E pluribus unum: بسیاری یکی

به تازگی استنفورد روزانه هیئت تحریریه که من عضو منتشر شده از یک قطعه در پاسخ به ضد سیاه خشونت و خشونت پلیس در

توسط NEWSSALAM در 15 خرداد 1399

به تازگی استنفورد روزانه هیئت تحریریه که من عضو منتشر شده از یک قطعه در پاسخ به ضد سیاه خشونت و خشونت پلیس در آمریکا با ارائه پیشنهاد خوانش دوره ها و مواد دیگر برای کسانی که مایل به درک بهتر این مسائل است. به جای امضا بر روی مقاله من تصمیم به ارائه دیدگاه های مختلف concurring نیاز به عدالت و مخالف در مورد چگونه ما رسیدن به آن است. در حالی که برخی از نوشته ها و دوره های آموزشی پیشنهاد شده توسط هیئت تحریریه ارزشمند تفسیر در مسائل نژاد در امریکا و دیگران ندارد.

همواره وجود داشته است مجزا دو سويه در مبارزه برای عدالت است. اول بر همه چیز ما مشترک است: حق با عزت رفتار شود و حقوق مربوط به آزادی و برابری. هدف از این روش این است که برای ایجاد یک جامعه که در آن به قول دکتر مارتین لوتر کینگ جونیور مردم قضاوت "با محتوای شخصیت خود" و نه "رنگ پوست خود را." این رویکرد لیبرالیسم کلاسیک بود فقرات از 20 قرن جنبش حقوق مدنی و بومى مدنی و حق رای و اعمال 1960s.

دوم ترویج شده توسط تحریریه بر تفاوت بین ما: فرهنگ و رنگ پوست به عنوان راه هایی برای تعریف هویت ما. هدف از این روش این است که برای مرتب کردن مردم به دو گروه. آیا شما این مارکسیسم تقاطع و یا هر نام دیگر این است illiberal رویکرد که دارای محبوبیت در میان بسیاری از فعالان و کالج تحصیل پس از دهه 1960 است.

بدون شک امریکا به مراتب کاهش یافته است کوتاه در پیوستن به این اصول در قلب ایجاد آن است که ما همه "برابر خلق شده اند" و این که ما همه وقف با "خاص unalienable حقوق است که در این میان زندگی, آزادی و پیگیری خوشبختی است." آنچه مورد نیاز است یک recommitment به آن بی ارزش است که ما متحد و می تواند بزرگ آمریکایی آزمایش بزرگ برای همه است.

به این منظور توصیه می کنم کلاس AFRICAAM 50C: "ایالات متحده در قرن بیستم" مقاله ای در اقیانوس اطلس, "چه میشود درست نیست (فقط) نژادپرستی" دکتر کینگ "نامه ای از زندان بیرمنگام" یک ویدیو از سخنرانی نهایی: "من به قله کوه" و سناتور. رابرت اف کندی در سخنرانی برای جمعیت در ایندیاناپولیس داده شده پس از ترور دکتر کینگ. به عنوان دومی, سخنان دکتر کینگ و بهداشت ، کندی و تنور از لحظه ای سیاسی در سال 1968 طنین انداز امروز با وهم آور و غم انگیز و دقت است.

تماس با Willoughby Winograd در willjw 'در' stanford.edu.

جزئیات هیئت تحریریه بیانیه در اینجا.

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به [email protected] و op-ed ارسالی به [email protected]

به دنبال روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن