Escambia County مربیان حمایت از منطقه مدرسه بازگشایی طرح

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 10, 2020در حالی که آموزش و پرورش

توسط NEWSSALAM در 20 تیر 1399

در حالی که آموزش و پرورش محلی سازمان هنوز در حال کار برای اطمینان از دانش آموزان و معلمان باید حفاظت کافی از COVID-19 این مدرسه سال آنها نشان داده اند خوشبینی محتاطانه در مورد بازگشت به دانشگاه در ماه اوت است.

در چهارشنبه Escambia County School District سرپرست مالکوم توماس گفت: دانش آموزان را مجبور به انتخاب خود از یکی از سه آموزش مدل 2020-2021 سال تحصیلی: آنها می تواند بازگشت به دانشگاه به صورت سنتی و چهره به چهره آموزش انتخاب "از راه دور" آموزش انجام شده از طریق کنفرانس های تلفنی و یا دنبال یک تا حد زیادی خود هدایت "مجازی" برنامه درسی.

معلمان به طور کلی انتظار می رود به بازگشت به دانشگاه در پاییز و توماس هشدار داد که محدودیت فضا به معنای اجتماعی فاصله را همیشه نمی شود ممکن است. او همچنین گفت که در صورت ماسک را تشویق شود اما اجباری نیست.

طرح برای مدارس: COVID-19: Escambia County School District ارائه آن بازگشایی طرح

در سانتا رزا: ماسک, اجتماعی, فاصله, temp چک: آنچه در سانتا رزا مدارس ممکن است شبیه به این سقوط

با COVID-19 موارد هنوز هم هدف قرار دادن نقاط اوج تاریخی در فلوریدا وجود دارد طبعا نگرانی در مورد خطرات ناشی از فرد در آموزش و پرورش است. هنوز نمایندگان محلی معلم اتحادیه Escambia انجمن آموزش و Escambia County شورای پتاس نشان داده اند از حمایت عمومی برای بازگشت به دانشگاه.

"ECCPTA معتقد است که مدرسه منطقه در حال انجام همه چیز را در قدرت خود را برای محافظت از هر دو ما دانش آموزان و معلمان" بیانیه ای از این سازمان گفت. "این سال از آن است که مهم تر از همیشه به ماندن درگیر می شود و بخشی از خود را در مدرسه انجمن اولیا و مربیان. کمک به کودکان و معلمان از راه دور خواهد بود اما دخالت والدین بسیار مهم خواهد بود, در حمایت از کودکان و مربیان با موفقیت به حرکت این سال تحصیلی جدید."

در Escambia آموزش و پرورش رئيس جمهور Darzell وارن گفت: مربیان بودند همکاری با مدرسه منطقه برای ایجاد بهترین نتایج ممکن است.

وارن گفت که اروپا با صدور یک نظرسنجی به درخواست اعضای آنها چگونه احساس آنها در مورد بازگشت به مدرسه با و بدون ماسک خود را به سطح راحتی با آموزش آنلاین و چه چیز آنها نیاز به ارائه بهترین کیفیت آموزش و پرورش است. وارن گفت: پس از منطقه اقتصادی اروپا دریافت نتایج آن را بازخورد به منطقه مدرسه و کار به ترکیب آن را به بازگشایی طرح است.

"یک چیز برای مطمئن است که معلمان می خواهید به عقب بر گردیم به مدارس" وارن گفت. "آنها نگران هستند در مورد اینکه آیا یا نه آنها خواهد بود با ورود به یک ساختمان است که امن برای خود, برای دانش آموزان و برای اعضای خانواده است که آنها ممکن است مراقبت از. ما قصد داریم به ادامه کار با منطقه مدرسه به مطمئن شوید که آن اقدامات ایمنی در محل هستند به طوری که معلمان ما احساس راحت و امن آمدن به کلاس های درس و ... است که فرزندان ما در آینده به یک محیط امن."

در یک کنفرانس مطبوعاتی روز شنبه, سرپرست صرف حدود یک ساعت جزئیات منطقه مدرسه بازگشایی طرح و فیلدینگ سوال از رسانه ها. او اشاره کرد این منطقه در نظر گرفتن مراحل مانند دما چک برای کارکنان مقاوم سازی آب چشمه برای محدود کردن دست در تماس و "تشویق" ماسک استفاده کنید.

پرداختن به همین دلیل ماسک صورت خواهد بود تشویق به جای مورد نیاز توماس گفت: "ما در حال رفتن به نیاز به آن را به سادگی به دلیل آن را یک unmanageable دستور. هنگامی که شما فکر می کنم حدود 6 یا 7 سال مجبور به پوشیدن ریاضی برای شش هفت ساعت در روز آن را (یک سوال) 'آنچه شما انجام دهد زمانی که آنها نمی?'"

او گفت: به جای تنبیه دانش آموزان برای noncompliance منطقه می خواهد به تشویق و آموزش. او گفت: در برخی از تنظیمات وجود دارد خواهد بود به اندازه کافی فاصله بین دانش آموزان به منظور تسهیل در شش پا اجتماعی فاصله اما در بعضی دیگر — مانند اتوبوس های مدرسه و کلاس های درس — وجود خواهد داشت.

توماس گفت: این منطقه از این واقعیت آگاه است که برخی از معلمان به دلیل سن خود زمینه پزشکی شرایط آسیب پذیر و یا اعضای خانواده در خانه — ممکن است احساس راحتی در فرد است.

جوانترین مرگ در NWFL: میلتون 24 ساله می میرد COVID-19, جوانترین مرگ در شمال غرب فلوریدا

خبر خوب: "این یک معجزه است:' 16 ساله میلتون, نوجوانان بستری با COVID-19 می شود ونتیلاتور

"ما سعی خواهد کرد به اولویت بندی آن دسته از افراد (برای کنترل از راه دور کلاس های درس) اگر آنها خبره و واجد شرایط به طوری که آنها نمی خواهد که به در یک اجتماعی درس با تعدادی از دانش آموزان" توماس گفت. "آنها می تواند در یک منطقه جدا از مدرسه گوشه و مرکز رسانه ها،"

او اشاره کرد که بدون دانستن چگونه بسیاری از خانواده ها را آموزش از راه دور در مقابل سنتی در پردیس, آموزش, آن را غیر ممکن بود برای تضمین هر مربی را که انتخاب شده است.

توماس گفت: این منطقه به طور کامل انتظار وجود خواهد داشت و دانش آموزان و معلمان که تست مثبت برای COVID-19 در طول دوره از سال است که وجود دارد برنامه های احتمالی برای اطمینان از آموزش همچنان هموار است. او گفت: دانش آموزان و معلمان با نشانه هایی از بیماری خواهد بود خواست تا در خانه بماند اما آموزش از راه دور مدل به آنها انعطاف پذیری برای دریافت و ارائه درس.

او همچنین گفت: این منطقه تا به حال هیچ برنامه ای برای کوچک کارکنان تحت مدل جدید, و اگر هر چیزی را استخدام کرده بود تا اطمینان حاصل شود وجود دارد برخی از رفع اشکالات در مورد کارکنان مریض بود و یا قرنطینه.

"ما تا به حال یک استخدام در فصل" توماس گفت. "ما انجام داده ایم بسیار خوبی در جای ما خالی. ما در واقع به مراتب جلوتر از جایی که ما از یک سال پیش. بنابراین من فکر می کنم ما در واقع باید انعطاف پذیری بیشتری با کارکنان تحت این برنامه نسبت به ما داشته اند اگر ما فقط رفتن راست سنتی است."

هر دو منطقه و محلی سازمانهای آموزش و پرورش خواست خانواده ها برای رفتن به این منطقه را بازگشایی سایت در ecsd-fl.schoolloop.com/reopening بخوانید تا خود به سه گزینه و ارائه انتخاب خود را با 20 ژوئیه موعد. اطلاعات در دسترس در زبان های متعدد و دانش آموزان که نمی را انتخاب خواهد به طور پیش فرض به سنتی در فرد آموزش.

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب