مرکز شهر Pensacola, مواد غذایی, سالن, فضای رویداد و سرگرمی های پیچیده برنامه ریزی شده برای سال 2022

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 PM EDT 26 مه سال 2020دو Pensacola کارآفرینان مشتاق به سرآشپزها و

توسط NEWSSALAM در 6 خرداد 1399

دو Pensacola کارآفرینان مشتاق به سرآشپزها و فروشندگان یک پلت فرم منحصر به فرد توسط 2022 زمانی که خود را از 29 ، 000 فوت مربع داخل سالن/فضای باز سالن غذا رویداد فضا و تمرکز بر خانواده, سرگرمی, پروژه های پیچیده انتظار می رود برای باز کردن مرکز شهر.

Pensacola معماری مدیره بررسی اولیه تایید مفهوم دوشنبه برای بلمونت سالن که در آن سایت برنامه همچنین شامل فضای مستقل صبحانه رستوران.

کل سایت در 110 دبلیو باغ سنت است در حال حاضر در جنوب نیمی از یک موجود پارکینگ در گوشه شمال شرقی باغ و خیابان بهار.

بنیانگذاران Alistair مکنزی و اردن یی می گویند که در قلب خود از چشم انداز درایو برای ارائه یک سکوی پرتاب برای منطقه سرآشپزها که می خواهم شروع به رستوران خود را دارند اما ممکن است به معنای مالی برای انجام این کار فقط رتبهدهی نشده است.

بلمونت سالن ارائه خواهد شد فروشنده فضا و چند ماه خانه برای 10 سرآشپزها که می خواهند به حرفه خود را آغاز و غذاهای خود را به مردم است.

Palafox خیابان در مرکز شهر Pensacola به نزدیک به خودرو در روزهای یکشنبه از طریق ژوئن

خوبی آبجوسازی آینده به مرکز شهر Pensacola در سال 2020 تحت شرق باغ منطقه پروژه

Pensacola جدیدترین مواد غذایی و نوشیدنی مقصد hub دم در غرب مرکز شهر

"دشوار است برای Pensacola را سرآشپزها به تحقق بخشیدن به رویاهای خود را از داشتن یک رستوران به دلیل در حال اجرا یک کسب و کار پیچیده است و هزینه آن بیش از حد پول برای باز کردن یک" مکنزی در روز جمعه گفت. "هنگامی که مردم ندارد و فرصت برای تحقق بخشیدن به رویاهای خود را, آنها خانواده خود را ترک و Pensacola, در جستجوی فرصت های بهتر."

فروشندگان خواهد شد که در کوتاه مدت یکی - دو سال توافق با بلمونت سالن با توجه به مکنزی. مهمانان خواهد بود قادر به خرید مواد غذایی خود را و لذت بردن از آن یا در داخل از 15 ، 000 فوت مربع در دو طبقه ساختمان و یا خارج در 14 ، 000 فوت مربع فضای در فضای باز و حیاط که باز می شود تا به خیابان بهار و مصدوم پلازا.

"این احتمال وجود دارد که جدید (سرآشپزها) خواهد آمد در مردم فارغ التحصیل خواهد شد و رفتن به باز کردن رستوران ما امیدواریم که" مکنزی گفت. "سپس امکانات جدید در خواهد آمد. بنابراین ما امیدواریم که که بیش از یک دوره از زمان آن را تبدیل به یک نورد چیز است."

مکنزی افزود که او امیدوار است یکی از فروشنده دکه خواهد بود اشغال شده توسط یک در حال حاضر تاسیس آشپز در پنساکولا خارش به آزمایش و انجام کاری جدید است.

سالن نخواهد بود به شدت به مواد غذایی گرا به عنوان توسعه دهندگان آن تصور تبدیل شدن به یک پلت فرم برای حرفه ای خلاق از دیگر صنایع به عنوان به خوبی به عنوان این طرح نیز ترکیب بوتیک محلی به مفهوم.

"خارج از محوطه در حال رفتن به یک مرحله بر روی آن" مکنزی اضافه شده است. "ما قصد داریم به زندگی و موسیقی و رقص و انواع سرگرمی در این مرحله. ما همچنین باید یک رویداد منطقه ای که در طبقه دوم سالن غذا. وجود دارد دو فضاهای کوچک در آن وجود دارد که استفاده می شود برای میزبان خصوصی, حوادث, pop-up, رستوران ها و انواع مختلف هنر حوادث.

"ما امیدواریم که تمام محل های خلاق و حرفه ای مرحله به نمایش گذاشتن استعداد خود را در Pensacola," او گفت:.

قبل از ساخت و ساز آغاز پروژه بنیانگذاران باید در مقابل ARB حداقل یک بار دیگر به ارائه نهایی مجموعه ای از نقاشی های مواد مشخص شده و روشنایی بیشتر.

برای هر آشپز و یا مستقل کارآفرین که تا به حال برای بازگشت به تخته رسم به دلیل همه گیر اقتصادی اثرات بلمونت سالن مفهوم می تواند یک راه مقرون به صرفه به نام خود و محصول خود را خارج وجود دارد.

"آنچه ما تلاش کردیم که برای انجام تمام راه همراه است که کمک به افراد تحقق بخشیدن به رویاهای خود و کاهش هزینه ها از ورود" مکنزی گفت. "هنگامی که مردم را به حال خود رستوران توقیف برخی خوب و هنگامی که مردم شغل از دست داده اند که شاید منجر به رویای خود را از داشتن یک رستوران چند روز با هم داریم ما را در یک موقعیت به مردم این فرصت برای تحقق بخشیدن به رویاهای خود را و یا تغییر مسیر خود را در زندگی است."

باید اجتماعی فاصله بود راه زندگی دو سال به آینده یی یکی از پروژه های معماران و گفت: فضای باز بزرگ در داخل و گسترده در خارج از محوطه فراهم می کند فضای کافی برای مهمانان به گسترش است.

"فضا ارائه یک راه ساده تر به فاصله اجتماعی در حالی که هنوز قادر به بیرون رفتن" یی گفت. "به خوردن مواد غذایی خوب برای نوشیدنی و معاشرت بهترین راه ما می توانیم در حال حاضر."

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب