آیا فقط " بازگشت به کار.' فشار رو به جلو! | پنجم Studer

پنجم Studer از کارکنان گزارشمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 20, 2020اگر شما نمی دانید که در آن شما در

توسط NEWSSALAM در 31 خرداد 1399

اگر شما نمی دانید که در آن شما در حال رفتن هر جاده به شما وجود دارد.

به عنوان کار در نوسان کامل, بسیاری از ما در حال پیدا کردن خود را در سرزمین های جدید است. ما می رویم به همان شرکت مشتریان همان, همان, کارکنان, و یا فروشندگان. همه از این تغییر کرده است. به عنوان رهبران ما نیاز به تغییر زبان ما ما طرز فکر و اقدام ما در پاسخ.

به عبارت دیگر ما در واقع رفتن به کار. نه کارکنان. ما در حال هل دادن به جلو به یک جهان متفاوت است و در همان زمان ما در حال کمک به شکل آن است.

یک سوال ساده است که رفع مجازی خود را مدیریت مشکلات

استرس است به طوریکه بر توانایی خود را به منجر شود ؟

رهبران نیاز به فکر کردن در مورد چه چیزی تغییر کرده است به طوری که ما می توانید به دست گرفتن فرصت های جدید و پاسخگویی به نیازهای جدید است که با این تغییرات است. ما نیاز به استراتژیک و عمدی نیست فقط صبر کنید و ببینید چه اتفاقی می افتد. ما نیاز به ساخت جاده خود ما. ما نیاز به ایجاد سیاست ها و دستورالعملهای عملیاتی استاندارد این حس را برای دنیای جدید همه ما در حال رفتن به.

در اینجا برخی از سوالات به نظر شما به عنوان حرکت به جلو.

به طور کلی در

چگونه است که این همه گیر نهفته ما کسب و کار ؟ چه تغییر برای ما ؟ چگونه ممکن است ما را به پاسخ و اهرم این تغییرات ؟ در نظر گرفتن تمام محصولات, سیاست فرآیندها و دستورالعملهای عملیاتی استاندارد. نگاه با دقت در تیم خود پایه مشتری خود را و شریک زندگی خود را و فروشنده روابط است.

به قول هاکی بزرگ Wayne Gretzky که در آن جن رفتن و چگونه می تواند ما را در اسکیت بازی کردن به جایی که از آن خواهد بود ؟ چه جدید در پروسه تغییرات در محصول ، آیا ما نیاز به پیاده سازی ؟ تغییرات بزرگ آسان نیست اما ما باید در مقابله با آنها سر و اقامت متمرکز در حرکت رو به جلو.

وجود دارد کمک های مالی ما ممکن است قادر به دسترسی داشت ؟ کسی که مسئول تحقیق و تقاضا برای آن است.

همه ما مسئول خود ما الهام

چگونه به یک کارمند در زمان های سخت

که در آن ممکن است ما کاهش هزینه برای چیزهایی که دیگر هیچ مهم است ؟ از سوی دیگر وجود دارد هر چیزی که ما نیاز به سرمایه گذاری در (مانند تجهیزات جدید و یا نرم افزار) بنابراین ما می توانیم رقابت بهتر در بازار ؟

آنچه که ما ایمنی استراتژی ؟ ایمنی برترین خواهد بود برای همه درگیر. به عنوان شما فکر می کنم این طریق در نظر گرفتن هر زاویه: درجه حرارت غربالگری و پاکیزگی و فضای کاری reconfigurations از راه دور کار سیاست به حداقل رساندن سفر ، شما ممکن است ایمنی یک خط جدید در مورد بودجه خود را و یا حتی آن را بخشی از ماموریت خود را, چشم انداز و ارزش ها است.

آیا ما نیاز به آوردن در خارج از کارشناسان برای کمک به هر یک از این مسائل ؟ بازسازی یک شرکت است که یک معامله بزرگ است. آن هوشمند است به دنبال مشاوره و کمک به هنگامی که شما به آن نیاز دارید.

مشتریان

چگونه مشتریان خود احساس ؟ باید نیازهای خود را تغییر داد ؟ آنها هنوز هم نیاز به آنچه که ما در حال فروش ؟ اگر چه آنها نیاز دارید و چگونه ما می تواند ارائه است ؟

که نگرانی در مورد آینده به ما محل کسب و کار? چگونه ما سهولت ترس خود را? دوباره قرار دادن پروتکل های ایمنی در محل است که فقط بخشی از آن است. روایت آنها را به وضوح و اغلب (و آموزش کارکنان برای انجام این کار) است و بخش دیگر است.

چه خواهد شد ما در خدمت سالمندان جمعیت و کمک به آنها احساس امن است ؟

چگونه می تواند ما را بهتر با اتصال و خدمت به مشتریان به طور کلی ؟ آنچه در نظر آنها خوب سرویس ممکن است تغییر کرده در طول چند ماه گذشته. اگر شما از آنها بخواهید شما را نمی دانم.

آیا ما نیاز به ایجاد و یا گوشت گاو تا حضور آنلاین ما? ممکن است که مشتریان خود را بدست بنابراین استفاده می شود به خرید آنلاین است که آنها نمی آیند. شاید شما نیاز به یک بزرگتر دیجیتال پلت فرم.

چگونه باید ما بازاریابی تغییر برای منعکس کردن مشتریان جدید ، برای مثال با استفاده از رسانههای اجتماعی تا, آیا شما نیاز به افزایش حضور آنلاین خود را?

فروشندگان

آیا ما هنوز هم نیاز ما چه فروشندگان در حال فروش ؟ به عنوان ما در تلاش برای رسیدن لاغر و متوسط زمان است که آن را به برخی از انتخاب های دشوار و پایان روابط دیگر را که حس ؟

انجام هر فروشنده قرارداد نیاز به بازسازی می شود که ما تنظیم به یک راه جدید برای کار ؟ آنها تماس بگیرید و در مورد آن صحبت کنید. شما ممکن است آمده تا با راه حل های زیادی که به نفع هر دو طرف است.

باید عرضه خود را تغییر داد ؟ برخی از فروشندگان ممکن است در کوتاه مدت کارکنان و یا محدود در محصولات و خدمات آنها ارائه می کنند. آماده می شود برای این کمبود. یک بازی برنامه ریزی برای مقابله با آنها است.

چرا ما باید بگوییم: "من نمی دانم" بیشتر

آیا ما نیاز به فروشندگان جدید? برخی ممکن است از کسب و کار و نیاز به جا شود. و یا شما ممکن است دریابید که شما نیاز های جدید به شما به عنوان برون سپاری وظایف شما را در خانه و قبل از همه گیر.

در نهایت ما نیاز به پرسیدن یک سوال بزرگ: به عنوان یک رهبر چگونه باید من را تغییر داد—و چه چیزی نیاز به کار برای حمل من تیم رو به جلو ؟

به عنوان رهبران ما ممکن است نیاز به آموزش بیشتر و یا آموزش و پرورش در مناطق خاص. ما ممکن است نیاز به کمک یک مربی یا مربی. ما ممکن است نیاز به توجه بیشتر به خود ما سلامت روانی و عاطفی بنابراین ما می تواند کمک به کسانی که در اطراف ما است که ممکن است در مبارزه.

من صحبت های زیادی در مورد برگزاری آینه. این یک مادام العمر نیاز دارید و آن را مهم تر از همیشه. ما آن را مدیون به خودمان کارکنان شرکت و مشتریان خود و دیگران را به نگه داشتن در تلاش برای رسیدن بهتر به ما در ایجاد یک شرکت جدید برای خدمت به نیازهای دنیای جدید است.

پنجم Studer بنیانگذار Studer, جامعه, موسسه و کسب و کار موفق, رهبر, نویسنده و سخنران. او همچنین کارآفرین-در-اقامت در دانشگاه وست فلوریدا اجرایی-در-اقامت در دانشگاه جورج واشنگتن و مدرس در دانشگاه کرنل. کتاب جدید خود "مشغول رهبر کتاب: چگونه خود را برای رهبری افراد و مکان ها که رشد" است در حال حاضر.

یک سوال ؟

شما رو به یک کسب و کار کوچک و یا محل کار چالش ؟ پنجم Studer کمک می کند. سوالات خود را به ایمیل quint@quintstuder.com و آن می تواند این موضوع برای یکی از Studer آینده TEPFER ستون.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن