سرمقاله: PHS grads بنسون و Dias ساخت Pensacola افتخار در مبارزه با COVID-19

نظرهیئت تحریریه Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 8:00 AM EDT مارس 16 سال 2020بی شماری وجود دارد دلیل برای افتخار

توسط NEWSSALAM در 27 اردیبهشت 1399

نظر

بی شماری وجود دارد دلیل برای افتخار Pensacola. ما سواحل و آبراه. ما اهمیت قابل توجهی در اروپا و آمریکا تاریخچه. رو به اختراع مجدد و مدرن در مرکز شهر.

و به ما آموخته است که در گزارش از TEPFER مدیسون آرنولد هفته گذشته Pensacolians عین حال یکی دیگر از علت های جدید به افتخار این شهرستان: Jalen بنسون یک Pensacola دبیرستان گراد و سال اول دانشجو در دانشکده پزشکی هاروارد که به تازگی تاسیس ملی دانشجویی پاسخ شبکه — یک منبع است که به سرعت رشد به 5,100 عضو در سراسر کشور است که با هدف اتصال مراقبت از سلامت دانش آموزان در سراسر کشور به مناطق که در آن داوطلبان مورد نیاز برای پاسخ به COVID-19 بهبود تلاش.

بنسون بود دیدن بیماران در بیمارستان بوستون به تازگی به عنوان مارس قبل از همه گیر منفجر شده در ایالات متحده است که به او در بازگشت به خانه به پنساکولا. با آگاهی از اینکه چگونه جوان دانشجویان پزشکی مانند او قادر به کمک به کروناویروس پاسخ تلاش های بنسون راه اندازی NSRN است که در حال حاضر در ارتباط با سلامت عمومی در ادارات, بیمارستان ها و سازمان های غیر انتفاعی در تمام 50 ایالت با هدف اتصال دانشجویان پزشکی به جوامع و باعث می شود که نیاز به کمک.

"ما نمی توانیم نوشتن دستورات و ما نمی توانیم نوشتن نسخه و چیزهای شبیه به آن. اما من می توانید تماس های تلفنی به بیماران بدون سوال گفت:" بنسون است که به عنوان مدیر ملی از شبکه. "من می تواند کمک کند در بسیاری از راه های. این فقط ایده از گفتن این بیمارستان 'هی ما اینجا هستیم. سلام ما خوشحال برای کمک به.'"

بنسون است که پیوسته توسط یک همکار PHS standout کارلا Dias یک 21 ساله pre-med junior در پرینستون است که در خدمت به عنوان یک استراتژی ملی هماهنگ کننده سازمان است.

"هدف اصلی این است که در تلاش برای کاهش بار که قرار داده شده در یک گروه کوچک از مردم درست است ؟ اولین پاسخ مردم مشغول به کار در بیمارستان در محلی سلامت بخش آنها بوده ام به طور نامتناسبی بر دوش با مراقبت از بيمار" Dias گفت. "یک تن از مردم قادر به پر کردن آن نقش ... بنابراین ما به عنوان دانش آموزان قادر به حتی فقط در برخی از راه های کوچک قادر به کمک به آنها را."

در یک شهر که مشهور برای جشن ما قابل توجه فراوانی از زادگاه ورزشی standouts, چگونه فوق العاده ای که جوان PHS grads مانند بنسون و Dias با استفاده از استعدادهای خود را به شیرجه رفتن به خط مقدم نزاع بین المللی بحران بهداشتی مثل این ؟

در یک لحظه زمانی که رهبران سیاسی در همه جا به نظر می رسد با وسواس یک خرده روزانه بازی از در نظر گرفتن اعتبار برای برنده و به طور آهسته از مقصر شکست بنسون و Dias قدرتمند هستند یادآور کالیبر از مردم که در واقع ساخت یک تفاوت در مبارزه با COVID-19.

و آنها خوشبین نشانه ای از جوان با استعداد و استخر متنوع از شهروندان محلی که در حال ظهور روز به روز سال به سال به جای راکد رهبری کلاس که فرو رفته شمال غربی فلوریدا در حد وسط برای بیش از حد طولانی است.

بنسون و Dias اثبات مثبت است که ما عظمت در میان ما — که Pensacola تولید نوع هوشمند و فوق العاده روشن مردم که باید از این ظرفیت برای تغییر این جهان بهتر است.

و آنها یک چالش به شهر ما به پرورش جشن و پرورش رهبران جوان مانند این — حذف و جایگزینی همان پیر توجه-به دنبال بازگشت به نوازش بوروکرات با شهروندان را که مرتب از معتبر قلب و مغز می شود درست بازی-تعویض برای جامعه محلی ما.

بنسون و Dias مجموعه, بالاتر, بار, برای شهر ما رهبری کلاس. آنها بهترین Pensacola — آنها خیال متفکران و ظالمان. حتی زمانی که این شهروندان جوان بازگشت به هاروارد و پرینستون ما با تشکر از آنها را برای به چالش کشیدن ما را به حل و فصل کمتر.

"اگر هر سازمان نیاز دارد, داوطلبان, لطفا به ما" بنسون گفت. "و لطفا کلمه گسترش به عنوان بسیاری از دیگر سازمان های مراقبت های بهداشتی به عنوان شما می توانید چرا که ما می خواهیم مطمئن شوید که ما دریافت که پیام به آنها."

بیمارستان ها و سازمان هایی که نیاز به مراقبت های بهداشتی داوطلبان دانش آموز یا دانش آموزانی که می خواهند به داوطلب می توانید به nsrnhealth.org برای گرفتن آغاز شده است.

ما ستایش این جوان دانشجویان پزشکی برای کار خود را, چشم انداز و الهام بخش در این شهرستان است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن