ECSO: مرد پس از دستگیری نمایندگان راه رفتن به اتاق خواب و پیدا کردن باز کردن لپ تاپ با کودک رابطه

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 5:48 PM EDT Jul 13, 2020در حالی که اجرای یک حکم جستجو در خانه ی

توسط NEWSSALAM در 24 تیر 1399

در حالی که اجرای یک حکم جستجو در خانه یک Pensacola مرد مظنون به داشتن پورنوگرافی کودکان, Escambia County Sheriff دفتر نمایندگان گزارش راه رفتن را به یک اتاق خواب و دیدن باز لپ تاپ نمایش child porn.

لپ تاپ مالک مایکل Wermers, 32 دستگیر شد جمعه متهم به 20 فقره در اختیار داشتن پورنوگرافی کودکان و رزرو به Escambia County Jail با 300.000 دلار اوراق قرضه. او همچنان در بازداشت و در زندان به سر از دوشنبه بعد از ظهر.

با توجه به Wermers' گزارش بازداشت این تحقیقات که منجر به دستگیری او در سال گذشته آغاز شد زمانی که یک والتون شهرستان کلانتر دفتر معاون بررسی شد پورنوگرافی کودکان شبکه های به اشتراک گذاری. معاون کشف یک آدرس IP که به کاربر کمک شد به اشتراک گذاری غیرقانونی مواد از یک کامپیوتر در پنساکولا و او با شما تماس ECSO.

ماه گذشته ECSO محققان ترسیم شده است که آدرس IP به یک خانه در روچیلد رانندگی و امن حکم به جستجوی محل اقامت.

در طول جستجو در آنها یافت 11 دستگاه ها مانند کامپیوتر های همراه و دیسک های سخت هستند که قادر به ذخیره سازی child porn اما آنها مطلقا هیچ مدرکی از پورنو کودکان داشتن تا به حال شده است ذخیره شده در هر یک از این دستگاه ها.

خانه تنها سرنشینان نیز به شدت رد کرده پس تا کنون پرداخته و یا به اشتراک گذاشته child porn. او, با این حال ذکر یک هم اتاقی قبلی که تا به حال نقل مکان کرد به تازگی و ارائه شده نمایندگان با مرد آدرس جدید در پل کریک رانندگی در نزدیکی Perdido کلید.

ECSO محققان اعدام یک حکم جستجو در آن اقامت ژوئن 29. پس از راه رفتن به Wermers اتاق خواب و معاونان دیدم لپ تاپ بود که پرهیاهو و نمایش تصاویر مستهجن از کودکان در این گزارش اعلام کرد.

سرسری جستجوی لپ تاپ نشان داد بیش از 100 تصاویر و فیلم پورنو کودکان ذخیره شده بر روی دستگاه است که به تصویر کشیده شده کودکان به عنوان جوان به عنوان 5 با توجه به گزارش بازداشت.

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن