ECARE راه اندازی تابستان خواندن اردوگاه برای آماده سازی Escambia County بچه ها را برای مهد کودک

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 20, 2020کودکان سنین 4 و 5 پریدند در اط

توسط NEWSSALAM در 31 خرداد 1399

کودکان سنین 4 و 5 پریدند در اطراف در مقابل غرب Pensacola را Oakwood, جامعه, تراس, اتاق در جمعه انرژی بی حد و حصر خود را آشکار به عنوان کشیش بیشتر از لیتل راک کلیسای باپتیست آنها را به خواندن یک کتاب کودکان.

"فکر می کنم قبل از اینکه شما صحبت می کنند در انتخاب نوع کلمات. استفاده از افراد دیگر نام با مراقبت از ابتدا بپرسید" پاستور Lonnie وسلی گفت: خواندن با صدای بلند از "مهربانی برای به اشتراک گذاشتن از A تا Z" به عنوان گروهی از کودکان خردسال در اطراف نشسته اند و در هر کلمه اش.

هر یک از این 20-به علاوه کودکان چپ جامعه در اتاق جمعه خود کپی از این کتاب همراه با یک کل طناب کشی کوله پشتی پر از آموزشی و فراغت موضوعات حسن نیت ارائه میدهد از هر کودک یک خواننده در Escambia.

یک غیر انتفاعی و داوطلبانه به رهبری سازمان ECARE است که اختصاص داده شده به افزایش دبستان و آمادگی در میان مهد کودک-با سن کودکان و نوجوانان در Escambia County است. یکشنبه توسعه ابتکار در غرب Pensacola شد اولین توقف از ECARE تابستان خواندن اردوگاه یک برنامه آزمایشی طراحی شده برای کمک به آماده سازی کودکان برای مهد کودک در پاییز امسال و برای جبران پیش دبستانی زمان از دست رفته به علت COVID-19.

ECARE مدیر برنامه Kristy کریگ گفت: این سازمان امضا 20 خانواده — و شمارش — به عنوان 12:30 بعد از ظهر جمعه. ECARE سفر خواهد کرد و از جامعه به جامعه در این تابستان با هدف بهبود کودک سواد آموزی در سراسر شهرستان.

هر کودک امضا به خواندن اردوگاه خلبان را دریافت خواهد کرد یک کتاب جدید برای هر ماه از تابستان است.

"این بسیار مهم است برای کودک خود را آماده برای مهد کودک. فقط به خاطر اینکه آنها 5 لزوما به این معنا نیست که آنها در حال آماده رفتن به" کریگ گفت. "در حال آماده شدن برای رفتن به معنی آنها می دانند که آنچه که به نام خود آنها می دانند که چگونه به دفعات مشاهده شده یکی از طریق پنج, آنها می دانند که چگونه به طلسم نام خود را و می دانم که حروف مختلف الفبا."

اجتماعی-مهارت های عاطفی نیز یک منطقه هدف از یادگیری اولیه میان ECARE داوطلبان که می گویند که آنها در حال بحث در مورد اهمیت در مدرسه رفتار با پدر و مادر به زودی به kindergartners.

"نشستن هنوز هم داشتن یک مکالمه چیزهایی مانند این که" کریگ گفت. "به خصوص از دست دادن آن زمان در کلاس درس پدر و مادر در حال رفتن به معلم خود. آنها اولین و بهترین معلم و در حال حاضر آن است مهم تر از همیشه به ادامه این آموزش."

عکس های فارغ التحصیلی

عکس: Escambia بالا دارای رژه فارغ التحصیلی برای سالمندان

عکس: سرعت بالا مدرسه سالمندان جشن سال 2020 فارغ التحصیلی

عکس: میلتون فارغ التحصیلی دبیرستان سال 2020 جشن سالمندان

Pensacola, مامان Deeanca فایل های led 3-year-old daughter Ha'lajah جوان از طریق یک خط از آنهایی که کمی دوشنبه به هر کودک برداشت یک کوله پشتی یک بطری حباب و یک کیسه از میان وعده چیپس.

حتی اگر جوان نمی تواند در مهد کودک تا 2022 فایل ها گفت: بزرگ شروع به سر نمی تواند صدمه دیده است. که ' به همین دلیل او بیرون آمد جمعه به ثبت نام فرزند خود را برای ECARE این برنامه آزمایشی.

"خواندن و نوشتن و او می داند که او را به نام او می داند که او الفبای اما ما می خواهم به کار بر روی اشکال شما می دانید" فایل ها گفت. "فقط چیزهای عادی تلفظ نام او آدرس خود و چیزهایی که مهم است که او نیاز به دانستن است."

این برنامه رایگان است برای همه 4 ساله و 5 ساله کودکان در جامعه و به عنوان مورد با جوان ECARE ایجاد استثنا برای 3 ساله.

نقاط هنوز هم در دسترس برای برنامه تابستان. برای ثبت نام و متن خوانده شده به 833-636-0537 یا تماس ECARE در 850-433-6893.

برای کسب اطلاعات بیشتر در ECARE و تابستان برنامه, تماس, Leah هریسون در 850-433-6893.

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن