Escambia County schools تاریخ آغاز رسمی نقل مکان کرد و به اوت. 24

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 9:19 PM EDT Jul 21, 2020این Escambia County, مدرسه, مدیره رای دا

توسط NEWSSALAM در 1 مرداد 1399

این Escambia County, مدرسه, مدیره رای دادند جمعه شب به حرکت مدرسه شروع تاریخ برگشت دو هفته به اوت. 24.

سرپرست مالکوم توماس توصیه می شود عقب کشیدن از یک برنامه ریزی شروع تاریخ Aug. 10 بعد از بیش از 40 درصد از دانش آموزان تصمیم به بازگشت به مدرسه آنلاین به جای رفتن به دانشگاه.

توماس گفت که تعداد بیش از دو برابر بزرگ تر از آنچه که پیش بینی شده تا این منطقه را اضافی دو هفته برای اطمینان از معلمان به حال به اندازه کافی آموزش به ارائه با کیفیت بالا از راه دور و آموزش مجازی ،

این دانشکده به تصویب هیئت مدیره تغییر برنامه به اتفاق آرا در یک جلسه به طور منظم سه شنبه شب. این تغییر را به طور موثر تغییر کل برنامه مدرسه عقب حدود دو هفته هل دادن پایان سال تحصیلی 2 ژوئن.

سانتا رزا شهرستان امید به دنبال کت و شلوار: سانتا رزا مدارس شهرستان نگاه به عقب براند روز اول ارائه آموزش از راه دور گزینه

پدر و مادر ابراز نگرانی در: آن را امن برای سانتا رزا شهرستان دانش آموزان به بازگشت به مدرسه ؟ معلمان هنوز مطمئن شوید

سرپرست گفت: یکی از مزایای این تغییر این است که داشتن دانش آموزان کمتر در آجر و ملات کلاس های درس باعث می شود آن را بسیار آسان تر به فاصله اجتماعی در فضاهای مانند راهروها و اتوبوس مدرسه.

"فضاهای کوچک که به نظر می رسید قبل از دریافت کنید کمی بزرگتر" توماس گفت.

اوت. 24 بازگشت تاریخ برای دانش آموزان خواهد داشت و 10 ماه آموزشی کارکنان پشتیبانی در منطقه را به بازگشت به خود را به طور منظم برنامه کار در اوت. 21.

در جلسه هیئت مدیره مدرسه تصویب منطقه را کامل بازگشایی طرح از جمله تغییر اطناب در مورد پوشش صورت. زبان جدید می گوید که "پوشش صورت خواهد بود فرسوده در منطقه امکانات به عنوان کارگردان کارکنان و رهبران آموزشی. اگر یک وضعیت مطرح می شود در حالی که یک عضو از کارکنان و یا یک بازدید کننده است نه با پوشیدن و یا ناتوان از پوشیدن چهره و پوشش چنین فردی ممکن است کمک یا هدایت مناسب مقامات در منطقه را به عهده جایگزین مناسب و انطباق اقدامات برای محافظت از خود و دیگران است."

توماس گفت: منطقه انتظار دارد دانش آموزان و کارکنان به پوشیدن ماسک در هر فضای اجتماعی که در آن فاصله امکان پذیر نیست. او گفت: این زبان جدید را فراهم خواهد کرد که در حالی که همچنین به کارکنان و دانش آموزان برخی از تکان دادن اتاق به طور موقت حذف ماسک هنگامی که آن امن بود و لازم است برای یک فرد به بهداشت شخصی یا راحتی.

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب