Escambia County Jail جنگ COVID-19 شیوع; 41 زندانیان, 12, کارکنان, تست مثبت به تازگی

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 6:17 PM EDT Jul 6, 2020پس از 41 زندانیان و 12 کارکنان در Escamb

توسط NEWSSALAM در 17 تیر 1399

پس از 41 زندانیان و 12 کارکنان در Escambia County Jail آزمایش مثبت برای COVID-19 در طول چند روز گذشته Escambia County اصلاحات رئیس غنی پاول گفت که او در تلاش است برای حفظ این ویروس از گسترش و حتی بیشتر.

پاول گفت: اخبار مجله زندان گام به نگه داشتن زندانیان جدید از آینده در تماس با بقیه زندان جمعیت تا زمانی که آنها نشان داده اند و نه COVID-19 علائم برای چند روز.

همه زندانیان نیز همچنان به دسترسی به ماسک صورت و کارکنان ملزم به پوشیدن ماسک صورت, چهره سپر و دستکش در هنگام ورود به مناطق از تسهیلات شناخته شده به خانه زندانیان با COVID-19.

نتایج بیشتر: 38 بیشتر زندانیان در Escambia County Jail تست مثبت برای COVID-19

اولیه مورد: اولین موارد COVID-19 موجود در Escambia County زندان سه تن از زندانیان ویروس

اواخر هفته گذشته سه زندانی آزمایش مثبت برای COVID-19 — زندان را برای اولین بار تایید موارد در میان زندانیان و مسئولان شهرستان آغاز فرآیند تست همه زندانیان بودند که در کنار آنها قرار دارد.

در مجموع 44 زندانیان مورد آزمایش قرار گرفتند و 38 مثبت بودند در حالی که چهار منفی بودند این شهرستان یکشنبه اعلام کرد. از بعد از ظهر دوشنبه دو تست شد و هنوز در انتظار نتایج و تایید تعداد COVID-19 زندانی از موارد ثابت برگزار و در مجموع 41.

از زمان شروع این بیماری همه گیر در مجموع 18 کارکنان در زندان باید آزمایش مثبت برای ویروس. از آن 12 مورد تایید قرار گرفت در هفته گذشته و در خانه باقی می ماند تا در آینده آزمایشات نشان می دهد که آنها دیگر ویروس.

پاول گفت: زندان نشده است, تست جدید زندانیان برای COVID-19 و نه انجام شده در گذشته است.

"ما در حال تست مصرف (برای COVID-19). ما هرگز تست آنها" پاول گفت. "اما ما در حال قرار دادن آنها در یک منطقه کنترل شده برای یک دوره از زمان قبل از آنها منتشر می شوند به طور کلی آلودگی است."

برای جلوگیری از گسترش این ویروس جدید زندانیان همه قرار دارد با هم هستند و تنها نقل مکان کرد و به عموم مردم پس از آنها به نمایش گذاشته coronavirus علائم برای چند روز.

جدید مصرف نیست قرنطینه به طور جداگانه از یکدیگر با توجه به فضای پاول گفت.

"سلول فضا وجود ندارد" پاول گفت: فردی قرنطينه برای زندانیان جدید. "هیچ تسهیلات به حال نوع از اتاق."

این سه زندانی که برای اولین بار آزمایش مثبت شد زندگی در دو واحد مسکونی. این واحدها تعطیل شدند و اصلاحات ماموران اجازه نمی دهد هر زندانیان به حرکت در داخل یا خارج واحد است.

"از آنجا که ما یک غلظت در آن مناطق ما تصمیم به کنترل محیط های که در آن وجود دارد" پاول گفت. "در درجه اول هر کسی که در وجود تست مثبت است. ما حذف یک زن و شوهر از مردم و ما در حال گرفتن آن تست شده است. اما ما در حال درمان هر کس در حال حاضر به صورت سرایت کنترل است."

پاول گفت: ماسک های در دسترس هستند به زندانیان و در حال فرسوده توسط اکثریت جمعیت زندان.

"ما تا به حال از ماسک های موجود از زمان شروع این بیماری همه گیر و بله, ما در حال تشویق پوشیدن آنها," او گفت:. "اکثریت مطابق با بخشنامه و زمانی که آنها یک زندانی کارگر الزامی است. این عمل بوده است و جایی برای چند ماه گذشته."

او گفت که او متوجه یک چشم انداز مثبت در تعدادی از زندانیان با پوشیدن ماسک پس از این ویروس شروع به افزایش در زندان است.

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن