Escambia County تابستان رزرو هتل سقوط کوتاه از گردشگری رهبران امیدوار

مدیسون آرنولد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 23, 2020با وجود در اوایل امید به د

توسط NEWSSALAM در 2 مرداد 1399

با وجود در اوایل امید به دوباره بجای اول برگشتن در گردشگری, Escambia County, رزرو هتل در تابستان امسال به عنوان قوی به عنوان رهبران امیدوار بود و بازدید Pensacola مجبور شده است برای جلوگیری از تلاش های بازاریابی به عنوان COVID-19 همچنان برای ضربه زدن به دولت است.

Escambia County در حال حاضر دیده می شود توسعه گردشگری دلار مالیات برای سه ماه متوالی از ماه مارس از سال بیش از سال در مجموع و Escambia County کمیسر رابرت بندر, که نشان دهنده, ساحل, گفت که او انتظار دارد بستر مجموعه های مالیاتی به منظور ادامه داشته باشد در آینده نزدیک.

تاثیر می گذارد که سازمان هایی مانند بازدید Pensacola است که بودجه توسط تخت دلار مالیات. این orgaization در حال حاضر جذب بودجه قطع در ماه های مارس و آوریل ، اما در حال حاضر این شهرستان است که پیش بینی TDT مجموعه را همچنان پایین تر از سال های گذشته گفت: دارین شافر مدیر عامل شرکت بازدید Pensacola.

"این TDT دلار شده اند جمع آوری شده است. نمی توان آن را صرف" شافر گفت این سازمان شده است به دنبال کاهش کارکنان و محدود کردن آن برنامه های بازاریابی.

ممکن است شماره: Escambia County گردشگری مقامات امید به دوباره بجای اول برگشتن به تخت دلار مالیات رها $1.24 متر

اجاره بازگشایی: Escambia, Santa Rosa اجاره تعطیلات دریافت کنید OK برای بازگشایی به عنوان آخر هفته روز یادبود

او گفت: این سازمان ممکن است به کاهش دلار اختصاص داده شده برای سه ماهه آخر این سال مالی در نیمه برش $700,000 از بازاریابی است.

"این چیزی است که ما سعی کرده ایم برای جلوگیری از به انجام, اما واقعا وجود دارد تنها چیز چپ" شافر گفت.

تلاش های تبلیغاتی برای بازدید Pensacola معلق در حال حاضر از جمله تابلوهای تبلیغاتی و تبلیغات تلویزیونی. برخی از رسانه های اجتماعی کار و تبلیغات دیجیتال هنوز هم ادامه دارد.

فرسوده شعبه مدیر اجرایی Escambia County مقصد بازاریابی سازمان گفت که امیدوار است در ماه ژوئن ممکن است تا حدودی ارتجاعی چرا که پس از یک مکث اولیه در بازاریابی, بازدید Pensacola آغاز محلی "staycation هستید" کمپین و یک "ما صرفه جویی در یک نقطه برای شما" مبارزات انتخاباتی در درایو بازار.

"جولای را به نگاه خوب است. واقعا وجود دارد هیچ تقاضای رفتن به جلو بدون رزرو تقاضا است. ما تا به حال مرتب کردن بر اساس از اوج اما ما ترک, تبلیغات" شعبه گفت.

Escambia County هنوز به پایان پردازش ژوئن تخت مالیاتی دلار بالغ شد که انتظار می رود به گزارش به شهرستان توسط 20 ماه.

گردشگری شورای توسعه برگزار شد کارگاه آموزشی دوشنبه و شنیده می شود یک به روز رسانی از شهرستان کارکنان که گفت: ژوئن مجموعه هنوز پایین 49 درصد از سال گذشته اگر چه کسانی که با توجه مالیات بود و تا نیمه شب به فایل به طوری که تعداد به احتمال زیاد هنوز هم کاهش می دهد.

"هتل ها در ماه ژوئن و بیشتر از آن در ماه ژوئیه به خوبی انجام داده اند در تعطیلات آخر هفته. و آنها در حال اجرا و وقتی که من می گویند 'خوب' آنها در 80 ٪ تا 90 ٪ (اشغال) در تعطیلات آخر هفته اما در طول هفته ما را دیده اند که پس از تعطیلات خانواده از پنج یا شش روز واقعا نیست بازگشت" شعبه گفت.

ممکن است تخت مالیاتی مجموعه پایین 44.2% از سال قبل است. مارس بدترین ماه تا کنون پایین 65.2% و مارس بود 53.6%.

یکی از دلایل افت این است که روزهای هفته در ماه ژوئن و جولای بوده است در بیشتر از 50% یا 60% اشغال برای Escambia County هتل ها. از لحاظ تاریخی آنها خواهد بود و بیشتر شبیه به 90% در روزهای هفته.

شعبه گفت: مسئولان پیش بینی کسب و کار و یا سفر شرکت ادامه خواهد داد تا در آینده نزدیک و سفر آخر هفته نیز پیش بینی می شود پایین تر از حد معمول با حوادث مانند Foo Foo جشنواره لغو شد.

"یک زمانی بود که من فکر می کنم بازاریابی کلیدی است. این زمانی است که شما می خواهید پیام خود را بگویید در مورد هی سقوط یک زمان فوق العاده هنوز هم درجه حرارت گرم و شلوغ, ساحل," شعبه گفت. "در لحظات مثل این به نظر می رسد که بازاریابی خواهد بود آنچه شما در سرمایه گذاری است."

شعبه گفت که امیدوار است در آینده این شهرستان را توسعه یک روز بارانی رزرو برای موارد اضطراری مانند یک بیماری همه گیر طوفان و یا نشت نفت برای استفاده در بازاریابی اضافی دلار زمانی که مورد نیاز است.

بندر گفت: ذخیره صندوق می تواند یک ایده خوب در آینده است. در حال حاضر, Escambia County اتهامات چهار نفر است و پنج سنت گردشگری توسعه مالیات. او گفت: پنجمین درصد می تواند ممکن است منبع مالی برای یک ذخیره برای کمک به در زمان های دشوار است.

"من فکر می کنم که همچنین می تواند یک منبع بزرگ برای ایجاد یک رزرو واقعی ذخیره و آن را در دسترس دیگر باید بزرگ رویداد (اتفاق می افتد) حتی یک طوفان که نزدیک ساحل برای چند ماه است که پاک کردن درآمد" بندر گفت.

به تصویب یک پیشنهاد پنجم درصد هیئت شهرستان کمیسیون را به برگزاری یک جلسه و این امر نیاز به تصویب با اکثریت یا اکثریت به علاوه یک بندر گفت.

یک نقطه روشن است که کوتاه مدت اجاره برای تعطیلات نیست دیدن همان هفته مشکلات به عنوان هتل و در حال برگزاری نزدیک به سال قبل شافر گفت. بر خلاف هتل ها مجبور شدند بسته در اوایل این بیماری همه گیر برای کمک به جلوگیری از گسترش coronavirus هر چند بسیاری از صاحبان استدلال آنها امن تر از هتل ها و می تواند اجازه می دهد برای بیشتر اجتماعی فاصله.

پس از بازگشایی در سراسر کشور آغاز آخر هفته روز یادبود دن اسقف صاحب یک Perdido کلید اجاره تعطیلات گفت: او را محکم رزرو و رزرو از طریق اوت. او گفت: کاهش قیمت در این تابستان برای جلب بازدید کننده است.

"من تا به حال چند تنظیمات از لغو, بر اساس سنبله از COVID در مکان های مختلف در آمریکا" اسقف گفت. "به محض این هفته می آید و باز کسی دیگری می خواهد به آن را."

مدیسون آرنولد را می توان در رسید marnold@pnj.com و 850-435-8522.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب