Escambia County گزارش 1 جدید COVID-19 مرگ و شنبه در مجموع در دو شهرستان تا 35

از کارکنان گزارش منتشر شده 11:55 AM EDT مه 23 سال 2020Escambia County گزارش یک مرگ به علت COVID-19 روز شنبه با

توسط NEWSSALAM در 3 خرداد 1399

Escambia County گزارش یک مرگ به علت COVID-19 روز شنبه با رشد کل مرگ و میر در این شهرستان به 26 پس از شروع شیوع — به عنوان موارد در سراسر فلوریدا پیشی گرفته 50,000.

اطلاعات بیشتر در مورد آخرین مرگ در Escambia County نمی شد فورا در دسترس صبح روز شنبه.

فلوریدا وزارت بهداشت در روز شنبه گزارش داد دیگر نه COVID-19 موارد در Escambia County, که در حال حاضر 749. پنج مورد جدید در سانتا رزا شهرستان به ارمغان آورد و در مجموع وجود دارد به 207.

در سراسر کشور 50,127 موارد coronavirus گزارش شده است اضافه کرد 676 مورد جدید از جمعه. از کسانی که 9,310 منجر به بستری شدن در بیمارستان و یکی دیگر از 193 نفر در بیمارستان بستری بیش از 24 ساعت گذشته.

پس از شروع شیوع 63 مورد در Escambia County و 24 در سانتا رزا در بیمارستان بستری شده است. که منعکس نمی کند زمان تعداد COVID-19 بیماران در بیمارستان; دولت است نه گزارش که تعداد.

دولت نیز گزارش چگونه بسیاری از مردم مبتلا به COVID-19 بهبود یافته اند.

دولت شناسایی دراز مدت مراقبت از مراکز که در آن سه ساکنان درگذشت, هفته گذشته

در طول هفته گذشته سه بیشتر مرگ و میر گزارش شده در Escambia County تسهیلات مراقبت دراز مدت. به تاریخ 18 از شهرستان را در مجموع مرگ و میر شده است در مراقبت طولانی مدت.

دو بیشتر ساکنان در بیسید بهداشت و مرکز توانبخشی و یکی بیشتر ساکن در جنوب اوکس مرکز مراقبت از خانه سالمندان درگذشت در طول هفته گذشته با توجه به یک گزارش جدید از وزارت امور خارجه.

به تاریخ هفت ساکنان در بیسید و پنج ساکنان و یکی از کارکنان در جنوب اوکس فوت کرده اند با توجه به COVID-19. در بروکدل Pensacola تسهیلات زندگی کمک کرده است که قبلا گزارش شده مرگ چهار نفر و اقامت در Arcadia بهداشت و مرکز توانبخشی درگذشت.

این غیر ممکن است به می گویند که چگونه بسیاری از شهرستان مجموع موارد شده اند در دراز مدت مراقبت از مراکز چرا که دولت نمی لیست تجمعی موارد در مراقبت دراز مدت اما نه تنها در حال حاضر فعال هستند. آخرین گزارش شناسایی 75 فعال موارد در هر دو ساکنان و یا کارکنان 13 طولانی مدت مراکز مراقبت در Escambia County است.

وجود دارد دو فعال موارد در دو مرکز در شهرستان سانتا رزا.

سانتا رزا شهرستان گزارش شده است نه مرگ و میر پس از شروع شیوع. هفت زندانی در بلککوتر رودخانه Correctional Facility که دارای بالاترین تعداد COVID-19 مرگ و میر در هر فلوریدا ،

میلتون, زندان, خصوصی عمل توسط GEO گروه تا به حال 72 زندانیان و 14 کارکنان که باید آزمایش مثبت برای COVID-19 با توجه به اعداد نوشته شده در جمعه توسط وزارت فلوریدا اصلاحات است. یکی دیگر از 1,228 آزمون در حال بررسی است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب