سرمقاله: به عنوان اعداد بدتر شهروندان نیاز COVID-19 اطلاعات به تصمیم گیری های زندگی

نظرPensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 11, 2020در ژوئن 18, مقامات دولتی در Escambia

توسط NEWSSALAM در 21 تیر 1399

نظر

در ژوئن 18, مقامات دولتی در Escambia County گزارش 17 منطقه بستری شدن در بیمارستان به دلیل COVID-19. توسط ژوئیه 1 که تعداد مشخصی به 77. در تاریخ 8 ژوئیه در اوایل این هفته بستری شدن در بیمارستان با توجه به کروناویروس در Escambia County تا به حال نزدیک به دو برابر و به 137.

اینها نه "شهوت پرست" اظهارات. و نه در حال این اعداد در نظر گرفته شده به علت ترس و وحشت و یا "هیستری" به عنوان برخی از شهرستان کمیسیون به تازگی ادعا در مورد گزارش های عمومی در بیمارستان محلی داده است. در واقع تنها افرادی که به نظر می رسد نمایش بیش از واکنش های احساسی به ضروری اطلاعات عمومی در مورد مرگ و میر عفونت و بستری شدن در بیمارستان هستند کسانی که به مقامات منتخب خود را دارند.

به رغم آنچه برخی از شهرستان کمیسیون ممکن است فکر می کنم در مورد توانایی های عمومی برای پردازش اطلاعات شهروندان به اندازه کافی هوشمند به رسیدگی ضروری ایمنی عمومی داده است. به خصوص در طول یک جدی برای بهداشت عمومی در بحران, Escambia County شهروندان حق دارند و نیاز به دانستن به عنوان اطلاعات آنجا که ممکن است آن را به عنوان در دسترس می شود. به وحشت نیست. اما به منظور منطقی تصمیم گیری آگاهانه در مورد زندگی خود و عزیزان خود را به عنوان همه چیز روز به روز تغییر دهید.

شاید برخی از کمیسیون نمی اعتماد شهروندان را به این تصمیم. اما ما کاملا باور عمومی مناسب و توانایی به انجام این کار.

اگر مقامات دولت — چه در شهرستان و دفاتر کنگره اتاق یا دفتر بیضی — عدم ارائه کامل و شفاف نظر COVID-19 گسترش در جوامع ما و سپس آنها هستند که شکست شهروندان که آنها قرار است به نمایندگی.

و شاید بدتر از آنها در حال کمک به تشدید کوچک و در عین حال سمی جیب پارانویا که wreaked ویران در تلاش برای مبارزه با ویروس ها با استفاده از علم و هوشمند سیاست های عمومی.

محلی ما شاهد ساکنان میلتون راه آهن در برابر ساده ماسک سیاست های مدعی همه چیز از نقض متمم اول قانون اساسی حقوق پزشکی توهم غلط در مورد ماسک نما آسیب رساندن به انسان ها با پوشیدن آنها. ما ستایش میلتون شهردار هدر لیندسی برای محکم ایستاده در ادامه تلاش برای نگه داشتن جامعه امن است.

این شهر امنیت عمومی سیاست شده اند دیکته چند آوازی ساکنان گفت: بسیار غلط همه چیز در مورد غیر این صورت uncontroversial اندازه گیری ایمنی عمومی حتی به عنوان ویروس قرار داده است یکی از میلتون ساکن در کما در حالی که غم انگیز, قتل یکی دیگر از هفته گذشته است.

که نه "شهوت پرست" اخبار. که به شدت جدی برای خانواده های محلی که در حال مقابله با واقعی و غم انگیز عواقب ناشی از این ویروس است.

در همین حال در شهر پنساکولا (که در آن اکثریت قریب به اتفاق ما منطقه را هزاران عفونت های تایید شده اند) زمانی که Pensacola شهردار Grover رابینسون تصویب یک حس مشترک ماسک سیاست در داخل محدوده شهر قرار داشت که هولناک با ایمیل نفرت و قهر تلفن تماس از سراسر Escambia County است.

خشم. خشم. دروغ و پارانویا است. همه در پاسخ به خواسته به طور موقت به پوشیدن ماسک به منظور کمک به سالم نگه داشتن دیگران.

آنچه که اتفاق می افتد به ما ؟ شاید وقت آن است برای شروع سوال اگر جامعه ما باید بدانند که چیزی به مراتب بیشتر شوم از COVID-19.

این ماسک دستورات نیست حمله به آزادی شخصی یا خدا داده حقوق. آنها ساده و جزئی عمومی ناراحتی. شهروندان که به قربانی و جیره بندی منابع در طول جنگ جهانی دوم خواهد بود وحشت زده در عمق کم خودخواهی است که برخی از آمریکایی ها نمایش داده می شود در سال 2020 است.

هنوز هم ما باید ایمان است که با صدای بلند و چند غیر منطقی نیست نماینده اکثریت قریب به اتفاق مردمی که هر روز ماندن در این دوره درک علم و کار برای القای حالت عادی و ایمنی به عنوان همه ما توسعه راه حل برای ضرب و شتم این ویروس.

و به منظور به انجام رساندن آن است که این کاغذ را منظم باور است که نیازهای عمومی را کامل و روشن و صاف و پوست کنده از نظر تعداد عفونت بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر آنها به عنوان تغییر از روز به روز.

که شهوت پرست.

که رواقی. که هوشمند است. که ساده و متکی به خود.

ما ستایش کارگران در باپتیست مقدس قلب و غرب فلوریدا بیمارستان برای خود تعهد مداوم به بستری شدن اطلاعات برای ساکنان منطقه است. و ما ستایش شهر Pensacola برای ادامه به طور فعال در مورد یاری رساندن به COVID-19 اطلاعات به مردم است.

یک هفته دیگر آمده است و رفته است. به صورت محلی و در سطح ایالت COVID-19 داده است ادامه داد: بدتر.

در ضمن پدر و مادر به زودی تصمیم گیری چگونه با خیال راحت به فرستادن فرزندان خود به مدرسه است. ساکنان در حال ساخت انتخاب های دشوار در مورد عزیزان در ارشد امکانات زندگی. کارکنان توزین امور مالی شخصی و تعادل بین ریسک و پاداش از مکان ها کار می کنند.

به عنوان سخت و جدی به عنوان اطلاعات عمومی در مورد COVID-19 ممکن است ما مطمئن هستیم که اکثریت قریب به اتفاق ساکنان محلی که در حال ساخت تصمیم گیری در زندگی واقعی به صورت روزانه می توانید مسئولیت رسیدگی به داده ها بدون واکنش.

چه شرم آور است که برخی از مقامات منتخب نمی تواند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن