Escambia County راه اندازی $250,000 'ماسک Up' آگهی مبارزات انتخاباتی به جای ماسک دستور

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 3:45 PM EDT Jul 2, 2020Escambia County انجام شده است $250,000 بهداشت ع

توسط NEWSSALAM در 13 تیر 1399

Escambia County انجام شده است $250,000 بهداشت عمومی مبارزات انتخاباتی آگهی در ازای یک ماسک دستور برای تشویق مردم به پوشیدن ماسک برای کمک به متوقف کردن گسترش COVID-19 به عنوان تعدادی از محلی موارد همچنان به افزایش است – به خصوص در میان افراد جوان است.

کمپین لقب "ماسک های Escambia!", خواهد شد از ویژگی های چاپ, آنلاین, تلویزیون دیجیتال و تبلیغات رسانه های اجتماعی هل و توزیع ماسک و mailers به Escambia County شهروندان است. برچسب قیمت خواهد بود به طور کامل تامین مراقبت در عمل 5 میلیارد دلار فدرال تصویب برای کمک به دولت های محلی نهفته COVID-19.

این کمپین به بازار عرضه شده است نسبت به افراد سنین 25 تا 34 است که گرفته شده به عنوان گروه سنی با بالاترین تعداد مثبت COVID-19 موارد در سطح ایالت.

آخرین آمار و ارقام: فلوریدا شکسته رکورد با بیش از 10000 جدید COVID-19 موارد; Escambia, SR موارد توسط 9.5%

"هر چیزی که ما می توانید انجام دهید برای دریافت کلمه است که این یک بیماری است که شما می توانید شما می توانید آن را به مردمی که نمی ممکن است به عنوان به خوبی به عنوان شما را مانند پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ خود را گفت:" جان لانزا مدیر فلوریدا وزارت بهداشت در Escambia County است. "که فقط مسئولیت اجتماعی من مطمئن هستم که چگونه ما می توانیم مردم بود مسئولیت اجتماعی. پوشیدن ماسک ، فاصله اجتماعی و شستن دست های خود را."

لانزا گفت که یکی از دلایل Escambia County را افزایش تست مثبت رای دادن به خصوص در میان افراد جوان است که مردم با داشتن "طوفان احزاب" و "قرنطینه احزاب" و نه تمرین موثر اجتماعی فاصله.

او گفت که آزمایش افزایش یافته است پنج برابر شده پس حتی فقط یک ماه پیش که همچنین منجر به افزایش موارد مثبت.

"اگر هر کس با پوشیدن ماسک زمانی که آنها نمی تواند فاصله اجتماعی و یا فقط با پوشیدن یک ماسک دوره و اجتماعی فاصله گرفتن و شستن دست خود ما نمی تواند با داشتن این مشکل" لانزا گفت. "ما مراقبت از این موضوع در دراز مدت مراقبت از امکانات بسیار زیادی وجود دارد یک زن و شوهر از نقاط دورافتاده. اما آن را باید به عنوان یک مسئولیت اجتماعی است. پوشیدن ماسک به ویژه هنگامی که شما در. شستن دست شما فاصله اجتماعی و دور ماندن از گروه های بزرگ زمانی که شما می توانید. تا زمانی که ما یک واکسن این چیزی است که ما باید برای رفتن است."

ماسک جدید فرمان: Pensacola اجباری ماسک فرمان در حال حاضر حمل پتانسیل برای جریمه

لانزا گفت: اگر چه DOH پیدا کرده است ارتباط بین مردم از رفتن به کافه ها و رستوران ها و گسترش coronavirus آنها نیست و تاسیس یک لینک بین بازگشایی سواحل و افزایش گسترش ویروس.

"پاسخ این است که ما شده اند قادر به دیدن لینک از رفتن به ساحل از این واقعیت از رفتن به ساحل" لانزا گفت. "ما شاهد یک لینک بین رفتن به جزیره و رفتن به یک نوار و یا مکان های دیگر که در آن شما نبودند اجتماعی فاصله. اما فقط رفتن به ساحل و سپس رفتن به خانه یا جایی شبیه به آن وجود ندارد."

به کمک خطوط طولانی که غرق اطراف جاده ها تست امکانات از جمله در معراج قلب مقدس و دانشگاه وست فلوریدا, شهرستان کمیسیون نیز با توجه به باز کردن یک سایت تست در پنساکولا خلیج مرکز. برنامه ای که برای تست سایت شده اند نه نهایی.

کمیسیون نمی نشان می دهد در صبح روز پنج شنبه در دستور کار نشست که اجرای یک ماسک فرمان به عنوان توصیه شده توسط Pensacola شهردار Grover رابینسون در هفته گذشته, اما آنها بارها و بارها تاکید است که آنها به شدت تشویق شهروندان به پوشیدن ماسک, دنبال, اجتماعی فاصله دستورالعمل ها و شستن دست های خود را.

"ما نمی توانیم در مورد اینکه مسئولیت شخصی در افراد گفت: District 3 کمیسر Lumon ممکن است. "اما آنچه که ما می توانید انجام دهید این است که اولویت بهداشت عمومی و ایمنی از شهروندان ما."

کمیسیون قصد ادامه صحبت کردن در مورد ماسک و دیگر COVID مربوط به شهرستان مسائل در آن جلسه به طور منظم پنج شنبه شب. ورودی عمومی آغاز می شود در 4:30 p. m. و جلسه شروع می شود در 5:30 p. m.

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب