Escambia County, convenience store clerk دعوا در پشت مهاجم ECSO می گوید

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 5:35 PM EDT مارس 20, 2020یک Escambia County راحتی کارمند فروشگا

توسط NEWSSALAM در 1 خرداد 1399

یک Escambia County راحتی کارمند فروشگاه که مورد حمله قرار گرفت در حالی که قفل کردن فروشگاه در هفته گذشته اخراج چند عکس در مهاجم خود را قبل از او کشتی تفنگ دور از او و فرار از صحنه به گفته مقامات.

کامرون گلابی فرانسیس Patterson, 26, از فلوریدا دستگیر شد جمعه در ارتباط به این حمله است. او متهم شده است با تشدید حمله و سرقت و یا استفاده از صفحه نمایش از یک سلاح در این کمیسیون از جنایت و در اختیار داشتن سلاح توسط یک جنایت کار محکوم.

با توجه به دستگیری او گزارش یک Escambia County Sheriff معاون دفتر در پاسخ به یک گزارش از عکس اخراج حدود 10:15 بعد از ظهر جمعه در طلوع آفتاب Food Mart در شمال T خیابان و صحبت با یک "بسیار ناراحت" زن که گریه میکرد.

او گفت: قبلا در این شب مردی وارد فروشگاه و خواسته او ، او گفت: او را ترک کنند و از او پیروی اما پس از بازگشت او به عنوان بسته غذایی مارت برای شب.

زن گفت: نمایندگان او قفل درب جلو و تبدیل به اطراف برای دیدن این مرد ایستاده درست پشت سر او.

او بنا به گزارش ها پرسید: "آیا شما می خواهم به انجام?" و او را به خود جلب کرد او اسپرینگفیلد XD 9mm pistol از یک کیف دستی اشاره کرد و آن را در او را.

پترسون و سپس حمله کردند و آنها در تلاش برای کنترل اسلحه گرم با توجه به گزارش بازداشت. زن اخراج چند عکس اما هیچ کس زده شد.

زن موفق به نیش پترسون و او کمی او را در دست راست و گوش راست و ضربه او چندین بار در سر قبل از فرار از صحنه با تفنگ.

"در حالی که مبارزه با بیش از اسلحه گرم آن دیده می شود مرد با اشاره به اسلحه گرم در سر (زن) و (زن) در ادامه به جیغ از ترس" در این گزارش اعلام کرد.

بررسی فیلم های نظارت تایید این زن حساب از آنچه اتفاق افتاده است با توجه به گزارش بازداشت.

ECSO نمایندگان با تشکیل یک محیط اطراف این منطقه واقع شده و پترسون. زن 9mm داشت در جیب جلوی خود را hoodie.

او دستگیر شد و رزرو به Escambia County Jail با $125,000 اوراق قرضه. شهرستان سوابق نشان داد او همچنان در بازداشت به چهارشنبه.

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن