Escambia County کمیسیون می تواند در رای گیری هفته آینده در شهرستان گسترده ماسک نیاز

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 5:52 PM EDT Jul 29, 2020این Escambia County کمیسیون می تواند در نظر گرف

توسط NEWSSALAM در 9 مرداد 1399

این Escambia County کمیسیون می تواند در نظر گرفتن سوال از شهرستان گسترده ماسک فرمان دوباره در Aug. 6 جلسه.

Escambia County وکیل آلیسون راجرز فرستاده کمیسیون سه گزینه های پیش نویس که روز سه شنبه این کمیسیون می تواند در نظر بگیرید در آن اوت. 6 جلسه.

راجرز با اشاره به اخبار مجله آن است که هنوز هم تحت نظر گرفتن اینکه آیا این موضوع خواهد شد قرار داده شده در Aug. 6 دستور کار است.

Escambia County کمیسیون تصمیم گرفتند به تصویب یک قطعنامه در جولای 2, اما به جای راه اندازی یک کمپین تبلیغاتی تشویق مردم به پوشیدن یک ماسک و عمل اجتماعی فاصله. در ضمن شهرستانها از پنساکولا و خلیج فارس نسیم گذشت اضطراری ماسک احکام.

اما خواستار این شهرستان کمیسیون به تصویب یک ماسک فرمان را ادامه داد و کمیسر داگ Underhill مواجه انتقاد برای تبدیل به رسانه های اجتماعی برای قرار دادن یک ملی فراخوان مردم برای نوشتن این شهرستان به مخالفت با دستور ماسک برای مقابله با فشار کمیسیون مواجه شد.

سه گزینه راجرز ارائه شده به کمیسیون اجازه می دهد تا آنها را به تصویب یک ماسک ماموریت های مختلف با مقررات.

خرید تبلیغات: Escambia County راه اندازی $250,000 'ماسک Up' آگهی مبارزات انتخاباتی به جای ماسک دستور

در سراسر کشور تماس: Underhill زیر آتش برای فراخوانی ملی ضد ماسک به ایمیل دیگر کمیسیون

گزینه اول خواهد بود در قالب اورژانس را شبیه به شهرستان از فارس نسیم و به عنوان یک اورژانس سفارش تخلفات در نظر گرفته شده درجه دوم بزه تحت قوانین ایالتی.

گزینه دوم خواهد بود یک قطعنامه "به شدت تشویق" ماسک پوشیدن و نه انجام هر گونه مجازات برای عدم رعایت.

گزینه سوم خواهد بود در قالب فرمان اضطراری نیاز افراد به پوشیدن ماسک در کسب و کار و برای کسانی که کسب و کار به پست ماسک پوشیدن الزامات و حمل غیر جنایی جریمه برای نقض.

دو گزینه اول نیاز به سه نفر از پنج کمیسیون به تصویب در حالی که گزینه سوم خواهد نیاز به چهار کمیسیون برای حمایت از.

رئیس کمیسیون استیون بری نیست پاسخ به سوال پرسیدن اگر این موضوع خواهد بود در دستور کار جلسه هفته آینده.

Underhill در زمان به رسانه های اجتماعی به انتقاد از این واقعیت است که این کمیسیون می تواند رای گیری در مورد این مسئله دوباره یک ماه پس از آن کاهش یافته است برای قرار دادن یک ماسک نیاز در محل.

او گفت: اخبار و مجله در مصاحبه ای در روز دوشنبه که او باور نمی کند این شهرستان تا به حال قدرت به تصویب یک ماسک قیمومیت.

"هنگامی که شما از یک توصیه به دستور شما در حال ورود بیش از یک خط است که کاملا رک و پوست کنده دولت شما به سادگی لازم نیست که قدرت به انجام" Underhill گفت.

جریمه های بالقوه: Pensacola اجباری ماسک فرمان در حال حاضر حمل پتانسیل برای جریمه

اما چند دادگاه در فلوریدا را تایید محلی, ماسک, حکم به عنوان قانون اساسی.

کمیسر جف Bergosh که را پشتیبانی نمی کند و یک ماسک دستور پیشتر در ماه ژوئیه گفت که او باز به ایده و طی یک "قهوه با کمیسر" Facebook live stream صبح روز چهارشنبه گفت که او می خواست اطلاعات در مورد که در آن است نیاز به پوشیدن یک ماسک در حال حاضر در شهرستان است.

"من فکر می کنم ما بسیار نزدیک به جایی که ما می تواند به هر حال همه فروشگاه های بزرگ است که شما می دانید در مورد همه آنها اجرای یک ماسک سفارش با پیش بینی احتیاطی تنها بودن در شهرستان ساختمان" Bergosh گفت.

در طول Facebook live stream, Bergosh صحبت با دکتر جان وید Pensacola pulmonologist که گفت: این شهرستان باید به تصویب یک ماسک سفارش.

"این ویروس می تواند در هوا آویزان و به همین دلیل است که بسیار مستعد ابتلا به استنشاق از هوا به جای دست زدن به یک سطح و سپس دست زدن به چشم و یا بینی خود را فلان چیز," وید گفت. "بنابراین چهره-پوشش در حال حاضر گرفته شده بر روی یک سطح جدید از اهمیت و داده قطعا روشن است. در ابتدا ما فکر بودند که در صورت پوشش خواهد محافظت از مردم دیگر از ماسک پوشنده لباس. ما در واقع در حال حاضر می دانم که اطلاعات خوبی که از آن محافظت هر دو."

وید نیز گفت: شواهد است شروع به نشان می دهد که شدت COVID-19 علائم می تواند در بخش توان بر اساس چه مقدار از این ویروس یک فرد در معرض و در حالی که ماسک ساده نمی خواهد کاملا جلوگیری از یک فرد از در معرض بودن آنها می تواند کمک به کاهش می دهد چقدر از این ویروس در آنها در معرض منجر به کمتر خدمت مورد برای آن شخص است.

"البته که شدت بسیار مهم است زیرا بیشتر شدید بیشتر به بستری شدن در بیمارستان بیشتر مرگ و میر" وید گفت. "بنابراین من فکر می کنم آن را بسیار روشن است که ماسک های صرفه جویی در زندگی می کند."

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب