Escambia County کمیسیون عبور قطعنامه درخواست DeSantis به بازگشایی اجاره تعطیلات

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 8:54 AM EDT آوریل 8 سال 2020Escambia County کمیسیون درخواست رژیم صهیونی

توسط NEWSSALAM در 19 اردیبهشت 1399

Escambia County کمیسیون درخواست رژیم صهیونیستی. ران DeSantis اجازه می دهد تا تعطیلات اجاره برای بازگشایی شده است.

این کمیسیون رای دادند 4-1 در یک قطعنامه درخواست فرماندار بلافاصله اجازه می دهد تا تعطیلات اجاره برای بازگشایی و ارسال نامه درخواست برای کسب و کارهای دیگر مانند سلمان و مغازه ها و مو و ناخن سالن های مجاز به بازگشایی تمرین های اجتماعی فاصله دستورالعمل.

DeSantis صدور یک فرمان اجرایی در مارس 27 که مسدود افراد از اجاره تعطیلات, خواص در طول اضطراری برای بهداشت عمومی از coronavirus اما او اجازه داده هتل ها, متل ها, مهمانسراها و دیگر تجاری تفریحی برای باز بماند.

DeSantis گفت: ممنوعیت مورد نیاز برای نگه داشتن مردم از کشورهای دیگر با COVID-19 شیوع بیماری مانند لوئیزیانا و نیویورک از آمدن به فلوریدا.

اخبار سرویس فلوریدا گزارش روز شنبه که DeSantis مواجه است طرح دعوی در دادگاه از تعطیلات اجاره صاحبان ادعا ممنوعیت خلاف قانون اساسی است.

در طول یک DeSantis مراجعه به پنساکولا در COVID-19 تست سایت در دانشگاه وست فلوریدا در هفته گذشته در کنگره ایالات متحده مت Gaetz تشویق دولت های محلی برای دیدار با عموم و تصویب قطعنامه در مورد رفتار است که می تواند از سر گرفته در جوامع خود.

"رژیم صهیونیستی. DeSantis به تکیه به شدت بر تخصص و دانش محلی ما رهبران محلی" Gaetz گفت: در هفته گذشته.

DeSantis بازدید:: فرماندار با هدف افزایش تست در دسترس بودن در Escambia County

Gaetz گفت: این نشست با فرماندار در مورد بازگشایی اجاره تعطیلات در شمال غربی فلوریدا.

"ما نمی 500-کلید اتاق هتل هر هزار فوت به دلیل ما تراکم که ما" Gaetz گفت. "ما بیشتر متکی به اجاره تعطیلات و من مطمئن هستم که در فرمانداری شواهد مبتنی بر روش اندازه گیری شده — همان رویکرد او در پایان مقابل این ویروس است که به عنوان به زودی آن را به عنوان امن و مناسب و ما وارد مرحله جدید که فرماندار خواهد کار با جوامع محلی ما برای باز کردن اجاره تعطیلات."

Escambia County رئیس کمیسیون استیون بری که با حضور در کنفرانس مطبوعاتی در زمان مشاوره به قلب و خواسته county وکیل به پیش نویس یک قطعنامه در اجاره تعطیلات.

گردشگری: می فلوریدا بازگشت به قبل از coronavirus گردشگری اعداد ؟ بله اما ممکن است سال ها طول بکشد

کمیسر داگ Underhill گفت: بسیاری از اقتصاد در منطقه خود را وابسته به گردشگری دلار در آینده و بدون آن مردم هستند ،

"این ضروری است که ما به یاد داشته باشید وجود دارد هیچ هتل یا متل در Perdido کلیدی" Underhill گفت. "که تمام طرف شهرستان متکی در این نوع از اجاره را به کسانی که دلار به اقتصاد است."

کمیسر Lumon در نهایت ممکن است در برابر قطعنامه رای داده. او گفت: او پشتیبانی اجاره برای تعطیلات در حال باز اما فکر شهرستان باید مدافع برای همه کسب و کارهای کوچک قادر به بازگشایی, در حالی که همچنین با دعوت از فرماندار دولت به شفاف تر در مورد شیوع کروناویروس در دراز مدت مراقبت از امکانات در شهرستان ها است.

کمیسیون با توافق ممکن است که بیشتر باید شفافیت در COVID-19 شیوع بیماری در دراز مدت مراقبت از امکانات اما گفت: این شهرستان با سرپرست در حال کار بر روی گرفتن اطلاعات بیشتر از دولت است.

کمیسر جف Bergosh گفت به اعتقاد او یک قطعنامه موثر تر خواهد بود اگر آنها را نگه داشته و آن را به پایه ریاکاری در سیاست اجازه می دهد هتل ها را باز باقی می ماند در حالی که اجاره برای تعطیلات بسته است.

"این بسیار اساسی به دیدن نفاق از این هتل با 150 اتاق با مردم بسته بندی شده در" Bergosh گفت. "این خوب است اما نه این غول خانه در ساحل که در آن مردم می تواند همه نوع از فضا است."

Bergosh گفت: همان مقایسه را می توان با آرایشگر مغازه ها بسته بودن در حالی که دندانپزشک دفاتر باز هستند.

"این مسخره به من می گویند می تواند در حال حاضر برای راحت تمیز کردن دندان های که در آن آنها برس و مسائل پاشش از دهان من" Bergosh گفت. "من می توانید انجام دهید که در حال حاضر, اما آرایشگر نمی توانید برش ، این مسخره است. بنابراین من فکر می کنم اگر ما به دقت آن خیاط من فکر می کنم ما ممکن است موفقیت های بیشتر."

کمیسیون توافق کردند که برای حمایت از این قطعنامه و اجازه بری به امضای نامه درخواست برای کسب و کارهای دیگر قادر به بازگشایی و همچنین.

بری گفت که او شک این قطعنامه را که از تاثیر.

"من نمی توانم پیش بینی تاثیر منفی" بری گفت. "بنابراین اگر بدترین سناریو مورد است که بدون تاثیر که احتمالا بد نیست."

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن