمنی از معلمان بازگشت به کلاس های درس و سلامت روان خود را.

کارول ساطور یک Escambia County, مدرسه, معلم, گفت که او بیشتر نگران در مورد آنچه که او به نام "COVID اسلاید" — دانش آموزانی که افتاده آکادمیک در طول همه گیر — و چه شرایط کاری را مانند نگاه در پاییز.

او اضافه کرد که مدارس ممکن است به اندازه کافی دنده محافظ برای دانش آموزان و معلمان و یا تمیز کردن وسایل برای ضد عفونی کردن کلاس های درس.

اندرو Burk یک سنت جانز County school district گروه مدیر تکرار ساطور. او گفت: آن را دشوار است برای معلمان به "بسته بندی (خود) سر در اطراف" چگونه دستورالعمل های ایمنی است که نگاه خوب بر روی کاغذ می توان در یک کلاس درس که در آن دانش آموزان در حال باد به برنج یا ابزار woodwind.

توسط این جلسه تا پایان FEA جمهور Fedrick Ingram خواسته هانا تنها سرپرست در پنل افکار خود را برای آینده به ویژه با توجه جزئی نظرات.

"من فکر می کنم همه در همه ... ما انجام یک کار شگفت انگیز از تبدیل بر روی یک سکه و ارائه برخی از نوع از راه دور سیستم عامل آموزش و تعامل کودکان و نوجوانان در هر کجا که ممکن است" هانا گفت. "و این فقط یک عهد به معلمان است."

همانطور که برای برنامه ریزی برای آینده هانا گفت: منطقه خواهد شد منتظر راهنمایی از دولت قبل از تصمیم گیری قطعی.

"با آرامش و صبورانه و با هم ما را از این طریق دریافت کنید," او گفت:. "این نه جنگ جهانی دوم است. این یک وضعیت جدی است اما ما به آن آدرس از یک نظر از آنچه که بهترین است برای حفاظت از سلامت و ایمنی ما دانش آموزان مدرسه."

وظیفه نیروی برنامه ای برای دیدار دوباره در 26 ماه مه برای این کمیته برای شکستن به کوچکتر کار گروه. سپس در مارس 29, وظیفه نیروی کردن خواهد سیاست خود توصیه هایی برای, مناطق فلوریدا وزارت آموزش و پرورش و رژیم صهیونیستی. ران DeSantis.

CD Davidson-Hiers یک خبرنگار آموزش و پرورش برای تالاهاسی دموکرات. تماس با او در 850-631-0958 یا CDavidsonH@Tallahassee.com. توییتر: @DavidsonHiers.

هرگز از دست یک داستان: اشتراک در تالاهاسی دموکرات.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن