Escambia County emergency برنامه ریزان دست و پنجه نرم کردن با طوفان پناه در سن COVID

جیم کمی Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 PM EDT 31 مه سال 2020اگر یک طوفان تهدید سواحل خلیج فارس در سال جار

توسط NEWSSALAM در 11 خرداد 1399

اگر یک طوفان تهدید سواحل خلیج فارس در سال جاری پناه ممکن است کمی متفاوت در عصر COVID-19.

Escambia County باز خواهد شد اگر یک پناهگاه به نام طوفان منطقه را تهدید می کند اما county Emergency مدیر اریک گیلمور گفت: آنها را به عنوان آنجا که ممکن است برای قرار دادن اجتماعی فاصله احتیاطی در محل در هر مکان پناهگاه به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

"ما می پرسند که شما لطفا هر بیت از برنامه ریزی شما می توانید به نگه داشتن خانواده خود را به عنوان امن به عنوان امکان پذیر است و شناسایی در جایی دیگر از یک پناهگاه و سعی کنید به ترک است که فضا برای کسی که این مطلق last resort محل آنها را برای رفتن" گیلمور گفت.

فصل طوفان رسمی از امروز آغاز می شود اما حتی قبل از فصل رسما شروع شده اند وجود دارد به نام طوفان.

پیش بینی هستند خواستار بالاتر از متوسط سال 2020 فصل طوفان اما گیلمور گفت: آن را فقط طول می کشد یک طوفان منطقه ای برای آن را به یک سال بد.

"این فقط طول می کشد یک ضربه منطقه ما به خراب کردن روز ما" گیلمور گفت. "بنابراین در حالی که من با شنیدن پیش بینی های خارج وجود دارد من را هر یکی جدی و در اینجا در امنیت عمومی طول می کشد هر یکی از آنها جدی است. آن را هنوز هم تنها طول می کشد بنابراین حتی اگر آن را در زیر به طور متوسط فصل و ما فقط اتفاق می افتد که یکی که بدترین سناریو برای ما است."

هر سال Escambia County باعث می شود برنامه قادر به پناهگاه تا 11000 نفر در پناهگاه. گیلمور گفت: با فضاهای موجود آن بیرون می آید به 20 متر مربع برای هر نفر.

گیلمور گفت: بحث در میان اضطراری برنامه ریزان است به توصیه پناه فضای 60 متر مربع برای هر نفر به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

"بنابراین شما می توانید تصور کنید که در حال حاضر ظرفیت ما قطع شده است توسط یک سوم" گیلمور گفت. "این کاملا مخل به آنچه که ما نیاز به انجام به عنوان دور به عنوان یک عملیات می رود. اگر ما باز تر پناهگاه البته من باید بیشتر کارکنان است. اگر ما باز تر پناهگاه من کافی کارکنان به مدیریت پناهگاه ما در حال حاضر است."

گیلمور گفت: شهرستان نشده نهایی چه تعداد از مردم در هر فوت مربع آن را می توان با استفاده از آن پناهگاه نشده است.

گیلمور گفت که در بالای سالانه پیام "می دانم که خود را در منطقه" برای تخلیه مناطق شهرستان نیز ارسال یک پیام به "می دانم که خانه خود را" برای تشویق مردم برای پیدا کردن اگر خانه خود را ساخته شده, ساخته شده به استانداردهای مدرن به ایستادگی کردن برای نیروی باد.

"ما انجام داده اند و بسیاری از کاهش در این منطقه پس از ایوان بسیاری از ساختمان جدید کدهای" گیلمور گفت. "بسیاری از این خانه ها بیشتر انعطاف پذیر. ما دیده ایم سازه مقاومت در برابر طوفان Michael جدید فلوریدا ساختمان کد. بنابراین می دانم که خانه خود را و می دانم که در منطقه شما. اگر شما خانه خود را فکر می کنم دیدار خواهد کرد, باد, بار, برای, چه اندازه طوفان ما در آینده پس از آن البته ما می خواهیم به مطمئن شوید که شما از راه آسیب است."

گیلمور در نظرات و تکرار آن از فلوریدا بخش مدیریت اضطراری مدیر Jared Moskowitz که گفت: سرویس خبری فلوریدا که county emergency مدیران خواهد بود قرار دادن پیام "می دانم که خانه خود را."

"بنابراین اگر شما می خواهید برای افزایش منطقه شما هنوز هم می خواهید به خارج" Moskowitz گفت. "اما اگر خود خانه ساخت و ساز جدید. آن را ساخته شده به کد و ما یک دسته 1 یا دسته 2 طوفان شاید آنها تصمیم می گیرند که امن ترین مکان برای شما بود که در خانه خود را. بنابراین مسئله این است که پناهگاه در محل. که به وضوح متفاوت است."

گیلمور گفت: افرادی که توانایی به پناهگاه با دیگر اعضای خانواده و یا در هتل ها از راه آسیب است باید برنامه ریزی که برای اولین بار و پناهگاه باید آخرین راه حل باشد.

"ما می خواهیم به مراقبت از همه شهروندان ما اما فقط درک آن است که رفتن به متفاوت تر از آنچه که ما دیده ایم در گذشته" گیلمور گفت.

جیم کمی را می توان در رسید jwlittle@pnj.com و 850-208-9827.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب