ECSO: بی خانمان و شکاف گلو از پنساکولا زن ارائه آنها کمک

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 4:01 PM EDT 28 مه سال 2020یک مرد بی خانمان و زن گفته شکاف گلو ا

توسط NEWSSALAM در 9 خرداد 1399

یک مرد بی خانمان و زن گفته شکاف گلو از یک Pensacola زن که تا به حال به آنها اجازه اقامت در خانه خود را برای چند روز در ماه آوریل قبل از آنها فرار کرد فلوریدا — رانندگی به Tulsa, Oklahoma در قتل زن ،

کودی جی Harrimon, 33, و Eugina لین Martorelli, 35, به اتهام, قتل, قتل در حالی که مشغول سرقت در اتصال به مارس 12 مرگ Cheryl قابیل.

"شریل قابیل تمایل به اجازه می دهد Harrimon و Martorelli این فرصت را به اقامت در محل اقامت خود همراه با ارائه آنها را با غذا و سپس Harrimon و Martorelli قتل Cheryl قابیل در باطل شیوه ای که مورد استفاده قرار گرفت و سرقت او اموال شخصی نشان دهنده این است چگونه واقعا فاسد و شنیع این جنایات هستند" تحقیق معاون نوشت: در گزارش بازداشت.

قابیل برادر بزرگ نگران است که او قادر به تماس خواهر خود را برای چند روز پس از او به خانه اش رفت در 5088 بندر تفریحی دایره در مارس 20. او خواهر خود را از بدن تخمگذار در پای تخت او تحت پوشش به خون آغشته پتو.

این Escambia County Sheriff دفتر تماس گرفته شد و تحقیقات.

کالبد شکافی نشان داد که قابیل درگذشت به عنوان نتیجه یک برش عمیق در سراسر گلو او که تا به حال سوراخ او نای این گزارش اعلام کرد. ماشین, تلویزیون, لپ تاپ, تلفن همراه و بدهی کارت گم شده بودند از خانه اش.

حداقل سه نفر از قابیل همسایه بودند که در مصاحبه با ECSO کارآگاهان گفت که آنها تا به حال دیده می شود یک مرد و یک زن در تعامل با قابیل در داخل و اطراف خانه خود را بین آوریل 9 مارس 12.

همسایگان نمی بینم کسی از آمدن یا رفتن از خانه گذشته, مارس 12 و یکی از آنها به طور خاص به یاد می آورد توجه است که قابیل ماشین رفته بود گم شده و از او در جلوی خانه.

اجرای قانون پایگاه داده ها نشان داد که Harrimon و Martorelli شد بی خانمان و که آنها تا به حال تجربه های متعدد اجرا فهم با Escambia County و سانتا رزا شهرستان سازمان های اجرای قانون در طول سال 2020 است.

در ماه فوریه در سانتا رزا شهرستان کلانتر دفتر نامیده می شد که Harrimon و Martorelli شد مبارز پس از اینکه از او خواسته به ترک محل اقامت. در یک حادثه مشابه در ماه مارس به پنساکولا اداره پلیس تجاوز Harrimon و Martorelli از اقامت مختلف.

محققان ترسیم اخیر خرید های ساخته شده توسط قابیل بدهی کارت و یک بار آنها ثابت شده است که یک معامله شده در آوریل 11 در خارج در کریقتن جاده و معاونان تماس فروشگاه.

خارج شده و نظارت فیلم نشان قابیل ورود به فروشگاه در آوریل 11 همراه با Harrimon و Martorelli. "در طول خرید معاملات Martorelli می توان به سادگی دیده می شود به دنبال به طور مستقیم در صفحه کلید به عنوان Cheryl قابیل ورودی او را پین پس از کشیدن او بدهی کارت" در این گزارش است.

قابیل همسایه بعد مثبت شناسایی Harrimon و Martorelli در عکس ترکیب اولیه.

محققان کشف کردند که یک پلاک خوان تا به حال ثبت پلاک در ارتباط با قابیل خودرو در منطقه, Mobile, Alabama در آوریل 13.

در 15 آوریل قابیل بدهی کارت شروع می شود و به Tulsa, اوکلاهما, در این گزارش اعلام کرد.

در علاوه بر این به قتل Harrimon و Martorelli شد و هر دو متهم با larceny, grand theft auto و استفاده غیر قانونی از مالی کارت و رزرو به Escambia County Jail روز چهارشنبه بدون یک فرصت برای پیوند.

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب