وزارت آموزش و پرورش منتشر شده از عنوان نهم مقررات

کشيش Drell گفت: دانشگاه استنفورد ادامه خواهد داد و تلاش برای "اطمینان حاصل شود که دانشگاه ما امن است و احترام

توسط NEWSSALAM در 18 اردیبهشت 1399

کشيش Drell گفت: دانشگاه استنفورد ادامه خواهد داد و تلاش برای "اطمینان حاصل شود که دانشگاه ما امن است و احترام در محیط زندگی و کار کنند و مطالعه" پس از, وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos اعلام کرد قوانین جدید در مورد رسیدگی به اتهام سوء رفتار جنسی در کالج ها و دانشگاه ها. این مقررات در حال حاضر تولید شده اختلاف است.

"ما انتظار داریم این قانون جدید را بی درنگ بحث های زیادی در سراسر کشور" Drell نوشت: در یک ایمیل به دانشگاه استنفورد جامعه است. "با این حال مقررات فدرال ممکن است تحت تاثیر قرار استنفورد هدف ما همچنان به ارائه پشتیبانی برای دانش آموزان ما و اطمینان از عادلانه و به موقع پایان موثر عنوان نهم روند."

لورن Schoenthaler ارشد کاردانی کشيش که نظارت دانشگاه استنفورد به عنوان نهم گفت دانشگاه بررسی خواهد شد مقررات گسترده و برقراری ارتباط با رهبران دانشجویی.

مقررات جدید تقویت حقوق متهم محدود طیف وسیعی از ادعا می کند که دانشگاه ها ملزم به بررسی و بالا بردن استاندارد که توسط دانشگاه برگزار می شود از نظر قانونی مسئول شکست برای رسیدگی به اتهام سوء رفتار جنسی.

"بیش از حد بسیاری از دانش آموزان از دست داده اند و دسترسی به آموزش و پرورش خود را به دلیل مدرسه خود را نامناسبی در پاسخ هنگامی که یک دانش آموز شکایت از آزار و اذیت جنسی و یا تجاوز جنسی" DeVos گفت. "این مقررات جدید نیاز به مدارس به عمل در راه معنی دار برای حمایت از بازماندگان از سوء رفتار جنسی بدون به خطر انداختن مهم پادمان برای اطمینان از عادلانه و شفاف روند. ما می توانیم و باید همچنان به مبارزه با سوء رفتار جنسی در کشور ما مدارس و این قانون خاص باعث می شود که مبارزه همچنان ادامه دارد."

قوانین جدید رسمی اولین مقررات صادر شده از سال 1975; عنوان قبلی IX قوانین منتشر شده اند هدایت.

قربانیان حقوق بشر همواره مورد انتقاد DeVos برای علاقه متهم و حمایت از سیاست های است که مانع از بازماندگان از آوردن اتهامات به دانشگاه است.

این شامل استنفورد قانون پروفسور میشل Dauber.

"این مقررات جدید در حال رفتن به بازماندگان به مراتب کمتر احتمال دارد به گزارش آزار و اذیت و حمله و آنها را به مدارس و کالج ها کمتر امن" Dauber گفت. او افزود که قوانین و مقررات "به طور چشمگیری محدود کردن نوع رفتار و مکان از رفتار است که دانشگاه استنفورد یا هر دانشگاه دیگر خواهد بود مسئول برای بررسی."

اعضای هیات علمی و کارکنان و همچنین دانشجویان را محکوم کرد استنفورد جنسی سوء خدمات و سیاست های به تازگی به عنوان دانشگاه دستخوش خارجی بررسی سیاست های خود را. در یک نظرسنجی که نتایج منتشر شده در اکتبر 14.2 درصد از پاسخ دهندگان گفته است که پس از آمدن به دانشگاه استنفورد, آنها تجربه کرده بودند حداقل یک حادثه nonconsensual تماس جنسی است.

قوانین جدید منتشر شده توسط وزارت آموزش و پرورش بیشتر دقت تعریف آزار و اذیت جنسی به عنوان "ناخواسته رفتار بر اساس جنسیت است که بسیار شدید و فراگیر و عینی توهین آمیز است که آن را انکار می کند به طور موثر یک فرد دسترسی برابر به گیرنده آموزش برنامه یا فعالیت است." آنها همچنین در نظر تجاوز جنسی و خشونت خانگی وسیله و دوستیابی خشونت به تشکیل آزار و اذیت جنسی.

دانشگاه ها ملزم به رسیدگی به اتهامات که نمی افتد زیر تعریف و تنها انتظار می رود برای رسیدگی به شکایات که در حال گزارش به آمار و ارقام از قدرت از طریق مدرسه به روش های رسمی.

"تعداد بسیار کمی از موارد آزار و اذیت جنسی افزایش این نوع از سطح اندام بنابراین قربانیان که تجربه آزار و اذیت است که تجاوز به عنف است که بسیار شدید است که آنها را مجبور به گفتن رها کردن از مدرسه را بدون هیچ دلیلی به گزارش تنها گفته شود که وجود دارد هیچ چیز از نظر قانونی که مدرسه می توانید انجام دهید برای کمک به آنها" Dauber گفت.

او اضافه کرد که معلوم نیست که آیا موسسات مجاز خواهد بود به گسترش سیاست های خود را فراتر از این استانداردها از جمله با پیوستن به گسترده تر تعریف از سوء رفتار جنسی.

مقررات جدید نیز نیاز است که موسسات آموزش عالی نگه زنده جلسات اجازه می دهد تا وکلا و "مشاوران" به صلیب بررسی قربانیان و متهم.

دانشگاه استنفورد در حال حاضر با استفاده از یک شنوایی مدل برای آن دانشجو عنوان نهم روند که شامل زمانی که اتهام مجرم است ، دانشگاه رها شده خود را با استفاده از cross-امتحانات در طول تعمیرات اساسی از آن به عنوان IX قوانین در سال 2013.

"آنها مطلق شکست" Dauber گفت.

بین سال های 1997 و 2010 "ما گزارش 175 تجاوز تحت Clery عمل می کنند و تنها چهار نفر از دانش آموزان منتخب به حمل اتهام به شنیدن و تنها دو یافته از مسئولیت ساخته شد" Dauber گفت. "دانش آموزان به طور معمول گفته بود که در بالا بار اثبات و cross-examination که بیشترین ترس را از آنها دور از تلاش برای پاسخگویی."

تحت استنفورد را زمان رسیدگی به مواردی که در نتیجه در یک جلسه نیاز نیست دانش آموزان را در همان اتاق (یک ماده است که شامل مقررات جدید) و هر یک از طرفین می تواند گوش دادن به دیگر شهادت و ارسال سوالات هر دو قبل و در طول جلسه.

اما بیشترین شکایات در دانشگاه استنفورد در حال حاضر به کار گرفته شده از طریق میانجی گری با توجه به Dauber.

"حتی چند جلسه است که داریم ما نخواهد بود و با داشتن آن دیگر از آنجا که هیچ دانش آموز را به طور داوطلبانه ثبت نام به نظر من به طور متقابل مورد بررسی قرار گرفت و توسط برخی از 'مشاور' از متهم دانشجو," او گفت:.

Dauber همچنین با انتقاد از زمان انتشار این مقررات است.

"این واقعا شرم آور است که وزارت آموزش و پرورش تصمیم به انتشار این قوانین در وسط یک جهانی همه گیر" Dauber گفت. "این فقط نشان می دهد که چقدر مراقبت از آنها نه فقط در مورد قربانیان تجاوز به عنف اما در مورد آموزش و پرورش است."

پس از یک نسخه اولیه از مقررات منتشر شد و در سال 2018 های بازیگران دعوت شده بودند برای شرکت در یک دوره نظر. دانشگاه استنفورد مشغول به کار با انجمن از دانشگاه های آمریکا (AAU) و شورای آمریکایی در آموزش و پرورش (ACE) به ابراز نگرانی در مورد استانداردهای پتانسیل اثرات.

نهایی قوانین شامل برخی از تلاش برای پاسخ به این نگرانی است. در حالی که پیش نویس قوانین و مقررات موظف است که مدارس تنها آدرس حوادث در محوطه آنها در حال حاضر "برگزاری کالج های مسئول در خارج از دانشگاه آزار و اذیت جنسی در خانه های متعلق و یا تحت کنترل مدرسه-تحریم fraternities و sororities" با توجه به بیانیه مطبوعاتی منتشر شده توسط وزارت آموزش و پرورش.

موسسات آموزشی مورد نیاز برای موسسه سیاست های جدید در آگوست 15.

تماس با گرجستان روزنبرگ در georgiar 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن