سرمقاله: Pensacola و این کاغذ دارای سوابق عدم تحویل اخلاقی عدالت است. زمان برای انجام بهتر.

نظرهیئت تحریریه Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 4, 2020وجود دارد هیچ کمبود از چا

توسط NEWSSALAM در 14 تیر 1399

نظر

وجود دارد هیچ کمبود از چالش های پیش روی جامعه ما این روزها.

کارگران و کسب و کارهای کوچک در حال مبارزه تحت مداوم هرج و مرج COVID-19. به عنوان عفونت سنبله در سراسر ایالت فلوریدا تعداد بستری در Escambia County بیش از چهار برابر شده پس از آغاز ماه ژوئن. و با وجود آن نگران کننده شاخص های نگران کننده تعداد از شهروندان ضامندار بر روی دروغ و تئوری های توطئه در مورد ویروس رد از هشدارهای مقامات بهداشت در مورد اهمیت پوشیدن ماسک در فضاهای عمومی و غیرعقلانی محکوم کردن مقامات منتخب که به دنبال پزشکان مشاوره با ماسک حکم.

این فیلم مسائل ایمنی است که لحظه به لحظه تغییر پتانسیل تاثیر سلامت و معیشت برای تقریبا همه ما در منطقه است.

در همان زمان تعداد بی شماری از جوامع در سراسر امریکا Pensacola است که تحت آن خود حساب و نژادی عدالت — پس از جورج فلوید را کشته و در زیر زانو از مینیاپولیس افسر پلیس است.

شاید این دو نیمه از یک چالش وجودی در سال 2020: فقط به عنوان علم مبتنی بر نبرد در برابر coronavirus مبارزه برای بدن ما شاید پرده اعترافات در مورد ریشه های آمریکا نژادپرستی است که در حال حاضر مبارزه برای روح ما است.

در این صورت آخرین روز یکشنبه صفحه اول داستان توسط TEPFER را جیم کمی در مورد Confederate monument در Palafox خیابان بود یک دوز دشوار و در عین حال مهم پزشکی برای شهروندان درک حقیقت در مورد یک چیز عجیب و غریب تاریخچه سفید برتری در پنساکولا و فاسد spectres از خشونت است که در ادامه به ما امد و شد زیاد شهرستان مدرن است.

کمی بسیار عالی و گسترده گزارش شد متمرکز در بنای تاریخی — عمارت بنا در سال 1891 است که به صورت یک شورای شهر برای رای دادن پتانسیل حذف در جولای 14. اما جیم کمی گزارش شده بود در مورد به مراتب بیشتر از فقط بنای تاریخی است.

آن را در مورد شبکه های تلخ پیشین Confederates که در تعهد خود را "از دست داد علت" ابداع فاسد راه برای به دست گرفتن قدرت سیاسی پس از از دست دادن در کنفدراسیون خیانت آمریکا در طول جنگ داخلی.

بیشتر به طور خاص, آن را در مورد یک سابق فرماندار فلوریدا و Pensacola وکیل ادوارد Aylsworth پری بود که نیروی محرکه این بنای تاریخی را ایجاد. پری نیز نیروی محرکه یک کودتا در سال 1885 که ربوده Pensacola را دولت شهرستان محروم از نظر قانونی منتخب سیاه و اقلیت مقامات خود را به دفاتر و جایگزین آنها را با منصوب سفید و دموکرات ها که به طور سیستماتیک به سرقت برده قدرت از شهروندان و تحمیل بی شرم سیاست های سفید برتری بر روی مردم این شهر است.

مدرن خواهان است که افسوس خطرات بزرگ دولت باید متنفر هستند تاکتیک های استفاده شده توسط سفید و دموکرات ها به نوار زندگی, آزادی و مالکیت از شهروندان Pensacola در دهه های پس از جنگ داخلی.

کمی گزارش شده بود در مورد همه که و بیشتر — دولت فاسد سرقت از حقوق سوء استفاده از قدرت اجرایی نفس بیش از حد عمیق-کشت نفرت, و بله, نصب بنای یادبود در Palafox یک قطعه سنگ در نظر گرفته شده به شان و مقام دادن, پاکسازی و سفید کردن همه treasonous احساسات و فاسد رفتار کسانی است که به ناحق تصرف قدرت در این شهرستان است.

کمی گزارش شده بود یک پرده نگاهی به برخی از مردم در پنساکولا گذشته بودند که از نظر اخلاقی و قانونی اشتباه است. و بله, این روزنامه در میان آنها بود.

به روشنی در این جامعه و در این مقاله به اشتراک گذاری مستند تاریخ از عدم تحویل اخلاقی عدالت برای همه مردم Pensacola.

در همان کسانی که در دهه های پس از بازسازی که در آن شهروندان از پنساکولا سیستماتیک سرقت از خدا-با توجه به قانون اساسی و حقوق Pensacola مجله نادیده گرفته و بسیاری از کسانی که بی عدالتی فاحش قدرت یا معاف مقامات فاسد و در زمان حمایت از سیاست که محروم از حقوق سیاه شهروندان است. از derisive و نادرست زبان در اخبار برای سرمقاله که استدلال به نمایندگی از محدود کردن, سیاه Pensacolians' حق رای این روزنامه غم انگیز و اساسا اشتباه در برخی از مهم ترین های اخلاقی و مدنی مسائل روز.

در باتلاق بزرگتر ملی جنجال بر آثار مختلف ریشه ها و مفاهیم آن است که اغلب گفت که نامعقول, ایده های گذشته عفو به عنوان "محصولات خود را در زمان."

اما وجود دارد هیچ "زمان" در تاریخ زمانی که بی عدالتی تا به حال شده است از نظر اخلاقی قابل قبول است. حتی در میان دوره گذشته جوامع و فرهنگ زمانی که دولت تحریم ظلم و ستم بود و معمولا مجاز و اجتماعی قابل تحمل بود هرگز آن را از نظر اخلاقی قابل تحمل برای جامعه به نقض مسیح ابدی آموزه در مورد عشق و عدالت و رحمت و برادری و عدم خشونت.

و این است که استاندارد طلایی نقطه همه چیز را ما انجام می دهیم ؟ چه در کلاس درس و یا هیئت رئیسه اتاق انتظار و یا اتاق خبر, آیا در مراکز شهر و یا در میان ردیف از محصولات کشاورزی و اینکه آیا در این کشور و یا در جای دیگر در دور قاره — نمی ترین خیرخواه آرمان از بهشت که در آن ما می توانیم همه در مجموع مجموعه ای از مناظر ما امید و رویاهای ؟

در واقع خیلی از جامعه ما — از جمله این روزنامه نتوانسته است به آرزوی رویاهای کسانی که در دهه گذشته است. و حتی به ما نگاه از لحظات مدرن روشنگری ما می شود متکبر به ادعا می کنند که در این مقاله هرگز سقوط دوباره.

اما در روشن-چشم نظر خود ما کاستی ها و شکست های گذشته است و فرصت برای همه ما برای انجام بهتر و برای تبدیل شدن به یک جایی بهتر از ما در گذشته بوده است.

این فرصت است که ارائه شده توسط جیم کمی مهم است گزارش.

با در نظر گرفتن یک نگاه سخت در خود ما ظلم و ستم وجود دارد یک فرصت برای اعتراف.

با اعتراف به جنایت علیه خود ما و همسایگان وجود دارد که قابلیت تبدیل شدن به فقط.

و با اذعان به زشتی از اعمال خود ما است قول می دهم که Pensacola می تواند تبدیل به بسیار زیبا است.

اما ما باید به مایل به نگاهی که نگاه سخت. ما باید به مایل به خیره در حقیقت وحشتناک از چیزهایی که ما انجام داده ایم و چیزهایی که ما مجاز به انجام به دیگران است. ما باید به مایل به نگاه مهم نیست که چقدر آن را می سازد شما می خواهید به نوبه خود به دور.

این بار تلاش. خارجی تهدید به فردی ما بدن. و مبارزه در خیابان ها برای جامعه ما جمعی روح.

که ما با آن مبارزه هم ما از همه شهروندان Pensacola لطفا به ما بپیوندید در نظر گرفتن سختی نگاه صادقانه در خود ما نه چندان دور گذشته به ساکن نه در روزهای دردناک رفته و نه صرفا به بحث سرنوشت یک بنای تاریخی است. بلکه آن را به تضمین می کنند که شهر ما همه عشق رشد خواهد کرد به عنوان قوی به عنوان آن را سزاوار بود در دهه هنوز به آمده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب