EntreCon انتخاب رئیس تنوع افسر Mardia Shands به عنوان اولین سخنران اصلی

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 22, 2020Mardia Shands رئیس تنوع اف

توسط NEWSSALAM در 2 تیر 1399

Mardia Shands رئیس تنوع افسر TriHealth در سینسیناتی را مورد بحث تنوع و شمول به عنوان سخنران اصلی در این سال EntreCon.

Shands بیش از 20 سال از منابع انسانی و نیروی کار توسعه را تجربه کنند. در نقش فعلی او با این نسخهها کار بر روی استراتژی برای کمک به کارکنان مراقبت های بهداشتی تبدیل شدن به فرهنگی صالح در مورد مسائل مانند نژاد و جنسیت و قومیت و جهت یابی جنسی از بیماران است.

"البته با تمام حوادث که اتفاق می افتد شده است و اخیرا آن را برجسته و حتی بیشتر چه بسیار مهم و حیاتی است که ما در این گفتگو گفت:" راشل ژیلت ارشد توسعه رهبری افسر Studer جامعه موسسه که سازماندهی EntreCon. "ما شروع به صحبت در مورد کار او و تجربه او و او فقط خیلی به ارمغان می آورد به جدول را از خانه یاد بگیرند."

در این سال EntreCon که تمرکز بر روی آنچه که نیروی کار آینده خواهد بود برای نوامبر برنامه ریزی شده. 18 و 19.

در مصاحبه با اخبار, مجله Shands گفت: صحبت های او را به تمرکز بر روی تنوع و شمول کمک به کسب و کار درک کنند که کارکنان را به چالش در زندگی شخصی خود با آنها را به کار. او گفت: کارفرمایان که می تواند کار با کارکنان از طریق چالش های خود را بهتر مناسب برای به حداکثر رساندن بهره وری.

"مردم نمی آمد به محل کار و چه در ازدواج خود را و ترک آن را در ماشین و یا آنها را ندارد فرزند خود مراقبت وضعیت و ترک آن را در صفحه اصلی" Shands گفت. "هر چه عوامل استرس زا که ممکن است در زندگی کسی همه که می آید به درب هنگامی که کارکنان خود را می آید به کار می کنند."

Shands گفت که او امیدوار است سازمان را بهتر درک نیروی کار به نظر می رسد مانند و انتظارات خود را. او گفت: با توجه به تنوع سهام و ورود به داده شده و امروزه نیز با توجه به نیروی کار ارزش.

بیشتر کسب و کار پوشش

تقلب نگرانی: ساده کردن قایق های کسب و کار شریک شکایت کرد برای تقلب بیش از معامله کسب و کار با شرکت های دیگر

پشتیبانی جدید: سیاه و رهبران کسب و کار در پنساکولا دیدن بیشتر بهره امید حمایت همچنان ادامه دارد

RFP کرد: PEDC, FloridaWest درخواست طرح توسعه برای Pensacola پارک فناوری سایت

"از نظر داشتن قومیت خود, داشتن خود را, نژاد, داشتن جهت گیری جنسی خود را ... این است که می خواهید (کارکنان) در حال حاضر که کسانی که همه چیز در حال رفتن به در نظر گرفته شود که سیاست های مجموعه" Shands گفت. "نیروی کار نیز خواستار آن است. Gen Z است گفت: "من نمی باید همان ارزش هایی که در اطراف شما کار می کنند. I don't need a $250 ، 000 به $700,000 خانه.'"

وجود دارد تعدادی از مراحل است که کارفرمایان می توانند به بیشتر تفکر رو به جلو برای نیروی کار خود را از جمله مراقبت از راه حل های سود که پرداخت دوباره وام های دانشجویی, فضای مجاز: نامحدود زمان و پرداخت والدین را ترک کنند. او گفت: سازمان ها می توانند با ارائه برنامه ریزی و ارائه مزایای به کسانی که نگه داشتن این برنامه که رهبران می خواهید.

Shands گفت: این اقدامات حتی مهم تر هستند در حال حاضر به دلیل آن را یک کارفرمایان بازار با آهسته اقتصاد و بسیاری از مردم از کار در میان coronavirus بیماری همه گیر. او گفت: از آنجا که کارفرمایان باید دست بالا سازمان می تواند به دنبال هر کدام از کارکنان آنها را انتخاب کنید و حتی استخدام آنها را از شرکت های دیگر.

"جنگ برای استعداد خواهد بود حتی سخت تر در حال حاضر. ما باید خیلی بیشتر افراد در بازار کار از ما شغل" Shands گفت. "من به عنوان یک انسانی فرد am نگاه کردن به اطراف در من استعداد در حال حاضر و من بسیار زیبا به مردم من می خواهم به نگه داشتن بر روی و مراقبت از مردم است که من می خواهم به نگه داشتن بر روی."

Shands اولین سخنران اصلی انتخاب شده برای این کنفرانس است. ژیلت گفت: تعدادی از سخنرانان دیگر اعلام خواهد شد در چند هفته آینده.

ژیلت گفت: سازمان در حال کار بر روی یک برنامه برای هر دو در فرد و کنفرانس و همچنین به عنوان یک رویکرد ترکیبی که ممکن است برخی از مجازی و حضوری عنصر. ژیلت گفت که او امیدوار است برای تصمیم گیری در 30 روز آینده.

"این خیلی مهم است برای ما به این گفتگوها و از آن یاد بگیرند به طوری که چیزی است که ما در حال انجام است. ما به دنبال در تناوب به انجام آن است 100% زنده" ژیلت گفت.

این کنفرانس ارائه شده است اوایل پرنده قیمت گذاری از طریق پایان ماه ژوئن برای بلیط. بلیط های در حال حاضر $299 و می تواند خریداری شده در این کنفرانس در وب سایت entreconpensacola.com.

مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522.

آخرین مطالب