انتخابات کمیسیون اعلام نتایج ستایش نامزدهای تنوع و انعطاف پذیری

اعلام نتايج مدیران کارشناسی سنا دانشجوی کارشناسی ارشد شورای

توسط NEWSSALAM در 3 خرداد 1399
Results announced

اعلام نتايج

Executives

مدیران

Undergraduate Senate

کارشناسی سنا

Graduate Student Council

دانشجوی کارشناسی ارشد شورای

Class presidents

کلاس جمهور

Golden Hour on Main Quad, as captured by the author en route to class in the fall of 2017.

سالانه کمک های مالی

ارتباط دانش آموزان دانشگاه استنفورد (ASSU) انتخابات کمیسر مسیحی Giadolor '21 اعلام نتایج انتخابات در روز جمعه زوم شب انتخابات ویژه ستایش تنوع نامزدها در حال اجرا و انعطاف پذیری خود را در تطبیق با "شرایط غیر معمول." سابق ASSU جمهور Shanta Katipamula '19 M. S. '20 نیز به مشاوره به ورودی ASSU رهبران در این رویداد است.

Giadolor خطاب به زوم-بمب گذاری در یک سالن شهر توسط مردم حزبی یک تخته سنگ از 10 دانش آموزان از رنگ در حال اجرا برای مقطع کارشناسی سنا که در آن چندین ناشناخته کنندگان پرتاب نژادی نفرت سخنرانی و پخش خشونت آمیز و ضد سامی تصاویر در نامزدها.

"ما نه مرعوب شما و ما را پیوسته ادامه کار ما در اصلاح تروما ساختمان پل ها و ترک یک تاثیر مثبت در این جهان" Giadolor گفت. "شما نمی خواهد ما را شکست و شما نمی خواهد سکوت ما."

همه 10 عضو از افراد حزبی موفق به کسب کرسی در مقطع کارشناسی سنا.

ممکن است آن را غیر ممکن برای شناسایی هویت واقعی از زوم-بمب افکن معاون شهردار دانشجویی سوزی Brubaker-کول نوشت: در یک ایمیل به دانش آموزان در روز جمعه.

Katipamula توصیه آینده ASSU رهبران به گام برای حفظ نهادی دانش و کار برای اتصال مدیران به طور مستقیم به دانش آموزان است.

"این سال آینده شما در حال رفتن به روبرو دشوار نبرد" Katipamula گفت. "من می خواهم به شما را تشویق به جشن های کوچک آن برنده زیرا کسانی که فقط به عنوان معنی دار به عنوان واقعا اهداف بلند که همه شما می خواهید برای به انجام رساندن."

Katipamula همچنین شوخی که شنوندگان ممکن است دریافت "پایان کوتاه از چوب" به عنوان ASSU امیدوار بود به جولین کاسترو '96 و خواکین کاسترو '96 به صحبت در این رویداد است.

ASSU مدیر ارتباطات کریکت X. Bidleman '21 با تبریک به دانش آموزان منتخب و تشکر از کسانی که فرار در بیانیه ای از ASSU صادر روزانه پس از این رویداد.

"هدف ما این است که برای بالا بردن دانشجویی صدای و ما امیدواریم که شما همچنان به مشارکت در کار ما" Bidleman نوشت. "ما قدرت را طولانی مدت تاثیر مثبت در حال و آینده استنفورد جامعه است."

تماس با کیت Selig در kselig 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن