Escambia County ارائه طرح به دولت برای بازگشایی کوتاه مدت اجاره برای تعطیلات

از کارکنان گزارش منتشر شده 12:08 PM EDT مارس 16 سال 2020Escambia County خود را ارائه کرده است در کوتاه مدت اجا

توسط NEWSSALAM در 27 اردیبهشت 1399

Escambia County خود را ارائه کرده است در کوتاه مدت اجاره برای تعطیلات, برنامه ریزی برای دولت در امید دریافت تایید برای بازگشایی در هفته آینده به عنوان فلوریدا همچنان خود را مرحله به مرحله اقتصادی بازگشایی.

طرح ارسالی جمعه شب به وزارت فلوریدا از کسب و کار و حرفه ای, تنظیم, پیشنهاد کوتاه مدت اجاره برای تعطیلات در شهرستان مجاز به رزرو از مهمانان در کشورهای با COVID-19 مورد نرخ های کمتر از 700 در هر 100 ، 000 ساکنان به عنوان از آوریل 15. که شامل همه کشورها به غیر از New York, New Jersey, ماساچوست, رود آیلند, کانکتیکات, دلاور, لوئیزیانا و میشیگان و همچنین واشنگتن

رزرو از COVID-19 داغ نقاط شناسایی شده توسط فرماندار می تواند اجتناب شود برای آینده 30 - 45 روز و رزرو از مسافران بین المللی قابل قبول نمی باشد.

بر اساس این طرح اموال صاحبان نیاز به کنترل از راه دور چک در دسترس زمانی که ممکن است ارائه مهمانان فدرال و محلی COVID-19 منابع و پست علامت در هر یک از اموال برجسته تمیز کردن پروتکل های بین باقی می ماند. همه دولت بهداشت دستورالعمل نیاز به دنبال داشته باشد از جمله اجازه می دهد زمان بیشتری بین باقی می ماند برای تمیز نگه داشتن, تمیز کردن و یا اجاره کارکنان حداقل شش فوت از هم جدا و به طور مرتب ضد عفونی استخر عرشه مخصوص ماشینها ممنوع و دیگر مناطق رایج است.

دولت تصویب مورد نیاز: DeSantis اعلام کرد که اجاره برای تعطیلات می تواند به زودی دریافت چراغ سبز برای بازگشایی

'این فقط ناعادلانه': صاحبان Pensacola اجاره تعطیلات ناراحت بیش از بان کی مون به عنوان هتل ها مجاز به کار

آماده بازگشایی: تکدی توافق قانونگذاران اصرار رژیم صهیونیستی است. DeSantis به توقف 'مداخله دولت,' بازگشایی منطقه

شهرستان مدیر جانیس Gilley در بیانیه ای گفت شنبه که طرح ایجاد شده با ورودی از شهرستان کمیسیون بیشتر Pensacola مجلسی, بازدید Pensacola و مقصد بازاریابی سازمان است.

"ما امیدواریم که برای تصویب جمعه برای اجرای در دوشنبه 18 مه" گیلی گفت:

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis صدور یک فرمان اجرایی مارس 27 محرومیت مردم از اجاره تعطیلات, خواص, در تلاش برای جلوگیری از گسترش COVID-19. سفارش مجاز هتل ها, متل ها, مهمانسراها و اقامتگاههای تفریحی را برای باز بماند باعث اعتراض از تعطیلات اجاره صاحبان و طرح دعوی در دادگاه توسط صاحبان اموال و سرمایه گذاران که متهم فرماندار نقض حقوق اساسی.

در یک کنفرانس خبری در روز جمعه اعلام مراحل اضافی در فاز اول بازگشایی دولت DeSantis پاک راه را برای تعطیلات, اجاره برای بازگشایی شروع دوشنبه اما تنها با تایید از استان و شهرستان. استان ها باید برنامه ای برای وزارت فلوریدا از کسب و کار و حرفه ای تنظیم و دریافت تایید.

"اگر شما به من بگویید که شما در حال رفتن به آنها را اجاره به مردم از شهر نیویورک من احتمالا نمی خواهید برای تایید است که خوب است؟" DeSantis در کنفرانس مطبوعاتی گفت: در جکسون ویل. "اگر شما می گویید که شما در حال رفتن به آن اجاره به مردم در بخش دیگر از فلوریدا و یا چیزی است که می تواند کنترل اگر وجود دارد راه هایی وجود دارد که به وضوح شما باید یک چشم به ایمنی پس من خوب هستم."

اجاره کوتاه مدت قابل توجهی راننده اقتصادی در دسته ماهی تابه

دانشگاه مرکزی فلوریدا مطالعه نشان داد تکدی شهرستان اختصاص 36 درصد از 27 میلیارد دلار است که در اجاره تعطیلات صنعت می افزاید: به اقتصاد دولتی است.

نامه ای همراه با Escambia County طرح به بازگشایی اجاره تعطیلات اشاره اجاره تعطیلات بان در حال حاضر به حال تاثیر قابل توجهی در اقتصاد محلی.

"در حالی که ما شنیده متعدد از صاحبان من با دریافت اطلاعات از سه اجاره تعطیلات صاحبان که آنها را به ضرر و زیان بیش از $5 متر و نزدیک به 1000 کارکنان گذاشته شده" می خواند Gilley نامه به Halsey r mata از وزارت فلوریدا از کسب و کار و حرفه ای قوانین و مقررات.

قانونگذاران در هر دو دولت و در سطوح محلی را تحت فشار قرار دادند به فرماندار اجازه می دهد تا تعطیلات کوتاه مدت اجاره برای بازگشایی, در بخشی به دلیل نقش مهم آنها در تولید درآمد گردشگری در دسته ماهی تابه.

کمیسیون در هر دو Escambia و سانتا رزا شهرستانهای استان باید با ارسال نامه به DeSantis شفاعت برای اجاره تعطیلات مجاز به باز کردن و در اوایل این ماه یک هیئت از شمال غرب فلوریدا خانه اعضای همین.

هفت جمهوریخواهان از جمله مظنونان حمله به دانشگاه الکس آندراده, مایک هیل و Jayer Williamson, امضا نامه درخواست فرماندار برای بررسی داده ها در دسته ماهی تابه و تجدید افتتاح اجاره تعطیلات.

"ما هتل ها, متل ها, مهمانسراها و اقامتگاههای تفریحی را در حال بازگشایی در حالی که اجاره تعطیلات خاص" می خواند و نامه 8 مارس. "آنها را استخدام و به طور مستقیم تاثیر بسیاری در این منطقه و در عین حال قادر خواهد بود که مسئولیت رسیدگی به یک دومین ماه متوالی با درآمد صفر. اگر آن است که مجاز به بازگشت به زودی عملیاتی تحت سخت اجتماعی فاصله و CDC دستورالعمل های ما از ترس است که بسیاری از ما از تشکیل خواهد شد و حتی بیشتر رنج می برند ویرانگر و زیان از آنها در حال حاضر است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن