مرکز شهر برج می برد یک تاریخ منحصر به فرد | Appleyard

جان Appleyard ویژه به اخبار مجلهمنتشر شده 8:00 AM EDT 31 مه سال 2020برخی از رانندگان ورود در پنساکولا از شرق م

توسط NEWSSALAM در 11 خرداد 1399

برخی از رانندگان ورود در پنساکولا از شرق ممکن است مشاهده مرکز شهر برج است که می ایستد در Palafox و دولت در خیابان ها و توجه داشته باشید که یک شهر بسیار شریف "آسمان خراش". که ساختار که برخی از حساب های جاری را به عنوان برچسب داشتن 11 داستان گفته شد به 10 که اصلی آن منتشر شد منتشر شده در Aug. 30, 1909.

تقریبا در 109 سال استفاده از این ساختمان دیده می شود انواع مختلفی از صاحبان و چند غیر معمول توابع. زمانی که اولیه مستاجران نقل مکان کرد در این ساختمان بلندترین بود در فلوریدا و عنوان اعمال شد آمریکا بانک ملی. آغاز اقدام بسیار شبیه به این:

یک قرن 20 متولد شد Pensacola بود واقعا رونق شهر است. Lumbering تجاری و ماهیگیری دریایی فروشگاه تولید railroading و خارج از کشور حمل و نقل ترافیک تشویق کرده بود قابل توجه رشد جمعیت و با موفقیت کسب و کار وجود دارد نیاز به گسترش خدمات بانکداری. این شهر برای اولین بار واقعا بانک تجاری باز کرده بود در سال 1876 و در سال 1900 پنج نفر دیگر در خدمت بودند - هنوز که هنوز کافی نبود پوشش به ویژه برای دست زدن به معاملات در خارج از کشور.

این نیاز به تشویق چند مرد محلی از وسیله ای برای ترکیب با موفق بانکداران از آلاباما و گرجستان در اکتبر 1900 آمریکا بانک ملی رسما افتتاح شد.

جدید بانک امکانات اشغال بخشی از پنساکولا خانه اپرا وجود دارد و صاحبان عمل و گسترش نه سال. اما بیشتر فضای مورد نیاز بود و این بانک افسران نیز اشاره کرد فرصت: جامعه خواهد سود اضافی فضای اداری با کیفیت ارائه شده است. ملی آمریکا رئیس جمهور در سال 1908 بود Charles W. Lamar بود که در میان اوایل افسران و در حال حاضر شروع خود موفق تبلیغات خدمات. برای دیدار با اهداف خود بانک ماموران آغاز شد با خرید سه داستان Clubbs ساختمان که تا به حال در خدمت جامعه پس از سال 1870 در Palafox و دولت خیابان. که ساختار خاک یکسان شد و 10 طبقه جدید بانک خانه ساخته شد و آماده برای آن 1909 افتتاح بزرگ.

اصلی خدمات بانکی بودند واقع در طبقه همکف با توابع دیگر در نیم اشکوب. این مدرن منابع بودند به طور گسترده به اطلاع عموم.

► کجا عادلانه است ؟ داستان پشت چگونه Fairfield رانندگی کردم نام خود را

► روزولت شخصی با استفاده از بحران به تجمع امریکا در افسردگی

► اولین USS Pensacola که قربانی فشارهای سیاسی

از طریق دهه آینده به عنوان ملت مواجه رکود و سپس جنگ جهانی ملی آمریکا بیش از حد با مشکلات روبرو شده است اما افسران و مدیران جان سالم به در برد دو "مشتری اجرا می شود" و یکی کوتاه مدت و ادغام. به '20s عملیات آرام و بنابراین اقدام به سال 1944 زمانی که ملی آمریکا شرکت و برج آن خریداری شد با رشد سریع فلوریدا بانک ملی که محلی سر شد جان هیستینگز.

از طریق سال های فوقانی طبقه از برج اشغال شد توسط بسیاری از وکلای مدافع برخی در گروه شیوه های. در زمان پزشکان و دندانپزشکان تا به حال امکانات وجود دارد با بیماران کمک در این بازدید ساختمان دو دستگاه آسانسور. در سال 1958-59 فلوریدا بانک ملی ساختمان شد و به کارکنان برای جامعه Quadricentennial جشن.

در سال 1963. فلوریدا ملی شد, یک رهبر جامعه زمانی که ترتیبات ساخته شد برای ساخت و ساز از شرکت ساختمان چهار طبقه در باغ و جفرسون خیابان (این پس از آن بود که اولین ساختمان بیش از دو داستان بنا در مرکز شهر پس از سال 1914.) این برج پس از آن به فروش می رسد برای اولین بار در یک سری از صاحبان چند تن از آنان خواهد بود وکلای که دهه با دهه تنظیم شده به فراق نیازهای داخلی تسلی و تعارفات است که در ادامه به ساختار یک به ارزش سرمایه گذاری. دوره بیرونی رنگ تغییر داده شده و دیوار ظاهر را تغییر زمانی که پنجره بسته شد.

اما مشاهده ظاهر و عملکرد این احتمال وجود دارد که چارلز لامار و 1909 همکاران خواهد شناخت خود و توجه داشته باشید با لذت تمام است که این ساختمان دارای معنای به منطقه تجارت و حرفه ها. یکی از ساده توجه داشته باشید: این ساختمان مناسب است احترام این بانک بود که منبع آن توسط بیش از 70 سال!

جان Appleyard است Pensacola مورخ و می نویسد هفتگی تاریخی ستون در پنساکولا اخبار مجله. او 15 دقیقه فیلم در مورد Pensacola قابل مشاهده هستند بدون شارژ از 10 صبح تا 4:30 بعد از ظهر روز سه شنبه از طریق شنبه در کلبه 213 E. ساراگوسا سنت



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب