امی نامزد 2020: سوالات متداول در مورد هالیوود جوایز در میان COVID-19

کلی Lawler ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 1:27 PM EDT Jul 25, 2020رول مجازی فرش قرمز: امی نامزد می آیند.در

توسط NEWSSALAM در 6 مرداد 1399

رول مجازی فرش قرمز: امی نامزد می آیند.

در این سال نامزد و پس از آن جایزه نشان می دهد خواهد بود بر خلاف هر که در دهه سابقه طولانی از این جوایز به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس. درست مانند هر دیگر نهاد جایزه امی و تلویزیون آکادمی قرار می دهد که آنها را در هر سال داشته است به تنظیمات اصلی برای امن نگه داشتن مردم به عنوان آنها سعی کنید به ادامه سنت ها و مراسم. این جایزه امی در طول روز پخش از راه دور فیلم برداری مراسم با برندگان ارسال در تصویری سخنرانی.

بنابراین آنچه که اتفاق خواهد افتاد با 72 جوایز امی ساعات پر بیننده از مشخصات بسیار عالی مراسم? این نامزد برای برنامه ریزی 11:30 a. m. EDT/8:30 a. m. PDT سه شنبه خواهد بود و این رویداد برای اولین بار در آنچه ثابت خواهد کرد که بسیار عجیب و غریب 2020-2021 جایزه فصل است. اگر شما تعجب کنید که چگونه یک رویداد است که متکی بر فرش قرمز بسته بندی شده با مشاهیر و عکاسان قرار است برای رفتن بر روی ما و پاسخ به چند پرسش و پاسخهای متداول در مورد Emmys.

در حال نام نویسی در برنامه ؟

هیچ! تلویزیون آکادمی تصمیم گرفتند به عقب راندن به طور منظم برنامه ریزی شده اعلام دو هفته به زمان بیشتری برای رای دهندگان برای مشاهده واجد شرایط سری. در روز سه شنبه به عنوان هنوز اعلام نشده, افراد مشهور, مجریان را بخوانید بالا نامزدهای زندگی می کنند.

را همه گیر می گذارد که بازیگران و سری نامزد ؟

بله و نه. آکادمی تغییر واجد شرایط بودن قوانین کمی به جای تاخیر تولید و برنامه ریزی مشکلات ناشی از این بیماری همه گیر از جمله عقب هل دادن مهلت برای "حلق آویز در قسمت" – قسمت از یك فصل است که هوا پس از این مهلت با یک هفته. آکادمی نیز به تازگی اعلام کرد تغییر حکومت ربطی به این بیماری همه گیر است که تحت تاثیر قرار چگونه بسیاری از نامزد ها در هر دسته بندی به طور کلی گسترش آنها.

اما فراتر از قوانین زمان بیشتری را در خانه ممکن است تحت تاثیر قرار چه سری رای دهندگان قادر به تماشای, و چگونه بسیاری از (همه ما در حال تماشای بیشتر تلویزیون ندارد!؟). آوریل و مه معمولا بسته بندی شده با "برای شما در نظر گرفتن" ها در هالیوود به عنوان نشان می دهد و شبکه سعی کنید برای خواستگاری رای دهندگان.

اما عدم غلط انداز احزاب و میله ها باز می گذارد که رای چه به نامزد? این یک احتمال است.

2020 Daytime Emmy Awards: لیست کامل برندگان

خواهد شد که نامزد ؟

امی عزیزان مانند آمازون "شگفت انگیزی خانم Maisel" و Netflix را "تاج" در حال مجازی قفل برای چند نامزد. دیگر مطمئن شرط هستند PopTV را "Schitt نهر" که فقط پخش بسیار دوست داشتنی فصل نهایی; FX در Hulu را "خانم امریکا" یک ستاره نکردم سری محدود با کیت بلانشت; HBO است "جانشینی" که در محبوبیت و تحسین منتقدان در فصل 2; و HBO را "نگهبانان" دیگر به طور گسترده ای تحسین شده miniseries. تا-و-comers مانند Hulu را "منكر" است که در این سال گلدن گلوب" و تلویزیون اپل+'s به کرات از "صبح" نیز عکس خوب گرفتن به رسمیت شناختن.

بیشتر: ABC نقشه های آزمایشی سقوط قصد دارد از جمله 'لیسانس,' Emmys و (در حال حاضر) 'Black-ish'

بنابراین در حال Emmys در واقع رفتن به اتفاق می افتد در ماه سپتامبر ؟ آن را همه در زوم?

بر خلاف اسکار که به تازگی اعلام کرد 2021 مراسم نمی خواهد رخ می دهد تا آوریل Emmys نگه داشته اند اصلی خود قرار داد. 20 هوایی تاریخ بصورتی پایدار و محکم در تقویم.

ABC پخش جوایز این سال و این شبکه به طور همزمان به دنبال برنامه برای هر دو سنتی پخش در یک تئاتر تنظیم و یک "مجازی" یک تولید شده از راه دور. جیمی کیمل برگزار خواهد شد این مراسم در هر دو سناریو.

"جیمی و تیم های بسیار با ملاحظه و بررسی همه گزینه" ABC جمهور karey به برک گفت: ایالات متحده آمریکا امروز. "ما در حال انتظار تا آخرین لحظه ممکن است به محوری. خوشبختانه جیمی به ویژه در برخی از تجربه با آن است."

بیشتر: جیمی کیمل برای میزبانی سال 2020 جایزه امی: "من نمی دانم که در آن ما این کار را انجام دهند و یا چگونه'



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن