ECSO: Pensacola, تجاوز, زن, تهدید کرد که بچه های خود را خواهد او را در یک کیسه بدن

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 5:05 PM EDT Jul 20, 2020یک Pensacola که دستگیر شد یکشنبه متهم ا

توسط NEWSSALAM در 31 تیر 1399

یک Pensacola که دستگیر شد یکشنبه متهم است که بارها و بارها تجاوز به یک زن در ماه مه پس از تهدید زندگی او و گفت: دفعه بعد فرزندان او را دیدم او را در یک کیسه بدن.

Deanthony Williams, 31, چهره اتهام باتری جنسی, آدم ربایی-حبس نادرست و تشدید باتری مقاوم در برابر بازداشت larceny و در اختیار داشتن مواد مخدر.

او رزرو شده به Escambia County زندان بدون باند و شهرستان سوابق نشان داد او همچنان در بازداشت به دوشنبه.

در مه 4, یک زن گزارش به Escambia County Sheriff را که ویلیامز به حال تجاوز به او را قبل از شب.

او گفت: نمایندگان او در یک ماشین است که ویلیامز رانندگی بود زمانی که آنها شروع به استدلال می کنند و ویلیامز کشیده به یک پارکینگ Publix بر روی تلفن همراه بزرگراه و تولید تیز و مثلثی شی فلزی.

ویلیامز گفت که گفته زن او قرار بود به حمله جنسی به او و "ترک (او) خونریزی" با توجه به دستگیری او گزارش. زن گفت: او می خواست به خانه بروم و ویلیامز به او گفت به "تماس با فرزندان خود و اجازه دهید آنها را می دانیم که دفعه بعد آنها را ببینید در یک بدن کیسه" در این گزارش اعلام کرد.

زن گفت: مقامات ویلیامز حاضر به او اجازه خروج از خودرو و در ادامه به رانندگی در اطراف Pensacola منطقه است که در شب. او گفت که او بارها و بارها مورد تجاوز او را در طول شب با توجه به گزارش.

زن از خواب بیدار شد صبح روز بعد در حد مرگ ماشین و ویلیامز رفته بود که شد تعدادی از وسایل شخصی او.

حکم بازداشت صادر شد برای ویلیامز بازداشت و مقامات دریافت یک نکته یکشنبه در محل خود.

یک ECSO معاون ساخته شده در تماس با ویلیامز به دست آمده و خود را شناسایی اطلاعات. به عنوان معاون رفت و برگشت به رزمناو خود او را دیدم ویلیامز شروع به آرامی شروع دور برگشت.

معاون خواستار ویلیامز اما ویلیامز فرار با پای پیاده به نزدیک حیاط خلوت و شروع به پریدن کرد یک حصار با توجه به گزارش بازداشت.

بعد از معاونان کشف او پنهان در بستر یک کامیون وانت پارک شده. آنها همچنین دریافتند که قرص بعد از آزمایش مثبت به عنوان قرص اکستازی در داخل ویلیامز' کوله پشتی.

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن