ECSO: فلوریدا انسان را تهدید مواد غذایی استفاده کارکنان با تبر هنگامی که خواست به پوشیدن ماسک

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:59 PM EDT Jul 30, 2020فلوریدا مرد متهم به تهدید یک Escambia County,

توسط NEWSSALAM در 10 مرداد 1399

فلوریدا مرد متهم به تهدید یک Escambia County, مواد غذایی استفاده کارکنان با تبر به خاطر او خواسته شده بود به پوشیدن ماسک دستگیر شد و در روز دوشنبه.

مایکل براد Evans, 42 متهم شد با تشدید حمله با سلاح مرگبار روز شنبه پس از کارکنان و شاهدان می گویند انسان ایجاد می شود یک صحنه فریاد زد نژادی تهمت و شکست یک بطری الکل پس از اینکه از او خواسته به پوشیدن ماسک در داخل فروشگاه.

یک قربانی که با این نسخهها کار در 4320 لیلیان بزرگراه فروشگاه مواد غذایی گفت: Escambia County Sheriff دفتر (ECSO) نمایندگان که مایکل Bevans و زن به او وارد فروشگاه شنبه شد "متخاصم" وقتی پرسیده شد که به پوشیدن یک ماسک و هر دو حاضر به انجام این کار.

Bevans گفته نفرین فریاد زد و تهدید حرکات با تبر. در نقاط او دوباره موقعیت دست خود را روی سلاح در حالی که مقابله با قربانی با توجه به ECSO گزارش شده است که قربانی احساس خطر می کنند.

دومین قربانی گفت: نمایندگان که او با نزدیک شدن Bevans در رویارویی در تلاش برای deescalate وضعیت, که در آن نقطه گفته Bevans در زمان "یک موضع تهاجمی." دومین قربانی گفت: او فکر Bevans خواهد او را با ضربه تبر.

هنگامی که زن Bevans بود که به یکی دیگر از بحث گرم با یک فروشگاه جدا کارمند Bevans شروع به مهار این زن — که هشت ماهه باردار بر اساس این گزارش — قبل از دو راه می رفت به سمت خروج.

تیراندازی: Pensacola پلیس بررسی دو صبح زود تیراندازی روز شنبه

قربانی گفت: نمایندگان که Bevans راه می رفت غرب بر روی لیلیان بزرگراه زمانی که دو سمت چپ فروشگاه. او دستگیر شد و حدود 100 متری از مواد غذایی استفاده در این گزارش گفت:.

Bevans چهره دو فقره از تشدید حمله با سلاح مرگبار و بدون قصد به کشتن. او هنوز در زندان $5,000 اوراق قرضه.

زن بازداشت نشده بود با توجه به ECSO زندان وارد شوید.

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن